Přetěsnění motoru

Více
18 roků 8 měsíců zpět #31 od klidek
Odpověděl klidek pro téma Re: Přetěsnění motoru
pokud by se ti do oleje dostavala voda tak ten olej vypadal jako bíle kafe
jinak si myslím že 0,3-0,5l je přiměřené množství oleje

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #32 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Přetěsnění motoru
No nevim, mne se to zda prilis malo. Uz i to co tady nekteri psali ve foru. btw kolega z prace ma nadupaneho civica, leje tam kazdych 10tis km pres litr oleje, to je asi ta dan za silnejsi auta :?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #33 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Přetěsnění motoru
já taky nedolévám vůbec olej, za 10tkm tam ubyde na měrce tak 1/3, takže neřeším a nepřepínám :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 8 měsíců zpět #34 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Přetěsnění motoru
Voda se z olejem nesluuje. Olej plave na vodě. Když už tam máš vody dost, tak ti motor začne nasávat vodu místo oleje a pak zadřeš motor.
Taky by se ti pořád zvyšovala hladina na měrce.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #35 od klidek
Odpověděl klidek pro téma Re: Přetěsnění motoru

Voda se z olejem nesluuje. Olej plave na vodě. Když už tam máš vody dost, tak ti motor začne nasávat vodu místo oleje a pak zadřeš motor.
Taky by se ti pořád zvyšovala hladina na měrce.


a to si jako myslíš že v motoře olej necirkuluje , a tím padem se nesmícha s olejem nebo mi snad chceš říct že si tady vymyšlím nesmysly prosim tě vzpamatuj se :!: viděl jsem na vlastni oči 8O tak vím o čem mluvím
pokud si někdo myslí že se mu dostavá do oleje voda tak není nic jednoduší neš vytahnout měrku a kapnout na žhavé parohy :idea: :idea:

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #36 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Přetěsnění motoru
Klidku, dozveď to trochu s tím olejem tohle neznám, dík

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 8 měsíců zpět #37 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: Přetěsnění motoru
Nechával jsem před měsícem kompletně přetěsnit motor a bohužel se s novým těsněním se změnili výškové poměry a začal mi cvakat jeden ventil. Tahle situace nemusí asi nutně nastat ale mě se to stalo a teď sháním distanční podložky. Nové nejsou nejlacinější, prodávaj se v sadách a různých velikostech, takže pokud přeně nevíš jakou potřebuješ muže se to zkomplikovat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #38 od klidek
Odpověděl klidek pro téma Re: Přetěsnění motoru

Klidku, dozveď to trochu s tím olejem tohle neznám, dík


pokud vytahneš olejovou měrku a kapneš na rožhavené parohy tak olej se rozteče ale pokud je voda v oleji tak to po kapnuti na rožhavené parohy to zasyčí :idea:

toto je nejlevnější zpusob jinak rozbor oleje tit to řekne přesně :idea:

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #39 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
Parohy = sběrné potrubí.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #40 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Přetěsnění motoru

Parohy = sběrné potrubí.

Vidíš já si říkal, že budu muset vyjednat z manželkou aby mi nějaký obstarala :lol: :lol: :lol:

:idea: Klidku dík tohle je docela zajímavé, musím se hodně učit, hodně učit....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #41 od lubosbrno
Odpověděl lubosbrno pro téma Re: Přetěsnění motoru
Začal mi prosakovat olel kolem rozdělovače - /mám ho přímo na vačku/ ,takže se chci zeptat: koukal jsem v práci do katalogu a tam není žádný těsnění jenom gufero na vačce ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.630 sekund
Powered by Kunena fórum