Pořád žere!
ahoj, díky za radu.. jen, co zas nešetřim nějaký tisíce, tak ty čidla zkusim vyměnit.... jinak mě to auto asi sežere.. taky nemám katalyzátor, vlastně tam je, ale je úplně dutej...
Zkus se fakt mrknout po benzínovém vedení jestli ti někde neteče benzín. Ti kluci co psali na začátku měli asi pravdu. To fakt není možné aby to tak žralo. Tak bohatou směs to nemůže ani zapálit.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A to jsi ten vstrikovac vymenil za uplne novy? Nebo nejaky starsi? Za kolik jsi jej sehnal?tlakama to nebude to by nejelo ale pokud tam máš vstřiky a neteče ti benzín rovnou do sání tak je to palivová soustava podívej se i na zpátečku od vztřiků ,brácha mnel vztřiky na kaši nezavýraly a neustále mu vlastně propouštěli benzín do sání tak se mu zvedla spotřeba cca o 1,5-2,0 litru na 100km
právě kvůli tomu sem vyměňoval vstřikovač, byl na ho**, nic nevracel a pouštěl úplně všchno do válců, to teklo, jak kdybych si doma pustil vodu z vodovodu....
A jeste jedna vec. Je vubec pravda, ze by se mel ten vstrikovac uplne uzavrit? Kdyz jsem to mel o vikendu rozebrane, tak jsem si vsiml, ze to porad podava smes. Myslel jsem si, ze kdyz to ten vstrikovac vymenim za druhy, ktery mam z jineho auta, ze se to zmeni. Nic se nestalo, porad palivo proudi, otazkou je jestli to je vada. Dalsi veci bylo to, ze kdyz jsem prilozil palec, abych vyzkousel, jak ovlivni snizeny mnozstvi paliva, ktere proudilo ze vstrikovace, chod motoru, tak mi to chciplo. Tudiz si nejsem moc jisty, zda by to melo byt zcela uzavrene.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na priblizne stejne hodnote.To mereni si zopakuj vickrat.Cidla musi reagovat rychle i na nepatrne zmeny teploty.Na konektorech ktere stahnes z cidel si zmer napeti pri zapnutem zapalovani,melo by tam byt kolem 5V.Tak at se ti dari a pak napis co jsi zjistil.
tipo 1,6DOHC najeto 180000km
....a prece se toci!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten regulator tlaku by mel byt nastaven na tlak 1,1bar, ktery lze nastavit pomoci zmeny sily pritlaku pruziny na membranu (toto mam dostupne u me ve firme), dale je nutne mit spravny tvar rozstriku paliva, ktery je ovlivnen stavem znecisteni trysky injektoru. Toto se da provest bud
1) pridanim nejakych cisticich aditiv do PHM
2) vycistenim pomoci ultrazvuku (nasel jsem na netu firmu, ktera to dela www.jetservis.cz )
Vyzkousim oba dva zpusoby (ultrazvuk mam k dispozici taky). Podle mne je to velky problem pokud se nedovira ta tryska a tim padem dochazi k problemum, ktere jsem popisoval (snizeni vykonu, zvyseni spotreby PHM).
2nuni: O tom o cem pises, tak nad tim jsem elaboroval jiz v minulosti, dokonce jsem si provadel repas vzduch.cidla (viz clanky).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A to jsi ten vstrikovac vymenil za uplne novy? Nebo nejaky starsi? Za kolik jsi jej sehnal?tlakama to nebude to by nejelo ale pokud tam máš vstřiky a neteče ti benzín rovnou do sání tak je to palivová soustava podívej se i na zpátečku od vztřiků ,brácha mnel vztřiky na kaši nezavýraly a neustále mu vlastně propouštěli benzín do sání tak se mu zvedla spotřeba cca o 1,5-2,0 litru na 100km
právě kvůli tomu sem vyměňoval vstřikovač, byl na ho**, nic nevracel a pouštěl úplně všchno do válců, to teklo, jak kdybych si doma pustil vodu z vodovodu....
A jeste jedna vec. Je vubec pravda, ze by se mel ten vstrikovac uplne uzavrit? Kdyz jsem to mel o vikendu rozebrane, tak jsem si vsiml, ze to porad podava smes. Myslel jsem si, ze kdyz to ten vstrikovac vymenim za druhy, ktery mam z jineho auta, ze se to zmeni. Nic se nestalo, porad palivo proudi, otazkou je jestli to je vada. Dalsi veci bylo to, ze kdyz jsem prilozil palec, abych vyzkousel, jak ovlivni snizeny mnozstvi paliva, ktere proudilo ze vstrikovace, chod motoru, tak mi to chciplo. Tudiz si nejsem moc jisty, zda by to melo byt zcela uzavrene.
zdar, vstřikovač novej sice nebyl, ale byl od kámoše z bouranýho auta, a předtim mu to žralo okolo 8, takže ve střikovači to nebude... už ho úplě utáhlej nemám, měl sem to v servisu a tam to nastavovali... beztak je ale ta spotřeba ukrutná, teď šetřim tisíce a zkusim vyměnit většinu čidel na motoru..
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Změřil jsem čidlo při teplotě 20 stupňů a koupil podle toho tnc prvek. Při teplotě 20 musí mít přibližně stejný udpor. Pak to stači rozebrat, odvrtat to co ti zbude uvnitř a zalít dovnitř ten koupený TNC prvek. Na zalití ti stačí epoxid s odolností do 130 stupnů
Na čidlo nasávaného vzduchu by mělo stačit podobný postup.
Taky zkus nalít do nádrže čistič vstřikovacích trysek. Funguje to, mám to odskoušeno.
Tak ať se ti daří
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.