Pomóc, nevím si rady s výběrem termostatu.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #1 od stiglitz
Byl jsem na stránkách autokelly, takže TS T 025.87 - 350,- a potom TS T 025.87 T - 422,- káčé. Obojí je starline, s rourou, fotku maj stejnou u obou kousků. Co objednat? Budu vděčen za každej názor. Díky.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
14 roků 9 měsíců zpět #2 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Pomóc, nevím si rady s výběrem termostatu.
Zdarec,já v nich nevidím rozdíl,akorát v ceně.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #3 od čenda
Ten první je bez, druhej s těsněním.
Já u nich termostat kupoval ze zoufalosti (v Elitu je neměli) na podzim a dost skřípu zubama - připadá mi, že otvírá moc brzo. Před montáží ho pro jistotu zkus povařit s teploměrem, ať ho případně můžeš reklamovat dřív, než absolvuješ megaopruz s vypouštěním vody atd.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
14 roků 9 měsíců zpět #4 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Pomóc, nevím si rady s výběrem termostatu.
No právě když dřív otevře tak tím líp,ne?Alespon se motor rychleji zahřeje.Kor ted v těch mrazech.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #5 od čenda
Ne, právě naopak. Když se termostat otvírá moc brzo, pouští vodu moc brzo do velkého okruhu (chladiče), motor pak nepracuje s optimální provozní teplotou, je podchlazený a víc to žere.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #6 od stiglitz
hmm, takže s těsněním... Díky za rady, auto budu mít ještě asi dva roky, tak do toho nechci cpát, ale mrznout nebudu. Cokoli bude lepší než tohle. Povařit to můžu. Mám tedy vzít s těsněním?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #7 od Charles
no co je u vás otevírá moc brzo? Pokud otevře při 80°C, tak je to dneska úplně normální, taky jsem takovej termostat koupil a dneska leží někde na skládce, protože to je pěkně na hovno. Takže jsem koupil termostat z favorita za 90Kč, který otevírá při 88°C, udělal drobnou úpravu a je to úplně super :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #8 od stiglitz
Udávají 87 stupňů.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #9 od čenda
No právě těch 87 - 88 °C by to mělo být podle veškeré literatury, co mám k Tipu, jenže já mám dojem, že ten termostat z Kelly, i když deklarujou těch asi 87, otevírá daleko dřív. Bohužel jsem ho nepovařil, což mě teď silně štve, ale v mrazu se mi nechce termostat vyndavat atd.
Rafije od teploměru mi visí přesně uprostřed mezi značkou 70 a 90 °C, takže teoreticky jezdím s motorem ohřátým na 80 °C. To je málo, i když vezmu v potaz, že má nějakou toleranci teplotní čidlo, budík atd.
Jinak ta otvírací teplota se může lišit podle obsahu motoru, ale pro 1,4 a 1,6 je myslím stejná, nižší je myslím u 1,8 a 2,0.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #10 od čenda

Takže jsem koupil termostat z favorita za 90Kč, který otevírá při 88°C, udělal drobnou úpravu a je to úplně super :)


Cos s ním provedl? vešel se do toho domečku? Asi bych to taky zkusil...

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #11 od Charles
no čím teplejší motor, tím lepší, hlavně v zimě :) taky jsem ten termostat původně reklamoval, novej jsem tam prásknul a neřešil, ale když to ukazovalo podle budíku 80, tak se mi to nezdálo...po vyndání na něm bylo 81°C a to je hodně málo...proto jsem ho zahodil a koupil z fáčka ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #12 od Charles

Cos s ním provedl? vešel se do toho domečku? Asi bych to taky zkusil...


on ten termostat je velkej, tak ho musíš ubrousit, nevim jak to má třeba 1.4, ale tohle funguje u hodně aut. Někdo tu už psal, že dal na 2.0 16V termostat z felicie (to je to samý jako fáčko), ale musel naříznout to těleso a pak zavařit...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #13 od jipaf
stiglitz,
tolik lidí tady už rozdává díly, na tvém místě bych napsalSZ aby ti to poslal v bublinkové obálce, pokud to někomu fungovalo mělo by to asi fungovat i tobě, povaříš to ze zavařovacím teploměrem, a těsnění, dáš to na červený cihlový lukoprén ten na 300°C..
jenom si musíš najít někoho věrohodnýho...
za ty prachy to můžeš vždy koupit a hodit to tam..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #14 od michal_tipar
silikon stačí úplně normální, pokud tam někdy budeš mít 300°C bude ten silikon nejmenším problémem.
Voda se nemusí vypouštět celá, stačí trochu odpustit aby z toho nejvyššího bodu necamrala - cca litr, možná i míň.
Přidělaný je to na dva šrouby
Na začátek asi mělo přijít to nepodstatnější... S těsněním jsou obě, co by se tam mělo jinak dát...
Liší se v délce (té hliníkové příruby k chladiči) do roku '93 se dělal jeden model (tuším dlouhý) a od '93 druhý (krátký), musíš si porovnat s tím co tam máš, protože jen v roce 1993 se montovaly oba. Kdybys místo dlouhého dal krátký ti nedosáhne hadice!
Když sem kupoval já, tak mě na to ve fiatu (Maleček) upozornil a vybrali sme ten správný (pohledem pod kapotu)...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #15 od michal_tipar
Karle nemění se na dvouvačce jen vnitřní část termostatu???

Ta mi přijde o dost větší než to co je v domečku toho originálního...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.720 sekund
Powered by Kunena fórum