napasování svodů

Více
17 roků 10 měsíců zpět #16 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: napasování svodů

takže když bych hodil na 1.8 hlavu z 2.0 16V získám tím 1.8 16V ??? Teoreticky jo, ale prakticky musim dát co všechno pro hlavu z 2.0? Bloky jsou stejné? Musel bych vyměnit i vstřiky, řídící jednotku, váhu vzduchu?


z elektroniky snad jen ŘJ a komplet hlava vč. vstřiků (pro jistotu ale myslím že jsou stejný..ta ŘJ by stačila i z 2.0 16v..)..váhu vzduchu to nemá jedinej problém s výměnou hlavy jsou písty.. musel by jsi udělat do nich vybrání pro ventily...-v 8v motoru jsou písty s vybráním pro 2ventilya 16v má 4...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #17 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: napasování svodů
Udělat vybrání je divná formulace, spíš je asi vyměnit za písty z 1.8 16V. To už se mi do toho moc nechce.

Takže když jsou svody u 1.8 a 2.0 stejný, tak z toho vyplývá, že jsou tedy taky laděný?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #18 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: napasování svodů

Udělat vybrání je divná formulace, spíš je asi vyměnit za písty z 1.8 16V. To už se mi do toho moc nechce.

Takže když jsou svody u 1.8 a 2.0 stejný, tak z toho vyplývá, že jsou tedy taky laděný?


laděný jsou pouze na 16vmotorech.. tj.1.8 16v a 2.0 16v...

udělat vybrání..no v anglii tocelkemčasto dělaj,nebo dokonce jeden polák jezdí starej 2l blok (tjbez vyvažovaček) v něm upravený písty z 8v a hlava z 16V motoru..

www.lewar.yoyo.pl/foto/budowa/DSC03338.JPG ..takhle tovypadá taúprava 8v pístu pro použití16v hlavy..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #19 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: napasování svodů
aj u nas sa toto vybratie robi /ako tu v irsku/ niektory maniaci si to davaju robit z 8v na 16v. este som sa nedozvedel preco, ale myslim ze sa tim dosahuje vyssi kompresny pomer??????

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #20 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: napasování svodů



vraj lepsie ladene vyfukove potrubie na tipo 16v od omp..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #21 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: napasování svodů




vraj lepsie ladene vyfukove potrubie na tipo 16v od omp..


nač od OMP.. zaplatíš akorát značku.. mam velmi dobrej kontakt na člověka co staví autokrosový buginy a dělá na ně i výfuky ..takže svod yuž jsou dohodnutý..ale ne 4-2-1 ale rovnou 4-1 , tkerý jsou pro můj mtor nejlepší...

mimochodem- znáš rozměry těch svodů od OMP..tj trubka od válce a potom výstupní průměr z colectoru..serie má nějakejch 38 a 55.. já potřebuju 40 a 60mm

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #22 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: napasování svodů
bohuzial neviem tie rozmery a nic k tomu nebolo napisane, iba obrazok ze na tipo. tot vse...
predsalen mas pravdu, platit firme len za to ze sa nejako vola je dnes trochu drahy spas.
Znali clovek ti spravi presne co potrebujes a pritom to stoji minimalne o polovicu menej. A hlavne nie si obmedzeni jednym druhom vyrobku..


Co davas za zvody... nahrazka katu, potom nic a az koncovy tlmic alebo len zvody a koncovy

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #23 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: napasování svodů
budou svody 4-1 a budem se snažit , aby primární větve byly dotažený někam až do oblasti kde byl kat- ne jen pod motor jak v serii.. pak 60mm trubka.. možná nějakej tlumič- aby to moc nekřičelo a pak koncák, co už tam má.. sic eje uni ale mě k autu docelasedí...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #24 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: napasování svodů




vraj lepsie ladene vyfukove potrubie na tipo 16v od omp..


nač od OMP.. zaplatíš akorát značku.. mam velmi dobrej kontakt na člověka co staví autokrosový buginy a dělá na ně i výfuky ..takže svod yuž jsou dohodnutý..ale ne 4-2-1 ale rovnou 4-1 , tkerý jsou pro můj mtor nejlepší...

mimochodem- znáš rozměry těch svodů od OMP..tj trubka od válce a potom výstupní průměr z colectoru..serie má nějakejch 38 a 55.. já potřebuju 40 a 60mm


Kolik by tak staly na 1.6i jednovacku?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #25 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: napasování svodů
pokud vím, tak na jendovačku jsou svody velmi podobný jako na favorita a na favorita není problém kolem 6000,-

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #26 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: napasování svodů

pokud vím, tak na jendovačku jsou svody velmi podobný jako na favorita a na favorita není problém kolem 6000,-


Jsou hodne podobny, ale musely by se upravit ty krajni vetve (rostahnout, pac tipo je ma dal od sebe). Mohl jsem je mit za trojku, ale nikdo mi nebyl schopnej rict, jak by pasovaly pod auto atd, tak jsem je nevzal. :cry:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.424 sekund
Powered by Kunena fórum