znižovanie podvozku
17 roků 5 měsíců zpět #16
od jimird
Odpověděl jimird pro téma Re: znižovanie podvozku
nejlepší jsou trdší a nižší pružiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #17
od jimird
rychlost o moc menší nemám a malá kola maj menší hmotnost a setrvačnost a navíc ty moje jsou homologovaná na závody,ještě aby ne,když za ně chtěl kolem 6000 za kusjá snížil auto jen pomocí kol,dal jsem tam prostě menší kola,14 s ultra malým profilem gum
To je celkem na úkor maximální rychlosti. Zase tím získáš lepší odpich.
Na škodovkách se dělalo malésnížení tím, že se z každé strany uřízlo max půl závitu. To dalo asi 3 cm dolů. Ale navím jak by se toto dalo udělat v zadu u Tipa a jak by se auto chovalo. Na Favoritu šlý krátit i zadní. Fakt to bylo poznat na stabilitě celého auta. Pro větší skrácení se dělaly různé nádstavce pro uchycení tlumičů a nebo ty speciální tlumiče i s pružinama.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 5 měsíců zpět #18
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: znižovanie podvozku
taky mam sníženo pomocí kol
kola mam 14" s pneu 195/45/14..maximálka se zmenšila dost podstatně (přeci jen 15cm na obvodu proti předepsanejm pneu něco udělá..), to že dost kecá tachometr je další efekt, ale kladnej v dnešním bodovým ystému..při 50km/h tacho to je kolem 40km/h...
samo o sobě to šlo o 2.5cm níž , jen díky kolům , ted to pouštím k zemi o další 3cm pomocí takovýho homemade kitu (co mi doma zbylo z jinejch aut co mi z čeho zbylo -přední pružina o 15% tužší, zadní 12%, tlumiče ve předu serie, vzadu s kratší dráhou pohybu , aby mi nevyskočila pružina..)
sice mezera mezi lemem a gumou je stále dost velká -cca 5cm (díky malejm kolům) ale když to postavím vedle tipa v serii tak už to je o dost nižší.. nehledě na to že asi nakoupím vany do zásoby.. 1 už jsme dokázal prorazit- a to ani nevím kde...
kola mam 14" s pneu 195/45/14..maximálka se zmenšila dost podstatně (přeci jen 15cm na obvodu proti předepsanejm pneu něco udělá..), to že dost kecá tachometr je další efekt, ale kladnej v dnešním bodovým ystému..při 50km/h tacho to je kolem 40km/h...
samo o sobě to šlo o 2.5cm níž , jen díky kolům , ted to pouštím k zemi o další 3cm pomocí takovýho homemade kitu (co mi doma zbylo z jinejch aut co mi z čeho zbylo -přední pružina o 15% tužší, zadní 12%, tlumiče ve předu serie, vzadu s kratší dráhou pohybu , aby mi nevyskočila pružina..)
sice mezera mezi lemem a gumou je stále dost velká -cca 5cm (díky malejm kolům) ale když to postavím vedle tipa v serii tak už to je o dost nižší.. nehledě na to že asi nakoupím vany do zásoby.. 1 už jsme dokázal prorazit- a to ani nevím kde...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #19
od chamelion
Asi Tempra no...
1.8 SLX 77kw, kůže kam se podíváš Elektrika jakbysmet...
Odpověděl chamelion pro téma Re: znižovanie podvozku
A nemáte přímo nějaký odkaz, kde se dají koupit sport podvozky nebo pružiny na například Tempru 1,8 SW ? Něco budu shánět, tak abych měl přehled...díky
Asi Tempra no...
1.8 SLX 77kw, kůže kam se podíváš Elektrika jakbysmet...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #20
od petr1978
Na tohle mě přesně varoval jeden fakt profík Jde o to, že když zahřeješ pružiny autogenem, oduhličíš je,spálíš většinu legujících prvků, sníži se ti pevnost a totálně změníš parametry pružin k horšímu. To má za nasledek větší kmitání, měký podvozek a taky dost často praskání pružin. Už jsem bohužel takového borce viděl a nebyl moc nadšen když mu na vlakovám přejezdu rupla pružina. Urval výfok, olejovou vanu,...
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: znižovanie podvozku
kámoš mi zas říkla že na škodofce to snížil tak že pružiny nahřál autogenem. že prý je to lepší než je řezat .
Na tohle mě přesně varoval jeden fakt profík Jde o to, že když zahřeješ pružiny autogenem, oduhličíš je,spálíš většinu legujících prvků, sníži se ti pevnost a totálně změníš parametry pružin k horšímu. To má za nasledek větší kmitání, měký podvozek a taky dost často praskání pružin. Už jsem bohužel takového borce viděl a nebyl moc nadšen když mu na vlakovám přejezdu rupla pružina. Urval výfok, olejovou vanu,...
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.338 sekund