POMOC !!!!!!

Více
17 roků 6 měsíců zpět #31 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: POMOC !!!!!!
jo zkusenosti s timot motorem jsou takovy e jsou dost haklivy na olej,kliku oddelas coby dup.
co jsem mel dedrusi 2,0 tak taky klepala,bylo to slyset zvrchu,tak jsem myslel ze jsou to vstriky ale ono ne, byla to klika + pist .
vedel bych o motoru po GO za 5 tis. ale mas to zase daleko,az do ostravy,a to se ti asi nevyplati :cry:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #32 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: POMOC !!!!!!

jo zkusenosti s timot motorem jsou takovy e jsou dost haklivy na olej,kliku oddelas coby dup.
co jsem mel dedrusi 2,0 tak taky klepala,bylo to slyset zvrchu,tak jsem myslel ze jsou to vstriky ale ono ne, byla to klika + pist .
vedel bych o motoru po GO za 5 tis. ale mas to zase daleko,az do ostravy,a to se ti asi nevyplati :cry:


no páni to potěší taky mi tam trochu kelpe respektivě cvaká ale jen občas a malinko když se seříděj ventili tak to 14 dní vydrží za 5000 po GO to je cenovka

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #33 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: POMOC !!!!!!
aspon tak mi to rikal.asi to neni cerstve to GO,ale motor pry nepotrebuje uz.

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #34 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: POMOC !!!!!!
to je poslední věc co chci dělat , měnit motor. zítra sundavám vanu a uvidim jak bude vypadat klika a ojnice.pokud nebude chycená klikovka tak by se to prý ještě dalo zachránit tak uvidím.

jinak pokud je ten motor opravdu po GO což bych asi chtěl nějak doložit (a určitě bych nevěřil pokud bych na něm našel velkej nános olejobahna) tak bych ho za 5tis. možná vzal . a kdyby si našel někdo kdo by za 1000 poskytl dílnu a pomohl s přehození byl bych na přijatelný částce za auto.

Myslím že by ten motor šel poslat vlakem.ale jak říkám je to až poslední možnost. nejdřím zjistím jestli se tenhle nedá zachránit.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #35 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: POMOC !!!!!!
kdyz pak budes chtit kontakt na nej,tak ho najdes v inzerci na lanciaklubu :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #36 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: POMOC !!!!!!
tak dnes šla vana dolů a zjistil jsem krásnou vůli na 4. ojnici. to kluzný ložisko co má mít tloušťku asi 1.5 mm bylo slabý jak alobal . na ojnici ani klice jsme opotřebení nezpozorovali tak snad až koupím nový ty ložiska a naleju olej to bude v pohodě.

A teď mám pár otázek.

1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.

2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?

3. jakým momentem se utahujou ojnice ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #37 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: POMOC !!!!!!

tak dnes šla vana dolů a zjistil jsem krásnou vůli na 4. ojnici. to kluzný ložisko co má mít tloušťku asi 1.5 mm bylo slabý jak alobal . na ojnici ani klice jsme opotřebení nezpozorovali tak snad až koupím nový ty ložiska a naleju olej to bude v pohodě.

A teď mám pár otázek.

1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.

2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?

3. jakým momentem se utahujou ojnice ?


Olej minimálně polosyntetiku.
Vyvažovačky tam máš na vyvážení rotačních momentu, toznamená otřesy motoru od klikovky. Každopádně bych je tam nechal.
Na momenty utažení se podívej do knížky "Jak na to", a když tak by to mělo být kolem 65 Nm normálně, 70 N.m Maximálně (doufám, že jsem se nesekl).
Taky nezapoměň najít tu příčinu proč ti to ložisko odešlo. Nejspíše bude přicpaný nějaký mazací kanálek v klikovce.
Jestli budeš dělat i hlavní ložiska, nezapomeň, že mají díry pro průchod oleje které se musí přesně překrývat s mazacími kanálky v bloku motoru.:-)
Než začneš měnit ložiska, pro jistotu proměř průměr čepů klikovky jestli to má vůbec smysl. Často se stává, že čep vypadá dobře a přesto je o dost menší než by měl být. Pak už zbývá jen přebrousit kliku:-(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #38 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: POMOC !!!!!!

tak dnes šla vana dolů a zjistil jsem krásnou vůli na 4. ojnici. to kluzný ložisko co má mít tloušťku asi 1.5 mm bylo slabý jak alobal . na ojnici ani klice jsme opotřebení nezpozorovali tak snad až koupím nový ty ložiska a naleju olej to bude v pohodě.

A teď mám pár otázek.

1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.

2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?

3. jakým momentem se utahujou ojnice ?


Olej minimálně polosyntetiku.
Vyvažovačky tam máš na vyvážení rotačních momentu, toznamená otřesy motoru od klikovky. Každopádně bych je tam nechal.
Na momenty utažení se podívej do knížky "Jak na to", a když tak by to mělo být kolem 65 Nm normálně, 70 N.m Maximálně (doufám, že jsem se nesekl).
Taky nezapoměň najít tu příčinu proč ti to ložisko odešlo. Nejspíše bude přicpaný nějaký mazací kanálek v klikovce.
Jestli budeš dělat i hlavní ložiska, nezapomeň, že mají díry pro průchod oleje které se musí přesně překrývat s mazacími kanálky v bloku motoru.:-)
Než začneš měnit ložiska, pro jistotu proměř průměr čepů klikovky jestli to má vůbec smysl. Často se stává, že čep vypadá dobře a přesto je o dost menší než by měl být. Pak už zbývá jen přebrousit kliku:-(


díky moc. Číslo toho oleje bys nevěděl ? polosyntetiku leju i do 1.6 . odešlo to protozže se tam jezdilo s málo olejem. velikost tý klikovky už vim jen to musim změřit jestli neni obroušená.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #39 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: POMOC !!!!!!
tak prosím nutně bych potřeboval vědět ten utahovací moment na ojnice. v chyté knížce jsem to nenašel , vlastně jsem tam nenašel nic co se týká klikovky a ojnic což bude asi v těch 10 stránkách co mi chybí.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #40 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: POMOC !!!!!!
tak moment už nepotřebuju , zjistil jsem že klikovka je ubroušená o 0,4mm takže se bude měnit motor ....

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.387 sekund
Powered by Kunena fórum