kolik tkm na svíce a filtry?

Více
15 roků 1 měsíc zpět #16 od Charles
pánové, já jsem z toho auta už docela na prášky, páč snad všechno je vyměněné...kabely ke vícím, víčko rozdělovače, palec, zapalovací civka, nová lambda, repasovaný čidla, palivovej filtr novej, hadičky taky atd. atd. mohl bych vypisovat snad vše, co vás napadne....takže proč to zase začalo žrát a hůř jet?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 1 měsíc zpět #17 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma kolik tkm na svíce a filtry? -
Tak mne napadlo: A neztráci se ti voda? že by jsi mohl mít prasklou hlavu. Asi hovadina že?

A co takhle lambda sonda? Vyměň ji.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #18 od jipaf
každý se Karle snaží snižovat váhu vozu, jelikož i takto se dá snížit nejen spotřeba ale i je to živější, vememe si kw/kg, taky jsi snížil váhu vozu svými polyepoxydovými karbonátkami či jak se to laminování odborně jmenuje ale spotřeba nahoru a výkon dolů, co takhle přeměřit tlaky?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 1 měsíc zpět #19 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma kolik tkm na svíce a filtry?
A nemohli ti ,, hodní " sousedi narvat hadr do výfuku?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #20 od Charles
Juro, já jsem nechtěl snižovat váhu, to byly nutné opravy, aby to auto ještě nějakou dobu jezdilo. zatím nevlastním COčko, ale rád bych taky časem pořídil. Nerad bych, aby mi někde něco upadlo, ale i to se může stát.

Jumbo, hele voda se ztrácela, řešil jsem to nějakou dobu. Pod autem loužička nebyla, ale motor ji pravděpodobně nebral, protože to vůbec nekouřilo (ani bíle, ani modře, ani nijak jinak). Ale jednou v práci jsem měl chvilku, tak jsem kolem toho chodil a utáhnul jsem všechny svěrky na hadicích a je vypadá to, že je po problému. Jinak lambda je nová, to jsem psal v příspěvku nahoře. hadr nevím, i to by se mohlo stát, ale zase startuje to docela normálně, jen teda o chvilinku déle točí.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #21 od jipaf
tak ty sk-pásky znova povol, no když jsi měl předtím menší spotřebu benzínu... voda je levnější než benzín, :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #22 od TooM-As
karle sežeň si někoho s WB lambdou .. pokud to opravdu dávkuje moc benzíu mělo by to být poznat .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #23 od jipaf
a nestačilo by zajet za nějakým známým co dělá emise? nebo do nějakého dobrého servisu? za pár kilo ti projedou motor, pak pokrčíš ramenama že na to momentálně nemáš a že se stavíš po berousovi, a pak si to sám doma opravíš, investice se ti pak vrátí do měsíce na ušetřeném benzínu, když se v tom nechceš vrtat sám.. :)

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.387 sekund
Powered by Kunena fórum