Pořád žere!

Více
17 roků 9 měsíců zpět #31 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Pořád žere!

ahoj, díky za radu.. jen, co zas nešetřim nějaký tisíce, tak ty čidla zkusim vyměnit.... jinak mě to auto asi sežere.. taky nemám katalyzátor, vlastně tam je, ale je úplně dutej...


Zkus se fakt mrknout po benzínovém vedení jestli ti někde neteče benzín. Ti kluci co psali na začátku měli asi pravdu. To fakt není možné aby to tak žralo. Tak bohatou směs to nemůže ani zapálit.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #32 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Pořád žere!

tlakama to nebude to by nejelo ale pokud tam máš vstřiky a neteče ti benzín rovnou do sání tak je to palivová soustava podívej se i na zpátečku od vztřiků ,brácha mnel vztřiky na kaši nezavýraly a neustále mu vlastně propouštěli benzín do sání tak se mu zvedla spotřeba cca o 1,5-2,0 litru na 100km


právě kvůli tomu sem vyměňoval vstřikovač, byl na ho**, nic nevracel a pouštěl úplně všchno do válců, to teklo, jak kdybych si doma pustil vodu z vodovodu....

A to jsi ten vstrikovac vymenil za uplne novy? Nebo nejaky starsi? Za kolik jsi jej sehnal?
A jeste jedna vec. Je vubec pravda, ze by se mel ten vstrikovac uplne uzavrit? Kdyz jsem to mel o vikendu rozebrane, tak jsem si vsiml, ze to porad podava smes. Myslel jsem si, ze kdyz to ten vstrikovac vymenim za druhy, ktery mam z jineho auta, ze se to zmeni. Nic se nestalo, porad palivo proudi, otazkou je jestli to je vada. Dalsi veci bylo to, ze kdyz jsem prilozil palec, abych vyzkousel, jak ovlivni snizeny mnozstvi paliva, ktere proudilo ze vstrikovace, chod motoru, tak mi to chciplo. Tudiz si nejsem moc jisty, zda by to melo byt zcela uzavrene.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #33 od nuni
Odpověděl nuni pro téma Re: Pořád žere!
Kluci neblbnete a na vstrikovaci nic neserizujte.Doma na kolene to nezvladnete.Musi se seridit nejenom prutok,ale taky optimalni tvar rozptylu paliva a to bez specialnich pristroju a moznosti zmereni nejde.Prutok paliva pres vstrikovac na volnobeh je normalni,davkovani ridi ridici jednotka podle udaju ze vsech cidel.Nejvetsi vliv na spotrebu maji cidla teploty a lambda sonda.Nove cidlo teploty stoji kolem 500kc.To cidlo se da velice jednoduse zmerit.Meri se odpor mezi kontakty.POZOR hodnoty odporu jsou u 1,6DOHC cidla teploty vzduchu jine nez se udavaji napr. v knizce a taky to cidlo neni u vstrikovace,ale v sacim potrubi pod plynovym lankem.Takze cidla se vymontuji,strci do vrele vody a po zahrati se vyjmou a meri se odpor az do zchladnuti.To same se potom udela obracene tzn.do mrazaku zchladit a merit po vyjmuti.Odpor se musi menit plynule a vzdy se ustalit pri pokojove teplote
na priblizne stejne hodnote.To mereni si zopakuj vickrat.Cidla musi reagovat rychle i na nepatrne zmeny teploty.Na konektorech ktere stahnes z cidel si zmer napeti pri zapnutem zapalovani,melo by tam byt kolem 5V.Tak at se ti dari a pak napis co jsi zjistil.

tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #34 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Pořád žere!
No bavil jsem se s nekolika lidmi o tomto problemu a zaver muzu shrnout asi takto (uvadim podminky pro SPI GM, pro muj typ auta).
Ten regulator tlaku by mel byt nastaven na tlak 1,1bar, ktery lze nastavit pomoci zmeny sily pritlaku pruziny na membranu (toto mam dostupne u me ve firme), dale je nutne mit spravny tvar rozstriku paliva, ktery je ovlivnen stavem znecisteni trysky injektoru. Toto se da provest bud
1) pridanim nejakych cisticich aditiv do PHM
2) vycistenim pomoci ultrazvuku (nasel jsem na netu firmu, ktera to dela www.jetservis.cz )
Vyzkousim oba dva zpusoby (ultrazvuk mam k dispozici taky). Podle mne je to velky problem pokud se nedovira ta tryska a tim padem dochazi k problemum, ktere jsem popisoval (snizeni vykonu, zvyseni spotreby PHM).

2nuni: O tom o cem pises, tak nad tim jsem elaboroval jiz v minulosti, dokonce jsem si provadel repas vzduch.cidla (viz clanky).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #35 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: Pořád žere!

tlakama to nebude to by nejelo ale pokud tam máš vstřiky a neteče ti benzín rovnou do sání tak je to palivová soustava podívej se i na zpátečku od vztřiků ,brácha mnel vztřiky na kaši nezavýraly a neustále mu vlastně propouštěli benzín do sání tak se mu zvedla spotřeba cca o 1,5-2,0 litru na 100km


právě kvůli tomu sem vyměňoval vstřikovač, byl na ho**, nic nevracel a pouštěl úplně všchno do válců, to teklo, jak kdybych si doma pustil vodu z vodovodu....

A to jsi ten vstrikovac vymenil za uplne novy? Nebo nejaky starsi? Za kolik jsi jej sehnal?
A jeste jedna vec. Je vubec pravda, ze by se mel ten vstrikovac uplne uzavrit? Kdyz jsem to mel o vikendu rozebrane, tak jsem si vsiml, ze to porad podava smes. Myslel jsem si, ze kdyz to ten vstrikovac vymenim za druhy, ktery mam z jineho auta, ze se to zmeni. Nic se nestalo, porad palivo proudi, otazkou je jestli to je vada. Dalsi veci bylo to, ze kdyz jsem prilozil palec, abych vyzkousel, jak ovlivni snizeny mnozstvi paliva, ktere proudilo ze vstrikovace, chod motoru, tak mi to chciplo. Tudiz si nejsem moc jisty, zda by to melo byt zcela uzavrene.


zdar, vstřikovač novej sice nebyl, ale byl od kámoše z bouranýho auta, a předtim mu to žralo okolo 8, takže ve střikovači to nebude... už ho úplě utáhlej nemám, měl sem to v servisu a tam to nastavovali... beztak je ale ta spotřeba ukrutná, teď šetřim tisíce a zkusim vyměnit většinu čidel na motoru..

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #36 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Pořád žere!
To cidlo chladící kapaliny se dá v podstatě repasovat za nějakých 50 Kč.
Změřil jsem čidlo při teplotě 20 stupňů a koupil podle toho tnc prvek. Při teplotě 20 musí mít přibližně stejný udpor. Pak to stači rozebrat, odvrtat to co ti zbude uvnitř a zalít dovnitř ten koupený TNC prvek. Na zalití ti stačí epoxid s odolností do 130 stupnů :D
Na čidlo nasávaného vzduchu by mělo stačit podobný postup.
Taky zkus nalít do nádrže čistič vstřikovacích trysek. Funguje to, mám to odskoušeno.
Tak ať se ti daří :D

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #37 od Criton
Odpověděl Criton pro téma Re: Pořád žere!
díky moc.. ještě mě napadlo, že předchozí majitel v tom udělal strašnej borce a já nemám nikde připojenej větrák na chladiči... tak mě napadlo, jestli to nemůže bejt třeba i tim...

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.371 sekund
Powered by Kunena fórum