Uprava zvuku
16 roků 9 měsíců zpět #31
od Charles
A chceš mít sportovní vyšší zvuk nebo naopak hlubší zvuk : A co jsi myslel dát místo středního dílu ten dynamizér :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Uprava zvuku
Katalyzátor tam nemám, Ale asi by ho bolo vraj dobre dať miesto stredneho filtra. A aky to má zvuk, nerád by som zase také prdítko. To by bol velký extrém.
A chceš mít sportovní vyšší zvuk nebo naopak hlubší zvuk : A co jsi myslel dát místo středního dílu ten dynamizér :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #32
od sandos
Odpověděl sandos pro téma Re: Uprava zvuku
Asi skor hlbši zvuk. Ano ten dynamizer miesto stredneho filtra. Niekde som čital že sa to tak robí, nie je to pravda?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #33
od Charles
Dává se to podle délky výfukového potrubí od 100 do 150 cm za motor a u tipa to vychází přesně místo katalyzátoru, ale počítej s tím že dynamizér zvyšuje o něco spotřebu, protože zlepší vyplachování válců, ale je tam znát i nárůst výkonu ale bez sportovního výfuku jako celku to nemá moc smysl ho tam dávat, musíš koupit i nějakou koncovku s tlumičem, co je více průchozí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Uprava zvuku
Asi skor hlbši zvuk. Ano ten dynamizer miesto stredneho filtra. Niekde som čital že sa to tak robí, nie je to pravda?
Dává se to podle délky výfukového potrubí od 100 do 150 cm za motor a u tipa to vychází přesně místo katalyzátoru, ale počítej s tím že dynamizér zvyšuje o něco spotřebu, protože zlepší vyplachování válců, ale je tam znát i nárůst výkonu ale bez sportovního výfuku jako celku to nemá moc smysl ho tam dávat, musíš koupit i nějakou koncovku s tlumičem, co je více průchozí
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #34
od sandos
Odpověděl sandos pro téma Re: Uprava zvuku
Tak dik, vyzerá to tak, že mi neostáva nič iné len šetriť. Ináč škoda, že nemožem zohnať tú píšťalu na slovansku. Nevieš náhodou kolko chcú za dobierku z čiech na slovensko? Zatial by som sa uspokojil aj s nou.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #35
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Uprava zvuku
No pošta by byla asi tak minimálně 350,-Kč a to je víc než stojí ta píšťala, takže zvaž to, zda SE TO VYPLATÍ
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.848 sekund