bílé svíčky
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale jak ho asi poměřím? když nevím kolik má mít ? 3 nebo 5 kilo je podle mě podstatnej rozdíl
Ty ani tak nepotřebuješ vědět kolik má mít, jako to, jestli funguje jak má, aby nemělo někde při určitý teplotě třeba nekonečnej odpor nebo prostě aby tam nebyly nějaký velký skoky. A taky hlavně jestli to čidlo není třeba přerušený úplně, takže k ničemu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Moje čidlo bylo třeba spálený, jednak přerušenej vodiš a potom taky mělo odpor skoro nekonečnej
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cidlo vody to same
teoreticky muze delat problemy cidlo tlaku.Takze zkus odpojit jak se bude chovat.
Dalsi na rade lambda
Cidlo polohy klapy.
Musis zacit merit a psat pak budem chytrejsi
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a pak je tu ještě jeden problém že netuším kde ty čidla jsou teda krom toho na tu teplotu vzduchu a vody
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podtlak je u relatek pod celnim oknem v motorovem prostoru.Jeho promereni je tady na webu popsane vcetne mozne opravy
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dík, no podle příznaků co píše je to hodně podobný až na to že mě to cuká i při jízdě (při sundaní nebo sešlapnutí plynu zacuká) ale pokud je motor v tahu necuká akorád netáhne do kopce (spíš motor hůčí ale nejede)
jo přesně to samý jsem měl já a ještě mi to žralo 16litrů. aby mi to lehce jelo, musel jsem pořád pedál mít až na podlaze. ale kopce jsem někdy jel i na dvojku, protože to nemělo žádnej tah a předjíždění bylo na dlouho, favorit byl docela problém předjet
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.