Přetěsnění motoru
18 roků 8 měsíců zpět #1
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Přetěsnění motoru vytvořil uživatel Pavel
Jeliko? myslím ?e by bylo vhodné motor přetěsnit kvůli úniku oleje (přeci jenom
člověka nebaví ho pořád dolejvat ) Tak se chci zeptat jaké těsnění se mění?
A jak je to náročné. Předem dík Pavel
člověka nebaví ho pořád dolejvat ) Tak se chci zeptat jaké těsnění se mění?
A jak je to náročné. Předem dík Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #2
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Přetěsnění motoru
přetěsnit-
pořádně ,to znamená kompletně rozebrat ,a vyměnit,těsnění mezi vanou a blokem
,pod hlavou, mezi hlavou a víkem vačkovejch hřídelů, v?echny gufera,a je?tě
simerinky kolem dříků ventilů- tudy proteče nejvíc oleje ,dy? neteče venkem ,mě
venkem olej neteče a během 1000Kmdolejvám litránek a jsou to tysimerinky kolem
ventilů ,v coupejsmeměli to samý...
pořádně ,to znamená kompletně rozebrat ,a vyměnit,těsnění mezi vanou a blokem
,pod hlavou, mezi hlavou a víkem vačkovejch hřídelů, v?echny gufera,a je?tě
simerinky kolem dříků ventilů- tudy proteče nejvíc oleje ,dy? neteče venkem ,mě
venkem olej neteče a během 1000Kmdolejvám litránek a jsou to tysimerinky kolem
ventilů ,v coupejsmeměli to samý...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #3
od Jozef
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Odpověděl Jozef pro téma Re: Přetěsnění motoru
My sa tu bavíme
o pretesnení a ja by som sa opýtal, či u? aj ten motor nemá niaku zvý?enú
spotrebu oleja (piestne krú?ky)
o pretesnení a ja by som sa opýtal, či u? aj ten motor nemá niaku zvý?enú
spotrebu oleja (piestne krú?ky)
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #4
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak ?e jako
říká? kompletně rozebrat motor 8O To je docela hukot sem si myslel ?e to to
bude krapátko jednodu?í . mMě teče hlavně a to docela dost venkem jako pod
víkem a asi i pod hlavou, okolo rozdělovače a i trochu pod vanou.
říká? kompletně rozebrat motor 8O To je docela hukot sem si myslel ?e to to
bude krapátko jednodu?í . mMě teče hlavně a to docela dost venkem jako pod
víkem a asi i pod hlavou, okolo rozdělovače a i trochu pod vanou.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #5
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Přetěsnění motoru
jako nemusí? ho
komplet rozebrat,ale takhle se na tom lip pracuje-navic stejne budes sundavat
hlavu a to bys moh udelat sedla a pretesnit ty simerihki -ver ze tohodne
pomuze..
komplet rozebrat,ale takhle se na tom lip pracuje-navic stejne budes sundavat
hlavu a to bys moh udelat sedla a pretesnit ty simerihki -ver ze tohodne
pomuze..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #6
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
To bude asi
rozumné kdy? u? to bude rozebrané. A co to teda budu v?e potřebovat za tesnění a
pokolika kusech myslím tím ty sedla atd.nemám vůbec tucha jak to vypadá ten
díl.
rozumné kdy? u? to bude rozebrané. A co to teda budu v?e potřebovat za tesnění a
pokolika kusech myslím tím ty sedla atd.nemám vůbec tucha jak to vypadá ten
díl.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #7
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Přetěsnění motoru
Honza má
pravdu. Nejvíce proteče kolem ventilů. Osobně jsem dolíval 1l na 500 km. Co jsem
sundal hlavu a přetěsnil dříky vantilu, neubyla ani kapka:-) Kdy? nechce?, tak
nemusí? rozebírat celý moto pokusd ti neteče nějaké gufero. Pak se tomu bohu?el
nevyhne?. Hlava jde sundat i na namontrovaném motoru:-)
Co se týče pístních
krou?ků, tak to dělají 1.8, ?e po?írají olej přes valce kolem krou?ků Jestli
bude? rozebírat motor, tak pro přetěsnění pou?ívej tmel co nejméně a vyvaruj se
olejovým kanálkům. Tmel v kanálcích nadělá pěknou paseku a je to na zadření
motoru:-(
pravdu. Nejvíce proteče kolem ventilů. Osobně jsem dolíval 1l na 500 km. Co jsem
sundal hlavu a přetěsnil dříky vantilu, neubyla ani kapka:-) Kdy? nechce?, tak
nemusí? rozebírat celý moto pokusd ti neteče nějaké gufero. Pak se tomu bohu?el
nevyhne?. Hlava jde sundat i na namontrovaném motoru:-)
Co se týče pístních
krou?ků, tak to dělají 1.8, ?e po?írají olej přes valce kolem krou?ků Jestli
bude? rozebírat motor, tak pro přetěsnění pou?ívej tmel co nejméně a vyvaruj se
olejovým kanálkům. Tmel v kanálcích nadělá pěknou paseku a je to na zadření
motoru:-(
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #8
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Mě to vychází
asi tak litr na 1000km, chci to nechat udělat tak nějak na jaře co? bude brzy,
dělal bych to s kamarádem s práce co pracuje v na?em servisu pro osobáky dělá to
taky soukromě doma. Já bych se do toho sám nepou?těl na to němám. A jaké by mělo
téci to gufero? A kde? Tak ?e říkaté kluci hlavně přetěsnit dříky ventilů,
těsnění hlavy, víka, vany - vynechal sem něco je?tě?
