POMOC !!!!!!
- Příspěvky: 706
co jsem mel dedrusi 2,0 tak taky klepala,bylo to slyset zvrchu,tak jsem myslel ze jsou to vstriky ale ono ne, byla to klika + pist .
vedel bych o motoru po GO za 5 tis. ale mas to zase daleko,az do ostravy,a to se ti asi nevyplati
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo zkusenosti s timot motorem jsou takovy e jsou dost haklivy na olej,kliku oddelas coby dup.
co jsem mel dedrusi 2,0 tak taky klepala,bylo to slyset zvrchu,tak jsem myslel ze jsou to vstriky ale ono ne, byla to klika + pist .
vedel bych o motoru po GO za 5 tis. ale mas to zase daleko,az do ostravy,a to se ti asi nevyplati
no páni to potěší taky mi tam trochu kelpe respektivě cvaká ale jen občas a malinko když se seříděj ventili tak to 14 dní vydrží za 5000 po GO to je cenovka
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak pokud je ten motor opravdu po GO což bych asi chtěl nějak doložit (a určitě bych nevěřil pokud bych na něm našel velkej nános olejobahna) tak bych ho za 5tis. možná vzal . a kdyby si našel někdo kdo by za 1000 poskytl dílnu a pomohl s přehození byl bych na přijatelný částce za auto.
Myslím že by ten motor šel poslat vlakem.ale jak říkám je to až poslední možnost. nejdřím zjistím jestli se tenhle nedá zachránit.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A teď mám pár otázek.
1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.
2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?
3. jakým momentem se utahujou ojnice ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak dnes šla vana dolů a zjistil jsem krásnou vůli na 4. ojnici. to kluzný ložisko co má mít tloušťku asi 1.5 mm bylo slabý jak alobal . na ojnici ani klice jsme opotřebení nezpozorovali tak snad až koupím nový ty ložiska a naleju olej to bude v pohodě.
A teď mám pár otázek.
1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.
2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?
3. jakým momentem se utahujou ojnice ?
Olej minimálně polosyntetiku.
Vyvažovačky tam máš na vyvážení rotačních momentu, toznamená otřesy motoru od klikovky. Každopádně bych je tam nechal.
Na momenty utažení se podívej do knížky "Jak na to", a když tak by to mělo být kolem 65 Nm normálně, 70 N.m Maximálně (doufám, že jsem se nesekl).
Taky nezapoměň najít tu příčinu proč ti to ložisko odešlo. Nejspíše bude přicpaný nějaký mazací kanálek v klikovce.
Jestli budeš dělat i hlavní ložiska, nezapomeň, že mají díry pro průchod oleje které se musí přesně překrývat s mazacími kanálky v bloku motoru.
Než začneš měnit ložiska, pro jistotu proměř průměr čepů klikovky jestli to má vůbec smysl. Často se stává, že čep vypadá dobře a přesto je o dost menší než by měl být. Pak už zbývá jen přebrousit kliku:-(
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak dnes šla vana dolů a zjistil jsem krásnou vůli na 4. ojnici. to kluzný ložisko co má mít tloušťku asi 1.5 mm bylo slabý jak alobal . na ojnici ani klice jsme opotřebení nezpozorovali tak snad až koupím nový ty ložiska a naleju olej to bude v pohodě.
A teď mám pár otázek.
1.jaký olej, (je to 2.0 8V 83kw GT). někde jsem se tu dočet že jejich slabost bylo olejový čerpadlo takže to odešlo na vačkách. já mám vačky v pořádku a chci aby to tak zůstalo . ale zase jsem student takže bych víc jak 1000,- za olej dát nechtěl.
2.Bylo mi řečeno že tam jsou vyvažovačky. Co to je a jakou funkci to má v motoru ?
3. jakým momentem se utahujou ojnice ?
Olej minimálně polosyntetiku.
Vyvažovačky tam máš na vyvážení rotačních momentu, toznamená otřesy motoru od klikovky. Každopádně bych je tam nechal.
Na momenty utažení se podívej do knížky "Jak na to", a když tak by to mělo být kolem 65 Nm normálně, 70 N.m Maximálně (doufám, že jsem se nesekl).
Taky nezapoměň najít tu příčinu proč ti to ložisko odešlo. Nejspíše bude přicpaný nějaký mazací kanálek v klikovce.
Jestli budeš dělat i hlavní ložiska, nezapomeň, že mají díry pro průchod oleje které se musí přesně překrývat s mazacími kanálky v bloku motoru.
Než začneš měnit ložiska, pro jistotu proměř průměr čepů klikovky jestli to má vůbec smysl. Často se stává, že čep vypadá dobře a přesto je o dost menší než by měl být. Pak už zbývá jen přebrousit kliku:-(
díky moc. Číslo toho oleje bys nevěděl ? polosyntetiku leju i do 1.6 . odešlo to protozže se tam jezdilo s málo olejem. velikost tý klikovky už vim jen to musim změřit jestli neni obroušená.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.