prídavné budíky
Chcel by som tam dať budíky na teplotu a tlak oleja a merák prúdu, príp. ešte nejaký iný. Nech to vyzerá ako v kozmickej lodi
Alebo vie niekto, či sa dá prehodiť prístrojovka s 2,0 16V na Tipo 1,6 55 kW ? Budú pasovať konektory, príp. kde sa môže dopojiť čidlo tlaku a teploty oleja ? Dá sa to rozbočkou na čidlo, ktoré ide ku kontrolke mazania ?
Na nete som našiel rozbočku, do ktorej sa dajú napojiť až 3 čidlá, ktoré vyhodnocujú napr. tlak a teplotu.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Palubku tam dáš bez problémů, když máš analog, jen budeš muset přeházet kabely, aby ti svítily kontrolky, jak mají...mě třeba svítila výstraha, když jsem zapnul zadní mlhovky a místo předních mlhovek mi svítilo ABS..ale já to předělával z Digitálu
Na čidla budeš muset použít samozřejmě nějaké rozbočky, protože tam máš pouze jednu díru a to je na čidlo, které zhasíná kontrolku mazání. A co se týká přídavných budíků, můžeš si vybrat dle libosti, na trhu jich je mraky. Zapojení zvládne každej, protože u budíku je vždy návod. Ale osobně doporučím... kup si radši jinej budík než teplotu oleje, je to docela zbytečnej budík, protože stejně na autě nemáš ani turbo, ani olejový chladič tak nepotřebuješ teplotu vědět.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Inak asi najskor zozeniem tu palubku z 2,0 16V. Nevie niekto o zachovalej na predaj bez prasklin a so zaistenymi kolieskami v ciselniku na ukazovateli stavu celkovych km ? Nevadi ked ju niekto stacal, ale malokto to dokaze napravit tak aby boli ciselniky v jednej rovine.
Po vrakoviskach chodim malo, za co sa to da kupit ?
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teplota oleje nebude o moc jinačí, když to točíš, to by se dřív zvedla teplota vody a pak až s tím asi olej, ale u mě se teplota obojeho držela v normálu i když jsem to jednou držel pořád 5 a víc tisíc otáček.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pre mna ma to Tipenko do urcitej sumy, hodnotu nevycislitelnu v peniazoch.
Kvoli tomu som si ho kupil, aby som ho mal ine. Stalo ma uz omnoho viacej. Je na nom skoro vsetko co sa vymenit dalo a robilo mi to skazu uz vymenene. Je tam pohon LPG s benzinom. Este musim zainvestovat do prednej napravy a mam na 2-3 roky pokoj.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale jak jsem už tady psal, mám doma přídavné budíky, ale do tipa jsem je nikdy nedal, nikdy jsem je ani nevyzkoušel. Prostě se mi více líbí a lépe mi tam sedí ta palubovka ze sedici. Jediné, co mám navíc je voltmetr a ten jsem tam dal spíš když jsem řešil nějaké problémy s alternátorem.
Mam Tipo 1.9 td a tyto věci jako tlak oleje,teplotu a kontrolky jsou přímo v palubce a není potřeba přidávat budíky i když tobě jde o image...
No nevím, ale TD s analogem má pouze budík na tlak mazání, teplotu oleje nemá. A DGT palubka nemá ani ten tlak mazání. Jedině, že bys tam taky měl přístrojovku z tipa sedicivalvole
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano i pro mě má tipo mnohem větší cenu, a co jsem do něj dal, to už je taky až kam.... ale já to myslel tržně
Ale jak jsem už tady psal, mám doma přídavné budíky, ale do tipa jsem je nikdy nedal, nikdy jsem je ani nevyzkoušel. Prostě se mi více líbí a lépe mi tam sedí ta palubovka ze sedici. Jediné, co mám navíc je voltmetr a ten jsem tam dal spíš když jsem řešil nějaké problémy s alternátorem.
Mam Tipo 1.9 td a tyto věci jako tlak oleje,teplotu a kontrolky jsou přímo v palubce a není potřeba přidávat budíky i když tobě jde o image...
No nevím, ale TD s analogem má pouze budík na tlak mazání, teplotu oleje nemá. A DGT palubka nemá ani ten tlak mazání. Jedině, že bys tam taky měl přístrojovku z tipa sedicivalvole
Nevies este o nejakej zo sedicivalvole ?
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To nevadi, Vsak svetla Ti ako donesiem ?
Viem ja? To je iba tvoj problem ale neviem teraz ani o jednej
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pocuvaj ma sem. Dako rychlo sa ucis po slovensky.
ja viem po slovensky hadam dobre ved v Galante mam tetku a aj zo slovakmi robim ked to dobre pojde, idem ja v polke septembera na dovolenku do Ružomberka
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.