Sahara nejde - VYŘEŠENO

Více
16 roků 3 měsíců zpět #16 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Sahara nejde - VYŘEŠENO

Já Ti to nafotím detailně, jak to mám já. A taky budu bádat. Podle servisního manuálu jsou pojistky rozházené v podstatě po celém autě :D

:lol: :lol: :lol: kucí to máte v poho,já mám ve Volvu minimálně čtyři pojistkové skříně,rozházené po autu,jednu v zadním kufru,pod zadními sedadly,z boku pod palubkou a vlastně dvě v motorovém prostoru,to je šílený,dneska na el.instalaci potřebuješ vysokou školu :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #17 od michal_tipar
Přidřený ložiska jsem měl na sahaře taky - byla to vlastně první zavada na autě, vprostřed Brna mi začalo něco šíleně rumplovat v motoru, tak sem tam vlezl a vrtuli ventilátoru sem prakticky mohl vytáhnout ze sahary, motorek se tak rozpálil, že vytavil osku ve vrtuli a vše co bylo v motoru plastový tak vyteklo ven, motorek sem vzal a zahodil, koupil sem z vrakáče funkční saharu s ventilátorem a vyměnil motor s vrtulí do původní sahary abych ji nemusel vyndávat celou. Od té doby naštěstí šlape... Jo ještě sem koupil termospínač a ten mi od té doby leží ve skříni... 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #18 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: Sahara nejde - VYŘEŠENO
Ahoj. Pokud to v něm šustilo tak buď bude mít kotva (rotor) mezi závitový zkrat anebo budou v prrr uhlíky.. Což ale asi bude méně pravděpodobné. Já bych to viděl na to porušené vinutí.... Jak říkaj ostatní,rozdělej motorek.. Projdi ho,proškrábni mikanit nezi lamelami komutátoru - pak rotor upni do vrtačky za delší stranu hřídele - musíš shodit vrtuli a vysokými otáčkami přeleť ten komutátor jemným šmirglem . Namázni ložiska tukem LV-2-3 a zkontroluj volný pohyb uhlíků v drážkách.... Případně je očisti a ty drážky též - stačí hadra namočená v ředidle - ale opatrně ať nezasáhneš ostatní věci elektromotoru.... Pak motor zkus a vyzkoušej a potom dej vědět...

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #19 od Předseda
Bylo to skutečně motorkem. Nerozebíral jsem ho, vyměnil jsem ho i s celou vrtulí a už to funguje. Díky za rady a je možné to tu zamknout.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.334 sekund
Powered by Kunena fórum