benzín do motora
- je ekonomičtější dojíždět na tzv neutrál?
- nebo je lepší pomalu dojíždět a lehce dobžďovat motorem?
- je u našich motorů tzv úplné odpojení přívodu benzínu při brždění motorem?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ten rozdíl je trochu znát,
je to test z časáku svět motorů
docs.google.com/gview?a=v&q=cache:eh...6fKVYOM5v9h69uL_b4_w
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Dobržďování se zařazenou rychlostí je úspornější.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj, z mírného kopečka dej z 5 na 4, brzdi motorem, a pak otoč klíčem a úplně to vypni, slušný rozdíl, tak že z tohoto usuzuji že tam nějaký alespoň v malém množství musí jít když nemáš úplně vypnutý motor..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dobrzdeni motorem je ekonomictejsi, nez jizda na neutral.
Kombinace dobrzdovani motorem a jizdou na neutral je jeste ekonomictejsi nez pouze dobrzdovani motorem.
V zimnim obdobi je bezpecnejsi dobrzdovani motorem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To jen takovy postreh
jamk1,
jj, z mírného kopečka dej z 5 na 4, brzdi motorem, a pak otoč klíčem a úplně to vypni, slušný rozdíl, tak že z tohoto usuzuji že tam nějaký alespoň v malém množství musí jít když nemáš úplně vypnutý motor..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem to zkoušel co tu někdo spal o tom vypnutí, rozdíl u mě byl absolutně nulovej (ale všechny podtlakové hadičky měněny a při bdzdění mi jde ekonoměr až kus za nulu). Při vypnutém motoru funguje posilovač na 3 šlápnutí, pak je jeho účinek ten tam. Ale to není případ co tu uvádíte, vy sice vypnete zapalování, ale jelikož tam máte kvalt a přes kola se vnitřek motoru stále točí a saje, tak podtlak na posilovač jde pořád
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jedeš s kopce, brzdíš motorem, jak tvrdíš nejde benzín.. sešlápneš spojku ale motor běží.. to je ale blbé.. má spojkové lanko nějaký vliv na ŘJ nebo na vstřik.j.???? NEMÁ !!!
ono to je trochu jinak a ty jako starý znalec by jsi to mohl vědět...
když dáš nohu z plyn pedálu, ..lanko volné....klapa se zavře... ale krokáč to drží, tudíž minimum k chodu tam jít musí...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Snad jsem to dostatečně objasnil
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.