Přetěsnění motoru

Více
18 roků 8 měsíců zpět #16 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak uvídím
je?tě se zeptám co na to řekně mechanik... a uvidí se. 100pro je jasný těsnění
pod víkem ventilů a vanou to bych zvládnul asi sám a ten rozděloač by asi chtěl
ale to bude u? asi krapátko zas slo?itěj?í :?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #17 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: Přetěsnění motoru
Byt tebou,
skusim vymenit tesnenie pod vikom a pod vanou. Az taka polozka to nie je a 1l na
1000 km sice vyrobcovia udavaju, ale je to horna hranica.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #18 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
To s tebou
souhlasím, mám měněný taky jen tyhle dvě a bylo to fakticky poznat. 8) Jo a
navíc to není ?ádná věda.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #19 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak je asi
rozhodnuto, pustím se do toho, ale asi a? bude venku trochu lépe abych mohl
pořádně umejt motor. Kdy? teď ránou kouknu s okna tak se mi chce.....s toho
sněhu zase :twisted:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #20 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Přetěsnění motoru
tak to nejsi
sáám..u? bych z toho sněhu také :wc3: jinak- měnil sem těsnění pod vanou,
víkem, a pak pod tím bazmektem, co je tam přichycený filtr (u TD) a pomohl to
moc..
Pavle, mů?u se zeptat odkud jsi?Já jen jestli nebydlíme někde kousek od
sebe.. :lol:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #21 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
To máte pravdu,
tady musí? u? v září topit a končí? nezřídka v květnu, to je devět měsíců, to
přeci není Evropa - to jsou severský státy, a léto je kratičký a studený, chtěl
jsem loni stříkat dutiny ale prostě jsem se k tomu nedostal. :evil: Ach jo.
:cry:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #22 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru

tak to nejsi sáám..u? bych z toho sněhu také :wc3:
jinak- měnil sem těsnění pod vanou, víkem, a pak pod tím bazmektem, co je tam
přichycený filtr (u TD) a pomohl to moc..
Pavle, mů?u se zeptat odkud jsi?Já
jen jestli nebydlíme někde kousek od sebe.. :lol:

No je to
na hovno s tou zimo i kdy? mám vytápěnou gará? tak umejt motor tam třeba prostě
nejde, bych ho umyl Arvou a hned za pár dní bych věděl od kaď to teče a ?el bych
prakticky na jisto.
Taková málá vesnička u Staré Boleslavil :roll: A ty?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #23 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Přetěsnění motoru
úvaly,
klánovice..no tak to máme kousíček...no jo, my máme zas velkej sjezd do gará?e a
kdyý to namrzne, tak nemů?u vyjet ven na ulici :evil:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #24 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak to jo v
Úvalech či klánovicích sem za 25 min. někdy písni na ICQ 8)

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #25 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Přetěsnění motoru
Měl jsem spotřebu 1l na 500 km a motor byl trochu od oleje. Vyměnil jsem těsnění pod vanou a ostaní co moc nestojí a prd to pomohlo:-( Nakonec jsem vyměníl těsnění dříků ventilů a teď co naliju, zase vyleju:-) Fakt to pomohlo. Tím ale neříkám, že je to tvůj problém. Olej je svině a může utíkat kdekoliv.
Jestli je to potřeba, poznáš z pohledu na svíčky. Když jsou čisté a nemají obalené elektrody, je vše O.K. Jinak je v hajzlu to těsnění co jsem říkal.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #26 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Přetěsnění motoru
Já to měl evidentní, teklo to pod víčkem nahoře a měl jsem poblitej celej blok.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #27 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak už mi servisák robí kalkuláciu: tesnenia víka, hlavy, vane, driekov a krúžky. Som zvedavý...

Aj na cenu, aj na efekt - teraz 1l oleja na necelých 1000 km.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #28 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Přetěsnění motoru
Tak pak dej vědět.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #29 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Přetěsnění motoru
Nevim jak je to mozne, ale ja jsem pri vymene oleje nalil mnozstvi oleje k horni hranici a porad se mi to drzi v norme. To uz jsem ale najel nejakych 12tis km, bez dolevani.
Jen mne tak napadlo, jestli se mi nemuze stat, ze by se tam dostavala voda, jak bych to poznal? Dival jsem se na vicko, tam je pouze olej(bez znamek vody), auto nekouri, pouze pri studenem motoru.
Je to normalni?
P.S. Nemam ten engine dlouho, letos budu menit olej potreti, ale naposledy jsem dolel na 15tiskm cca 0,3-0,4l oleje.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #30 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Přetěsnění motoru

Nevim jak je to mozne, ale ja jsem pri vymene oleje nalil mnozstvi oleje k horni hranici a porad se mi to drzi v norme. To uz jsem ale najel nejakych 12tis km, bez dolevani.
Jen mne tak napadlo, jestli se mi nemuze stat, ze by se tam dostavala voda, jak bych to poznal? Dival jsem se na vicko, tam je pouze olej(bez znamek vody), auto nekouri, pouze pri studenem motoru.
Je to normalni?
P.S. Nemam ten engine dlouho, letos budu menit olej potreti, ale naposledy jsem dolel na 15tiskm cca 0,3-0,4l oleje.


Tak co chlapi, mate k tomu nejaky prispevek? Muzete mi nekdo z Vas sdelit svuj nazor?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.502 sekund
Powered by Kunena fórum