Jak dostat vzduch ke stávajícímu airboxu pod náporem
Takže oba asi víme o čem je tu řeč,ale ne všichni mají stejné znalosti a mají za to,že je to vše jen paráda na pohled.ŘJ neupravuje tlak paliva,ten je konstantní a danýregulátorem tlaku.ŘJ upravuje pouze délku vstřiku.Tlak paliva se dá změnit právě výměnou originálního regulátoru za regulátor s nastavitelným tlakem.Proudění výfukových plynů má vliv na dobré vyplachování motoru a máš pravdu,že konstrukčně se počítá s nějakým protitlakem na výfukové ventily,ale právě snížením ztrát na sání si můžeš dovolit tento protitlak snížit.Píšu to hodně jednoduše,protože rozebírat to do podrobna nemá tady význam.
Hele znova.Nevsouvejte mi na prsty odpovedi ktere jsem nepsal.
To ze se tlak paliva upravuje regulatorem tlaku je samozrejme.Ze to nedela jednotka take.Ale prave ta delka vstriku je limitujici .I kdyz provedes zvednuti tlaku paliva tak tim niceho nedosahnes prave proto ze jednotka provede korekci a zkrati delku vstriku dle slozeni vyfukovych plynu.
Tady pomuzou dve veci. Bud se provede uprava rj tak zvany a tolik opevovany "chiptuning" tim zpusobem ze se upravi udrzovany pomer nad standartni lambdu 1.Tim se prodlouzi vstrik ale zhorsi emise ale subjektivne auto lepe potahne.
Nebo se provede tz."obejiti jednotky" a to tim zpusobem ze se bud jednotce bude zasilal upraveny signal lamdby sondy(jednodussi verze) nebo to same +externi prodlouzeni delky vstriku a upravou pulzu snimace vacky (ve vasem pripade) pro upravu predstihu.
Oboji chce ladit,ale externi uprava je schudnejsi pro tyto stare jednotky,ke kterym prakticky neexistuje volne pristupny program(tim nerikam ze se neda ztahnout a dekompilovat).
Klobouk dolu, je videt ze tomu rozumis. Mohl by jsi trosku rozepsat jak upravit signal od lambdy? Slysel jsem ze se tam da nejaky odpor? A jak upravit pulzni snimac vacky? Dik
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já jsem se jednou o víkendu nudil, tak jsem vzal flexu, svářečku, atd. a vytvořil jsem v kapotě difuzor(ti co byli letos v Radimi si jistě pamatují ) dál jsem prořezal původní kryt filtru a protáhl ho až k difuzoru, a něco co by se při troše fantazie dalo nazvat náporovým sáním bylo na světě. zvýšení výkonu malinké ale znatelné, a těm co vlastní tipo 1,7D a pokukují po laděném výfuku, vřele doporučuju, ladák se s tím brutálním kraválem nedá srovnat , bohužel tento nápad je použitelný asi jen pro 1,7. na foto zatím nebyl čas, možná kdyby někdo náhodou měl foto se srazu a mrskl ho sem
to malinké zvýšení výkonu bylo jen subjektivní pocit z toho že sis uděll něco na autě .. nějak se tomu i říká jen nevím jak ..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ne ne celé auto je červené. Pročpak?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já jsem se jednou o víkendu nudil, tak jsem vzal flexu, svářečku, atd. a vytvořil jsem v kapotě difuzor(ti co byli letos v Radimi si jistě pamatují ) dál jsem prořezal původní kryt filtru a protáhl ho až k difuzoru, a něco co by se při troše fantazie dalo nazvat náporovým sáním bylo na světě. zvýšení výkonu malinké ale znatelné, a těm co vlastní tipo 1,7D a pokukují po laděném výfuku, vřele doporučuju, ladák se s tím brutálním kraválem nedá srovnat , bohužel tento nápad je použitelný asi jen pro 1,7. na foto zatím nebyl čas, možná kdyby někdo náhodou měl foto se srazu a mrskl ho sem
tak tu je foto ako to vyriesil michalkulistak:
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to Toom-as: myslíš sugesce? ne fakt to má malinko lepší zátah, tak na hraně sugesce ,
jo to protáhnutí sání se konalo až dlouho po sraze, takže detailnější fotky zatím nejsou
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.