Pořád žere!

Více
18 roků 8 měsíců zpět #16 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: ..

hele ja mel taky DOHC a mel sem vsechno ok a jezdil sem za 20l/100km
vis cim to bylo? lambda ikdyz sem ji mel promerenou a vsechno ..vymenil sem ji..koupil sem asi za 400kc vyhrejvanou udelal sem si vyhrejvani a pohoda.O)


zajímalo by mě, kde si sehnal tak levnou lampdu....

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #17 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Pořád žere!
Ešte som tu nečítal, či si mal preverené čidlo teploty chladiacej kvapaliny a čidlo teploty nasávaného vzduchu. Ja som mal zlé čidlo teploty chladiacej kvapaliny, po výmene mi klesla spotreba asi o 2 litre

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #18 od podry
Odpověděl podry pro téma Re: Pořád žere!

Poradtě mi prosím někdo, co mám dělat, mám už jinej vstřikovač, vyměněnou a proměřenou lampdu, dneska sem stahnul u směs na vstřikovači (ten sroubek už víc zamontovat nejde!), ale i beztak sem se nedostal pod 17l/100km... beru každou radu, jinak musí Tipo z baráku!

píšeš že jsi stáhnul směs na vstřikovači nějakým šroubkem,já mám motor 1.4ie ,myslíš že tam takovej šroubek taky budu mít?díky

Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #19 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: Pořád žere!

Poradtě mi prosím někdo, co mám dělat, mám už jinej vstřikovač, vyměněnou a proměřenou lampdu, dneska sem stahnul u směs na vstřikovači (ten sroubek už víc zamontovat nejde!), ale i beztak sem se nedostal pod 17l/100km... beru každou radu, jinak musí Tipo z baráku!

píšeš že jsi stáhnul směs na vstřikovači nějakým šroubkem,já mám motor 1.4ie ,myslíš že tam takovej šroubek taky budu mít?díky


Zdar, nevim, motor u 1.4 ie sem ještě neviděl, ale myslim si, že by si ho tam měl mít... Když sundáš ten kryt sání, co je pod nim filtr a pak ještě takovej malinkej plast, kterej je přímo na vstřikovači, tak ještě musíš odepnout kabely od vstříkovače, pod nima bys měl mít takovej malej šroubek na inbus, to je ono...
mám dvouvačku, nevim, jak to vypadá u jinejch, sorry

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #20 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma hanzs
Sorry, ale musim durazne varovat pred pokusy tohoto typu! Cely vstrikovaci system auta je sladen, a nejake pokusy s upravou vstriku jsou podle me nesmysl - co si myslite, ze to udela kdyz snizite nejaky zpusobem prutok tryskou? Ridici jednotka diky lambde pozna, ze je tam malo benzinu a dobu vstriku prodlouzi... Nevim u techto vstrikovacich systemu je potreba zajistit, aby vsechny komponenty fungovaly a pak si RJ najde optimalni nastaveni jak fungovat... takze nejaky pokusu jako odpojit lambdu jsou taky uplne zcestne, protoze lambda je hlavni prvek rizeni vstrikovani, bez ni RJ nic nevi...

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #21 od Morus
Odpověděl Morus pro téma Termostat
Já měl vadnej termostat. nezavíral, spotřeba byla 9 litrů. Motor se hřál max na 75 stupńů. Po výměně termostatu spotřeba 7,5 litru.

Fiat Tipo 1.4 ie, 1991, modrá metalíza, 92.000
km najeto (květen 2005).
Od září 2006: Alfa Romeo 146, 1,6 Twin Spark

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #22 od podry
Odpověděl podry pro téma Re: hanzs

Sorry, ale musim durazne varovat pred pokusy tohoto typu! Cely vstrikovaci system auta je sladen, a nejake pokusy s upravou vstriku jsou podle me nesmysl - co si myslite, ze to udela kdyz snizite nejaky zpusobem prutok tryskou? Ridici jednotka diky lambde pozna, ze je tam malo benzinu a dobu vstriku prodlouzi... Nevim u techto vstrikovacich systemu je potreba zajistit, aby vsechny komponenty fungovaly a pak si RJ najde optimalni nastaveni jak fungovat... takze nejaky pokusu jako odpojit lambdu jsou taky uplne zcestne, protoze lambda je hlavni prvek rizeni vstrikovani, bez ni RJ nic nevi...

