FIAT TIPO 2,0 i.e. GRANTURISMO - trhá motor
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapy čavte mám veľký problém ked sa rozbieham ale už ako bez spojky s plynom tak do 3000 otáček to veľmi trha a potom sa nejako schopý a nad 3000 to už tuším nerobí neviete niekto poradiť čo tomu bude??? PLEASE NEMOZEM SPAVAT KVOLI TOMU
pohledej v historii-měl jsme stejnej problémabylato benzínová pumpa.. dávala0,5 místo 5.5b
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
a čo snou zlá bude alebo jako????nastaviť treba???
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže ze všeho nejdřív by se to asi mělo změřit...
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a ešte neviem či vám to pomôže ale na palivomery mi ukazuje jednu paličku paliva to je cca nejakých 4 až 5 litrou benzínu a auto sa chova ako keby tam nič nebolo vôbec nejde,skáče jak jeblé,,,,,neviete čo tomu je?? :
tak to by mohlo byt to čerpadlo ne!!!taky sem mel takovy problemy!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
a ešte neviem či vám to pomôže ale na palivomery mi ukazuje jednu paličku paliva to je cca nejakých 4 až 5 litrou benzínu a auto sa chova ako keby tam nič nebolo vôbec nejde,skáče jak jeblé,,,,,neviete čo tomu je?? :
tak to by mohlo byt to čerpadlo ne!!!taky sem mel takovy problemy!
dobre ale ako to spraviť pozreť alebo čo teda robiť,,viete nie každý je mechanik ako repa
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
Delalo me to neco podobneho, mohlo za to cidlo teploty nasavaneho vzduchu, pac kdyz se motor zahral tak bylo vsechno v pohode a zlobilo to jen kdyz bylo chladneji....
OK,a ked sa ti zahreje už ti to nerobi???
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A KDE NAJDEM TO CIDLO TEPLOTY NASAVANEHO VZDUCHU????
takže mám stejný motor je to jednoduchý i to měření máš knížku jak na to? čidlo teploty na jdeš jakoby na hlavě sání je tam asi 19 mozaznej klíč v orig. hnědej konektor je vedle toho kov trubička tuším že do map senzoru zkus to proměřit za studena i za tepla jestli to změní hodnoty nejlepší fénem
to samé udělej na čidlu teploty vody to nemiusíš ani vyndávat jen potom zahřeješ motor ale myslím že čidla to nebudou
může to být víc věcí sytič který se málo otvírá nebo ucpanej palivovej filtr
a ještě zkus takový test to dělalo mě do 4000 ot to škubalo dej tam volnoběh zapni ventilátor vyhřívání skla stěrače světla a pak problikni dálkou tak zjistíš jestli nemáš oxidaci na kabelech
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.