Pořád žere!
hele ja mel taky DOHC a mel sem vsechno ok a jezdil sem za 20l/100km
vis cim to bylo? lambda ikdyz sem ji mel promerenou a vsechno ..vymenil sem ji..koupil sem asi za 400kc vyhrejvanou udelal sem si vyhrejvani a pohoda.O)
zajímalo by mě, kde si sehnal tak levnou lampdu....
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
píšeš že jsi stáhnul směs na vstřikovači nějakým šroubkem,já mám motor 1.4ie ,myslíš že tam takovej šroubek taky budu mít?díkyPoradtě mi prosím někdo, co mám dělat, mám už jinej vstřikovač, vyměněnou a proměřenou lampdu, dneska sem stahnul u směs na vstřikovači (ten sroubek už víc zamontovat nejde!), ale i beztak sem se nedostal pod 17l/100km... beru každou radu, jinak musí Tipo z baráku!
Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
píšeš že jsi stáhnul směs na vstřikovači nějakým šroubkem,já mám motor 1.4ie ,myslíš že tam takovej šroubek taky budu mít?díkyPoradtě mi prosím někdo, co mám dělat, mám už jinej vstřikovač, vyměněnou a proměřenou lampdu, dneska sem stahnul u směs na vstřikovači (ten sroubek už víc zamontovat nejde!), ale i beztak sem se nedostal pod 17l/100km... beru každou radu, jinak musí Tipo z baráku!
Zdar, nevim, motor u 1.4 ie sem ještě neviděl, ale myslim si, že by si ho tam měl mít... Když sundáš ten kryt sání, co je pod nim filtr a pak ještě takovej malinkej plast, kterej je přímo na vstřikovači, tak ještě musíš odepnout kabely od vstříkovače, pod nima bys měl mít takovej malej šroubek na inbus, to je ono...
mám dvouvačku, nevim, jak to vypadá u jinejch, sorry
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
:wc2:Sorry, ale musim durazne varovat pred pokusy tohoto typu! Cely vstrikovaci system auta je sladen, a nejake pokusy s upravou vstriku jsou podle me nesmysl - co si myslite, ze to udela kdyz snizite nejaky zpusobem prutok tryskou? Ridici jednotka diky lambde pozna, ze je tam malo benzinu a dobu vstriku prodlouzi... Nevim u techto vstrikovacich systemu je potreba zajistit, aby vsechny komponenty fungovaly a pak si RJ najde optimalni nastaveni jak fungovat... takze nejaky pokusu jako odpojit lambdu jsou taky uplne zcestne, protoze lambda je hlavni prvek rizeni vstrikovani, bez ni RJ nic nevi...
sedmička na sto je dobrý,ušetřit půl litru asi nestojí za případné problémy
Fiat Tipo,1.4ie,r.v.91,naj.102000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Sorry, ale musim durazne varovat pred pokusy tohoto typu! Cely vstrikovaci system auta je sladen, a nejake pokusy s upravou vstriku jsou podle me nesmysl - co si myslite, ze to udela kdyz snizite nejaky zpusobem prutok tryskou? Ridici jednotka diky lambde pozna, ze je tam malo benzinu a dobu vstriku prodlouzi... Nevim u techto vstrikovacich systemu je potreba zajistit, aby vsechny komponenty fungovaly a pak si RJ najde optimalni nastaveni jak fungovat... takze nejaky pokusu jako odpojit lambdu jsou taky uplne zcestne, protoze lambda je hlavni prvek rizeni vstrikovani, bez ni RJ nic nevi...
Jenomže, když lambda udává špatné hodnoty tak ti nic jiného nezbyde. Bez signálulambdy ŘJ přejde do nouzového programu kde jsou hodnoty přednastaveny na přiměřenou hodnotu. Ale máš pravdu, jenesmysl měnit průtok tryskou a možná i to je ta závada proč muto tak žere.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Stroje ovládají.......mou mysl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je fakt že tu lambdu asi nikdy 100 pro nezměříš
ale změříš, musí bejt na autě a stačí na to lepší voltmetr nebo osciloskop, další věc je, že musíš vědět, co máš naměřit Pokud je fšecko v pohodě, tak ti tam musí poměrně rychle lítat napětí od cca 0,1 do cca 0,9 V. Pokud ne, tak je někde problém... Jo málem bych zapoměl, měří se to na volnoběh u teplýho motoru..
Stroje ovládají.......mou mysl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
7,5l.Podotykam,ze misto kataku mam rezonator a vetsi vyfukove potrubi,takze ta spotreba plati jen pri (normalnim)zpusobu jizdy.Zkus se na to podivat a napis jake mas typove cislo motoru.Cau nuni
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.