Katík
Moje zkušenosti z výfukem?
Měl jsem auto bez katu, v zadu sportovní tlumič a je to všechno a ho... Ukrutný kravál od 2000 otáček a netáhlo to nic moc. Dal jsem tam zpátky originál výfuk, k tomu katík a tahá to mnohem lépe, hlavně do kopce.
Když jsem tam měl sportovní výfuk, měl jsem bohatější směs, více splodin, nižší krutící moment. Kompenzoval jsem to seřizováním předstihu podle toho jak to táhne. Taky to nedalo nic moc. V zadu byl takový kravál že se tam nedalo sedět.
Tak to jsou moje zkušenosti se sportovním tlumičem s větší propstností.
Teď mám zase originál a je to fakt pohoda
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže jsem nepochodil tak se snažim shánět a ptám se kde to jde
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chceš abych se podíva tady? Když tak ti to pošlu poštou Jen se to dá těžce vařít ke trubce. Trubka má sílu 1.5 mm kdež to ta příruba má tloušťku 15 mm.
no však to vim, že ta příruba je silná, to potřebuju, ale já to shnilý nemám, takže to navařit by neměl být problém, myslím si že ta trubka má průměr 50 mm.....no kdyby to šlo, tak se mi pls mrkni, samozřejmě všechno zaplatim
díky moc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale nejdřive to bude za 2 týdny. Seženu ti originál, má průměr díry cca 47 mm.
Bohužel se teď na ten vrakáč nedostanu
Už si to píšu do kalendáře, ještě ti před tím zavolám jestli jsi nesehnal jinde
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...tak chlapi, mám Vám dát trochu naději...? Kdo je z Otrokovic u Zlína, tak tam je firma Ronelt a ti dělaj výfuky a rámy (berany) na auta na zakázku a šlo to vyptat. Obě nový příruby i s těsněním a šrouby. Ale když mi to da baba u pultu dávala, tak se kroutila jak žížala, že kdyby si to každý dělal doma sám, tam mají po kšeftě. Já tam byl už dvakrát, ale už se mi tam vůůůbec nechce. Ale říká se, že líná huba...
Jéé Jéé to by bylo fajn....kolik za to chtějí : Nemaj náhodou nějaký webovky : Já bych bral hnedka dvě sady těch přírub, páč chci udělat ten výkuk pěkně dělitelnej
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odkaz tady: www.ronelt.cz/
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.