:wc2:
sedmička na sto je dobrý,ušetřit půl litru asi nestojí za případné problémy

Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 7 měsíců zpět #23 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: hanzs

Sorry, ale musim durazne varovat pred pokusy tohoto typu! Cely vstrikovaci system auta je sladen, a nejake pokusy s upravou vstriku jsou podle me nesmysl - co si myslite, ze to udela kdyz snizite nejaky zpusobem prutok tryskou? Ridici jednotka diky lambde pozna, ze je tam malo benzinu a dobu vstriku prodlouzi... Nevim u techto vstrikovacich systemu je potreba zajistit, aby vsechny komponenty fungovaly a pak si RJ najde optimalni nastaveni jak fungovat... takze nejaky pokusu jako odpojit lambdu jsou taky uplne zcestne, protoze lambda je hlavni prvek rizeni vstrikovani, bez ni RJ nic nevi...


Jenomže, když lambda udává špatné hodnoty tak ti nic jiného nezbyde. Bez signálulambdy ŘJ přejde do nouzového programu kde jsou hodnoty přednastaveny na přiměřenou hodnotu. Ale máš pravdu, jenesmysl měnit průtok tryskou a možná i to je ta závada proč muto tak žere.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #24 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma pokusy
No rikas kdyz lambda dava spatne hodnoty - tak prvnim krokem by melo byt zajistit aby davala spravne hodnoty ne? A nikoliv misto toho rozvrtat neco jineho - obecne lambda muze podle me davat spatne hodnoty jen kdyz je uz sama spatna, nebo kdyz je spatne vyfukove potrubi zejmena pred lambdou...

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #25 od Bofh
Odpověděl Bofh pro téma Re: pokusy
no špatná lambda se spíš projeví kolísáním volnoběhu, páč když máš starou lambádu, tak pomalu reaguje na změny obsahu kyslíku ve vejfuku. Jinak jako experimentální štelování nějakejch ventilků a trysek u vstřikování je tak zralý dostat ŘJ do náhradního režimu. Spíš bych šel po čidle teploty vody, nebo systémovym tlaku vstřikování, možná eště teplota nasávanýho vzduchu, ale to chce někde splašit hodnoty, co tam má člověk naměřit.

Stroje ovládají.......mou mysl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #26 od Bofh
Odpověděl Bofh pro téma Re: Pořád žere!

je fakt že tu lambdu asi nikdy 100 pro nezměříš


ale změříš, musí bejt na autě a stačí na to lepší voltmetr nebo osciloskop, další věc je, že musíš vědět, co máš naměřit :) Pokud je fšecko v pohodě, tak ti tam musí poměrně rychle lítat napětí od cca 0,1 do cca 0,9 V. Pokud ne, tak je někde problém... Jo málem bych zapoměl, měří se to na volnoběh u teplýho motoru..:)

Stroje ovládají.......mou mysl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #27 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma lambda
Bofh: no ohledne lambdy - to si nemyslim, ja jsem mel lambdu uz dost ko, ale zadny problemy s volnobehem jsem nemel... akorat to zralo jak prase... hodnoty cidel na monojetronic jsou tady v clanku.

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 měsíců zpět #28 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Pořád žere!
tak už si ji vyměnil? Tu lambdu?

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #29 od nuni
Odpověděl nuni pro téma Re: Pořád žere!
Cau Critone,jestli si vzpominas, tak na srazu jsem rikal,ze mi to zere 16l.Vymenil jsem obe cidla teploty a bylo to lepsi.Cidlo teploty vzduchu bylo v pr... i kdyz se tvarilo ze je v poradku.Hodnoty odporu pri urcitych teplotach kolisaly.Spotreba klesla na asi 12l po meste.Posledni vec co jsem udelal nez jsem jel do Pardubic,byl snimac podtlaku sani.To znamena kontrola privodu vzduchu do snimace+konrola a vycisteni kontaktu na snimaci,spotreba sla na
7,5l.Podotykam,ze misto kataku mam rezonator a vetsi vyfukove potrubi,takze ta spotreba plati jen pri (normalnim)zpusobu jizdy.Zkus se na to podivat a napis jake mas typove cislo motoru.Cau nuni

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #30 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: Pořád žere!
ahoj, díky za radu.. jen, co zas nešetřim nějaký tisíce, tak ty čidla zkusim vyměnit.... jinak mě to auto asi sežere.. taky nemám katalyzátor, vlastně tam je, ale je úplně dutej...

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.730 sekund
Powered by Kunena fórum