asi tak litr na 1000km, chci to nechat udělat tak nějak na jaře co? bude brzy,
dělal bych to s kamarádem s práce co pracuje v na?em servisu pro osobáky dělá to
taky soukromě doma. Já bych se do toho sám nepou?těl na to němám. A jaké by mělo
téci to gufero? A kde? Tak ?e říkaté kluci hlavně přetěsnit dříky ventilů,
těsnění hlavy, víka, vany - vynechal sem něco je?tě?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #9
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
hele teď mě tak
napadá kam to protejká mezi těma ventilama kdy? je ?patné to jejivch těsnění
: Do motoru?
napadá kam to protejká mezi těma ventilama kdy? je ?patné to jejivch těsnění
: Do motoru?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #10
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
Koupil jsem
těsnění jenom na vanu a nahoru pod víčko proto?e jsem viděl ?e to tamtudy blije
a teče to po bloku dolu. Simerinky jsem nedělal proto?e se mi do toho nechtělo
ale zvá?il bych to proto?e budou ztvrdlý, vyhřátý a vydrolený. Nicméně jsem
dolíval asi taky litr na tisíc - mimochodem tohle řada výrobců pořád udává jako
normální stav - a stačilo to těsnění pod víčkem a vanou a vzalo si to od výměny
necelý litr na tři tisíce. No ono to taky něco stojí, pořád kupovat olej...a
nebaví to
těsnění jenom na vanu a nahoru pod víčko proto?e jsem viděl ?e to tamtudy blije
a teče to po bloku dolu. Simerinky jsem nedělal proto?e se mi do toho nechtělo
ale zvá?il bych to proto?e budou ztvrdlý, vyhřátý a vydrolený. Nicméně jsem
dolíval asi taky litr na tisíc - mimochodem tohle řada výrobců pořád udává jako
normální stav - a stačilo to těsnění pod víčkem a vanou a vzalo si to od výměny
necelý litr na tři tisíce. No ono to taky něco stojí, pořád kupovat olej...a
nebaví to
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #11
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
Na těsnění
hlavy se vyka?li. Já bych to nedělal. Jenom ty simerinky,vanu a víčko.
A uvidí?.
hlavy se vyka?li. Já bych to nedělal. Jenom ty simerinky,vanu a víčko.
A uvidí?.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #12
od Pavel
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
No bůh ví
jestli i pod hlavou kdy? u? to bude rozebrané . Zas včera kdy? sem přijel
domů tak se mi zdálo ?e auto nějak moc hulí, co? normálně dělá trochu ně? se
zahřeje, ale po 20km. Nedělá to pořád jen někdy, mo?ná ?e je to vejfukem co já
vím. No fakt je ten ?e bych to mohl pořádně umejt a pak zjistiit od kaď to teče,
ale v tomto počasí to mejt...
jestli i pod hlavou kdy? u? to bude rozebrané . Zas včera kdy? sem přijel
domů tak se mi zdálo ?e auto nějak moc hulí, co? normálně dělá trochu ně? se
zahřeje, ale po 20km. Nedělá to pořád jen někdy, mo?ná ?e je to vejfukem co já
vím. No fakt je ten ?e bych to mohl pořádně umejt a pak zjistiit od kaď to teče,
ale v tomto počasí to mejt...
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #13
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
Je pravda, ?e
kdy? u? to bude? dělat... Jde je?tě o to jestli se to vyplatí, co za něj dá?, ty
těsnění co jsem dělal byly prkotina, to pod hlavu je dra??í, ale automechanik
známej mi říkal a? se na to pod tu hlavu vyka?lu, pokud s tím nejsou potí?e a
teď u? nevím jestli říkal voda v oleji nebo obráceně...Já jsem taky pořád
pozoroval jak to hulí a nakonec to byl ten vlhkej kouř ne? se to ohřálo a bylo
to tím víc čím míň jsem jezdil, aspoň mi to tak připadlo... Ale jak u? jsem psal
to pod víčkem a vanou udělalo dost a stálo to pár ?upů.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
kdy? u? to bude? dělat... Jde je?tě o to jestli se to vyplatí, co za něj dá?, ty
těsnění co jsem dělal byly prkotina, to pod hlavu je dra??í, ale automechanik
známej mi říkal a? se na to pod tu hlavu vyka?lu, pokud s tím nejsou potí?e a
teď u? nevím jestli říkal voda v oleji nebo obráceně...Já jsem taky pořád
pozoroval jak to hulí a nakonec to byl ten vlhkej kouř ne? se to ohřálo a bylo
to tím víc čím míň jsem jezdil, aspoň mi to tak připadlo... Ale jak u? jsem psal
to pod víčkem a vanou udělalo dost a stálo to pár ?upů.
[smilie=bluecolorz5_pdt_01.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #14
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Přetěsnění motoru
o těsnění
minemluvte u? to nechci ani vidět je to fakt dost práce ale vysledek stojí za to
hlavně nezapomente přetěsnit rozdělovač můj případ tak mi to tam trochu sákne
minemluvte u? to nechci ani vidět je to fakt dost práce ale vysledek stojí za to
hlavně nezapomente přetěsnit rozdělovač můj případ tak mi to tam trochu sákne
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 8 měsíců zpět #15
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
kdy? dělá?
celej engine tak je to 8O :dead: :wc2:
#-o [-o< [smilie=bluecolorz5_pdt_06.gif]
celej engine tak je to 8O :dead: :wc2:
#-o [-o< [smilie=bluecolorz5_pdt_06.gif]
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 2.753 sekund