napasování svodů
takže když bych hodil na 1.8 hlavu z 2.0 16V získám tím 1.8 16V ??? Teoreticky jo, ale prakticky musim dát co všechno pro hlavu z 2.0? Bloky jsou stejné? Musel bych vyměnit i vstřiky, řídící jednotku, váhu vzduchu?
z elektroniky snad jen ŘJ a komplet hlava vč. vstřiků (pro jistotu ale myslím že jsou stejný..ta ŘJ by stačila i z 2.0 16v..)..váhu vzduchu to nemá jedinej problém s výměnou hlavy jsou písty.. musel by jsi udělat do nich vybrání pro ventily...-v 8v motoru jsou písty s vybráním pro 2ventilya 16v má 4...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže když jsou svody u 1.8 a 2.0 stejný, tak z toho vyplývá, že jsou tedy taky laděný?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Udělat vybrání je divná formulace, spíš je asi vyměnit za písty z 1.8 16V. To už se mi do toho moc nechce.
Takže když jsou svody u 1.8 a 2.0 stejný, tak z toho vyplývá, že jsou tedy taky laděný?
laděný jsou pouze na 16vmotorech.. tj.1.8 16v a 2.0 16v...
udělat vybrání..no v anglii tocelkemčasto dělaj,nebo dokonce jeden polák jezdí starej 2l blok (tjbez vyvažovaček) v něm upravený písty z 8v a hlava z 16V motoru..
www.lewar.yoyo.pl/foto/budowa/DSC03338.JPG ..takhle tovypadá taúprava 8v pístu pro použití16v hlavy..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vraj lepsie ladene vyfukove potrubie na tipo 16v od omp..
nač od OMP.. zaplatíš akorát značku.. mam velmi dobrej kontakt na člověka co staví autokrosový buginy a dělá na ně i výfuky ..takže svod yuž jsou dohodnutý..ale ne 4-2-1 ale rovnou 4-1 , tkerý jsou pro můj mtor nejlepší...
mimochodem- znáš rozměry těch svodů od OMP..tj trubka od válce a potom výstupní průměr z colectoru..serie má nějakejch 38 a 55.. já potřebuju 40 a 60mm
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
predsalen mas pravdu, platit firme len za to ze sa nejako vola je dnes trochu drahy spas.
Znali clovek ti spravi presne co potrebujes a pritom to stoji minimalne o polovicu menej. A hlavne nie si obmedzeni jednym druhom vyrobku..
Co davas za zvody... nahrazka katu, potom nic a az koncovy tlmic alebo len zvody a koncovy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vraj lepsie ladene vyfukove potrubie na tipo 16v od omp..
nač od OMP.. zaplatíš akorát značku.. mam velmi dobrej kontakt na člověka co staví autokrosový buginy a dělá na ně i výfuky ..takže svod yuž jsou dohodnutý..ale ne 4-2-1 ale rovnou 4-1 , tkerý jsou pro můj mtor nejlepší...
mimochodem- znáš rozměry těch svodů od OMP..tj trubka od válce a potom výstupní průměr z colectoru..serie má nějakejch 38 a 55.. já potřebuju 40 a 60mm
Kolik by tak staly na 1.6i jednovacku?
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud vím, tak na jendovačku jsou svody velmi podobný jako na favorita a na favorita není problém kolem 6000,-
Jsou hodne podobny, ale musely by se upravit ty krajni vetve (rostahnout, pac tipo je ma dal od sebe). Mohl jsem je mit za trojku, ale nikdo mi nebyl schopnej rict, jak by pasovaly pod auto atd, tak jsem je nevzal.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.