rozvody 1,6 tipo

Více
15 roků 3 měsíců zpět #16 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
ach jo, matice na 36-ku je pouze u OHC, což je jednoduchý motor pro jednoduché lidi jako jsem např já..
u OHC je na klice klasický závit, DOHC-céčkaři jsou zase vyjímeční, musí mít hold opačné závity :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #17 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
chlapi a fakt sa nemohli ohnut troska tie ventily?..lebo teraz vraveli ze tam moc miesta nieje ze ich mohlo ohnut ze to ani nepocut ked ohne trocha ten ventil a ked startujem tak to striela aj do vyfuku ja uz neviem dufam neni nic s ventilmi:(

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #18 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo

ach jo, matice na 36-ku je pouze u OHC, což je jednoduchý motor pro jednoduché lidi jako jsem např já..
u OHC je na klice klasický závit, DOHC-céčkaři jsou zase vyjímeční, musí mít hold opačné závity :D


Opačné závity má třeba u tipa i diesel a to všechny ;) a to jsou přece taky OHC motory :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #19 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo

chlapi a fakt sa nemohli ohnut troska tie ventily?..lebo teraz vraveli ze tam moc miesta nieje ze ich mohlo ohnut ze to ani nepocut ked ohne trocha ten ventil a ked startujem tak to striela aj do vyfuku ja uz neviem dufam neni nic s ventilmi:(


To střílení dělá podle mě špatné časování ventilů, část směsi unikne do výfuku a tam vyhoří. Ale pokud to chceš zkontrolovat před výměnou rozvodového řemene, tak stačí povolit kladku. Následně si to srovnej na značky a zase řemen napni. Pak tu zkus nastartovat a uvidíš, co to bude dělat. Taky se to dá zjistit, když bys změřil tlaky válců.
Pokud to budeš rovnat na značky, tak abys nemusel sundávat řemenici, tak vyndej svíčku na prvním válci, dej tam nějaký šroubovák na píst a pak opatrně otáčej, aby jsi první píst dostal do Horní Úvrati. Pak už srovnáš vačky podle rysek na plechu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #20 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
no dobre zajtra ked pridem z roboty sa pozrem nato..a keby ze je ten remen dobry zeby ho nebolo treba menit tak aj tak musi ist dole ked chcem nastavit tie rozvody ci nemusi??...a pozeral som na internete a nasiel som remen za 13e znacka bosch aka je to cena podla vas ja som myslel ze ma to vyjde drahsie

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #21 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
řemen musíš povolit, aby jsi mohl hýbat rozvodovými koly samostatně. A jestli je dobrý zjisíš taky až po jeho povolení. Musíš ho otočit, aby jsi měl zuby ven a pak ho ohýbat. Pokud uvidíš praskliny u zubů, tak je lepší ho vyměnit, aby se nestalo, že nějaký zub odpadne a potká se to doopravdy.
Samozřejmě 13€ je běžná cena, to je cca 350Kč, řemen není drahý, ale pozri sa na cenu té kladky...tam už to bude tak 50€ možná o trochu více. A hlavně, jestli jsi se díval na cenu řemenu na DOHC, kladka u OHC je levná, protože je úplně jiná než na DOHC.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #22 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
pozeral som tu tuna www.elitecat.sk/CarSelection.aspx....podla cisla motora som to pozrel...tak neviem ci je to to spravne ale malo by to byt ono..a este ze som dnes pozeral o kolko mam preskocene tie zuby a prisiel som nato ze tam mam 2 rysky na ozubenych kolach..mam asi od vyroby jeden zarez ten mi sedi na vackach ..a mam potom zltu bodku a ta mi nesedi o tych spominanych 5 zubov..tak teraz neviem co je spravne uz vobec

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #23 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
nějaké tečky nejsou nikdy značkou, protože barva se ošoupe a podle čeho bys pak nastavoval rozvody? Je to vždycky ten výsek na kole.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #24 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
no tak ten sedi potom dobre..tak ja neviem co to potom moze byyt uz vobec preboha

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #25 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
No napiš co, jak a kdy se děje...zkusíme poradit ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #26 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
ohnutý ventil poznáš .. auto nemá kompresi .. 36tku klíš mám na poloose :-D větši na autě snad ani není ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #27 od asfezorkg
Odpověděl asfezorkg pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
ja uz neviem je mozne ze tie rozvody su podla tych druhych rysiek takze su teraz zle ale to by bola asi blba nahoda zeby skocili a teraz by boli na tych original oboch presne hmm...mozno skrtiaca klapka moze byt zle nastavena alebo co lebo ked este startovalo strasny klepot siel odtial ked som pridal ale na volnobehu slo ticho pekne..dalej mam deravy tlmic vyfuku a a zvody co idu od motora kde je lambda sonda tak neviem ci aj to to moze ovplyvnit neviem kde zacat

fiat tipo 1.6 DGT 66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #28 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
Pokud jsou rozvody OK, svíčky OK (pokud jde na všechny válce), tak může být nějaký problém na vačce. Mě kdysi měnili vodní pumpu v servisu a protože skrz ní vytekl olej, dávali mi i nový olej. Po asi týdnu provozu se mi zasekla vačka a tím pádem oddělal rozvoďák a potkal motor. Příčina se objevila po rozebrání hlavy - při dolévání oleje se do něj z neznámých příčin dostal šroubek, který se zasekl mezi vačkou a ventilem a ta se nemohla točit... To jen takový příběh proč už nevěřím ani servisům a vše si dělám sám...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #29 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
to asfezorkg:
začni pěkně od začátku. Příčin špatného chodu může být dost. U mě třeba docela hodně udělaly špatné kostry a různé problémy v elektrice, které byly způsobeny prasáckými opravami nějakého předchozího majitele.

to simir:
není mi zcela jasné, jak mohl téct olej z vodní pumpy, když tam nikde není...ale asi jsem blbější jak v servisu. A pokud jsi tam měl šroubek u vačky v domku, tak to byl jen a jen problém zfušované práce servisu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #30 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: rozvody 1,6 tipo
kdy byly na tom motoru dělané ventily?
změřit tlaky a vetilové vůle..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund
Powered by Kunena fórum