rozvody 1,6 tipo
u OHC je na klice klasický závit, DOHC-céčkaři jsou zase vyjímeční, musí mít hold opačné závity
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ach jo, matice na 36-ku je pouze u OHC, což je jednoduchý motor pro jednoduché lidi jako jsem např já..
u OHC je na klice klasický závit, DOHC-céčkaři jsou zase vyjímeční, musí mít hold opačné závity
Opačné závity má třeba u tipa i diesel a to všechny a to jsou přece taky OHC motory
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapi a fakt sa nemohli ohnut troska tie ventily?..lebo teraz vraveli ze tam moc miesta nieje ze ich mohlo ohnut ze to ani nepocut ked ohne trocha ten ventil a ked startujem tak to striela aj do vyfuku ja uz neviem dufam neni nic s ventilmi:(
To střílení dělá podle mě špatné časování ventilů, část směsi unikne do výfuku a tam vyhoří. Ale pokud to chceš zkontrolovat před výměnou rozvodového řemene, tak stačí povolit kladku. Následně si to srovnej na značky a zase řemen napni. Pak tu zkus nastartovat a uvidíš, co to bude dělat. Taky se to dá zjistit, když bys změřil tlaky válců.
Pokud to budeš rovnat na značky, tak abys nemusel sundávat řemenici, tak vyndej svíčku na prvním válci, dej tam nějaký šroubovák na píst a pak opatrně otáčej, aby jsi první píst dostal do Horní Úvrati. Pak už srovnáš vačky podle rysek na plechu.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Samozřejmě 13€ je běžná cena, to je cca 350Kč, řemen není drahý, ale pozri sa na cenu té kladky...tam už to bude tak 50€ možná o trochu více. A hlavně, jestli jsi se díval na cenu řemenu na DOHC, kladka u OHC je levná, protože je úplně jiná než na DOHC.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.6 DGT 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
začni pěkně od začátku. Příčin špatného chodu může být dost. U mě třeba docela hodně udělaly špatné kostry a různé problémy v elektrice, které byly způsobeny prasáckými opravami nějakého předchozího majitele.
to simir:
není mi zcela jasné, jak mohl téct olej z vodní pumpy, když tam nikde není...ale asi jsem blbější jak v servisu. A pokud jsi tam měl šroubek u vačky v domku, tak to byl jen a jen problém zfušované práce servisu.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
změřit tlaky a vetilové vůle..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.