Digitál vs Analog
Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. r.v 1994 najeto: 106 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak resite ty hlucny hodiny u analogu tak me pro zmenu nesli vubec takze nevidavali zadnej zvuk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi kladivemnevim mel sem dvakrat analog a jednou digital a digital se mi libil vic a zadnej problem s nim nebyl.kdyz sem f tom vezl mladou poprve tak rekla ze je to jak kino pro miši.
jak resite ty hlucny hodiny u analogu tak me pro zmenu nesli vubec takze nevidavali zadnej zvuk
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 83
Fiat Tipo 1.4 i.e. DGT .. vymazlený..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak proti digitalu jsem i ja mam ho ve svem 2.0 a reknu vam,ze me pekne vytaci,porad neco se tam s?re,tak jsem se chtel zeptat jestli nekdo nevi,jak to prekopat na analog,a jsem pro rucicky
mám taky digital, ale absolutně bez problémů..... jaký tam máš třeba závady?
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
MoJe ŘeČ...jednoznačne Analog
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V první řadě když je sluníčko, tak je na ten digitál docela špatně vidět. I když dám podsvícení naplno. A to nastavování podsvícení není taky nic moc, člověk snadno prošvihne maximum a pak musí zas do kola.
No a pak je tachometr menší než kdyby to byl budík a utopený v desce, a docela často se nakláním přes volant kolik že to na něm právě je. S analogem bych myslím tenhle problém neměl.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.