brzdový válec
mě generálka brzd vyšla takto:
kompletní repase (opískování,kadmiace,noví pístky,pružinky gumičky..)všech 4 třmenů : 6000,-
nový destičky a kotouče na všechny kola : 3500,-
nový brzdový hadice (6ks): 1100,-
brzdový trubičky: 500,-
a čeká mě novej velkej brzdovej válec (23mm vs seriovejch 20mm) aby to mělo nástup ..za 2500,-
Honzo, kde bych sehnal ten brzdovej válec? Budu dělat generálku brzd a musím vyměnit i brzdovej válec. To je speciálně určený pro Tipo, nebo je z jiného vozu?
Ještě bych chtěl taky časem vyměnit brzdový kotouče a třmeny za větší z 2.0 16V Bude s tím nějakej problém? Kromě toho že tam nedam 14ky kola? Ty mě stejně netrápí, mam v techničáku výjimku na 195/50 R15 a už na nich jezdim.
Myslim problémy, třeba jestli se nedělal na tyhle brzdy jinej zátěžovej regulátor brzd, nebo tak...
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
se záměnou problém by snad neměl bejt .. 1.8 neznám..jestli to má vzadu kotouče tak ybhc to neřešil..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkus prosím ten válec zjistit, chystám se na to v blízké době. Dnes už sem prostříkával většinu spojů WDčkem, aby šly hadičky a trubičky povolit. U třmenů sem je dokonce už cvičně povolil, a pro jistotu sem povolil i odvzušňováky
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
k tomu podvozku... knihy píšou kotouče 227mm pro 1.8 a 2.0 8v bez abs,s bas maj všechny motorizace 240mm a tosmaý 16v.. když jsmeměnil vzadu kotouče tak jsme je změřil.. no a mam tam 240mm takže to je stejný jako 16v
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to jsem dohledal včera v katalogu, že bych měl mít 22,22mm, jelikož mam 94. Ale hlavně sem se na to ptal z jednoho důvodu: brzdovej válec mam celej orezlej. Pohledem to vypadá na silnou vrstvu, z tohoto důvodu sem ho chtěl měnit. Tu 1000,- navíc bych už taky přežil. Nemam rád lidi co dávají peníze do úprav motoru a na brzdy kašlou. Akorát nevím, jestli se to vyplatí a bude to popznat.
A jakej máš názor na rez na brzdovým válci? Z jakýho je materiálu? Je vůbec možný aby to šlo ho hloubky? Nebude to jenom nabalená rez na povrchu?
kolik mají zadní, změřim zítrak tomu podvozku... knihy píšou kotouče 227mm pro 1.8 a 2.0 8v bez abs,s bas maj všechny motorizace 240mm a to samý 16v...
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nerad bych byl ten první, co zjistí, že tam nepasuje. V horším případě ten, kdo teorii převede do praxe a robíje si v tom hubu.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale radsejjj dvakrat meraj, raz kup
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale radsejjj dvakrat meraj, raz kup
no jo, ale co mam všechno měřit? jasný je mi že dosedací plochu a rozteč montážních otvorů. Předpokládám, že pro ABS je jednookruhovej válec a je ještě něco na co mam kouknout? Automechanik nejsem, tak o tom nevím prakticky téměř nic. Tak nějak doufám, že když je Bravo nástupcem Tipa, tak že velké rozdíly mezi nimi nejsou
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neměřil sem to extara přesně, ale vypadá to, že mam taky 240mm vzadukolik mají zadní, změřim zítra
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
máte někdo starej brzdovej válec? Moc by mi pomohla jeho fotka (spodku, toho místa jak dosedá na posilovač), potřeboval bych to porovnat v tím druhým válcem. A jestli by jste byli tak hodní a změřili rozměry na obrázku a potom vnitřní průmer dosedací plochy?
ještě aktualizace:
a tyhle 2 průměry, bych chtěl změřit a asi i délku tý tyčky do posilovače
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty ostatni z bravy a podobne jsou mezi sebou zameny s drobnejma uprava,zaslepeni vyvodu nebo co.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ještě dodám..pokud máš auto vyrobený po roce 92 tak ty už automaticky měli válec 22,2 mm,před tímto rokem vozy s ABS nebo nejsilnější verze (uno turbo,16v tipo..). 23,1mm válec maj nový fiati rozdílv ceně u toho 22,2mm a 23,1 mmválce je skoro 1000kč..
k tomu podvozku... knihy píšou kotouče 227mm pro 1.8 a 2.0 8v bez abs,s bas maj všechny motorizace 240mm a tosmaý 16v.. když jsmeměnil vzadu kotouče tak jsme je změřil.. no a mam tam 240mm takže to je stejný jako 16v
...nějak mě z toho hlava nebere... proč větší brzdový válec? Vždyť fyzika zákl. škola asi 6. třída mi říká, že čím menší brzdový válec, tím větší tlak...??? 8O Třeba taková inj. stříkačka - když budeš tlačit stejnou silou na malou stříkačku, tak postříkáš zeď a když vezmeš velkou, tak ti sotva udělá čučórek. Mám 22,2 a chystám se ho vyměnit za ten 20,64. Možná se mýlím, ale zkus mi to objasnit...
V práci máme Fábii 16V a ta má taky průměr 20,64 a ta brzdí, no jéjeee. Ono ten nástup podle mě bude tím větším posilovačem, ne?
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.