Katík
16 roků 11 měsíců zpět #1
od Dvoři
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
zdravim tipaří napadlo mě že bych z mího Tipatka vyndal katík a místo nej dal trubku...myslíte že mi to zmení trochu zvouček a přidá třeba nákýho poníka pod kapotu? samozřejmě před technickou to vrátím....
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Zvuk se o trochu změní, ale jen o malinko....a spotřeba bude určitě větší, poníka nevim jestli to přidá, a pokud ano nebude to tak znatelné
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #8
od geeny666
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
mám komplet vyhozený všechny tlumiče a všude jen trubku až nakonec mam po domácku udělaný tlumič oválný z plechu, co se týče výkonu má to něco do sebe, lépe to jde do otáček, co se týče spotřeby je vyšší asi o litr záležíš jak jezdíš ale je to spíše zanedbatelné, a co se týče zvuku tak u mě je rámus jaku u vrc a střílí to do výfuku
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #9
od Charles
Jde to lépe do otáček, ale pouze při nezatíženym motoru, to znamená když to prošlápneš v neutrálu, za jízdy to je spíše naopak, pokud není pro tyhle výfuky uzpůsobená i řj tak to jede spíš hůř
vim o čem mluvim, mám na autě laďák, bez katíku, pouze jeden tlumič a auto ztrácí krouťák ve 3 tisících jak má být a je posunutej někam k 5 tisícům pak se to musí víc točit a benzín to chlastá o dost víc, pokud teda s takhle upravenym výfukem nejezdíš s podtočenym motorem, ale to jsou pak veškerý úpravy k ničemu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
mám komplet vyhozený všechny tlumiče a všude jen trubku až nakonec mam po domácku udělaný tlumič oválný z plechu, co se týče výkonu má to něco do sebe, lépe to jde do otáček, co se týče spotřeby je vyšší asi o litr záležíš jak jezdíš ale je to spíše zanedbatelné, a co se týče zvuku tak u mě je rámus jaku u vrc a střílí to do výfuku
Jde to lépe do otáček, ale pouze při nezatíženym motoru, to znamená když to prošlápneš v neutrálu, za jízdy to je spíše naopak, pokud není pro tyhle výfuky uzpůsobená i řj tak to jede spíš hůř
vim o čem mluvim, mám na autě laďák, bez katíku, pouze jeden tlumič a auto ztrácí krouťák ve 3 tisících jak má být a je posunutej někam k 5 tisícům pak se to musí víc točit a benzín to chlastá o dost víc, pokud teda s takhle upravenym výfukem nejezdíš s podtočenym motorem, ale to jsou pak veškerý úpravy k ničemu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #11
od mt-tuning
v prvom rade zalezi, co mas za motor.
tiez som presiel tym, ze som mal trubku odpredu dozadu a iba rozvetvene zadne potrubie cez koncovy tlmic. zvuk>? zacinam na stare kolena badat problemy so sluchom...
spotreba bola vyssia asi o liter a pol... pred cestou sem som si dal namontovat stredovy tlmic a mal som pocit, ze motor ide lepsie.. ale mozno slo iba o pocit.
tiez som presiel tym, ze som mal trubku odpredu dozadu a iba rozvetvene zadne potrubie cez koncovy tlmic. zvuk>? zacinam na stare kolena badat problemy so sluchom...
spotreba bola vyssia asi o liter a pol... pred cestou sem som si dal namontovat stredovy tlmic a mal som pocit, ze motor ide lepsie.. ale mozno slo iba o pocit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #12
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
mam trochu jiný zkušenosti..
na coupe 2.0 16v ještě v serii
vyhodil jsem kat a střední tlumič , koncový zůstal "seriový" (což byly příplatková výbava- plně průchozí tlumič..)- hlukově na skoro stejný úrovni, jen to získalo sportovnější zvuk, jízda - dost síly už ve spodku, a ve vršku to nepřestávalo táhnout - hodně udělal i rozvrtanej airbox (s papírovým filtrem..), že ve vršku neměl motor nedostatek vzduchu
spotřeba - na stejný úrovni , při běžný jízdě i nižšší...
na coupe 2.0 16v ještě v serii
vyhodil jsem kat a střední tlumič , koncový zůstal "seriový" (což byly příplatková výbava- plně průchozí tlumič..)- hlukově na skoro stejný úrovni, jen to získalo sportovnější zvuk, jízda - dost síly už ve spodku, a ve vršku to nepřestávalo táhnout - hodně udělal i rozvrtanej airbox (s papírovým filtrem..), že ve vršku neměl motor nedostatek vzduchu
spotřeba - na stejný úrovni , při běžný jízdě i nižšší...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #13
od Dvoři
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Já mám 1.8gti dneska jsme na to koukal a musim sehnat tu přírubu abych tam mohl dat místo katíku trubku protože se mi neche jí uřezávat z katíku nebo z vyfuku když ho tam za roku budu muset vratit až pojedu na technickou...
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #15
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
no příruby taky shánim a marně....je to nedostatkové zboží a samostaně se neprodávaj
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.559 sekund