FIAT TIPO 2,0 i.e. GRANTURISMO - trhá motor

Více
18 roků 1 týden zpět #1 od scoty-granturismo
chlapy čavte mám veľký problém ked sa rozbieham ale už ako bez spojky s plynom tak do 3000 otáček to veľmi trha a potom sa nejako schopý a nad 3000 to už tuším nerobí neviete niekto poradiť čo tomu bude??? PLEASE NEMOZEM SPAVAT KVOLI TOMU

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #2 od Honza

chlapy čavte mám veľký problém ked sa rozbieham ale už ako bez spojky s plynom tak do 3000 otáček to veľmi trha a potom sa nejako schopý a nad 3000 to už tuším nerobí neviete niekto poradiť čo tomu bude??? PLEASE NEMOZEM SPAVAT KVOLI TOMU


pohledej v historii-měl jsme stejnej problémabylato benzínová pumpa.. dávala0,5 místo 5.5b

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #3 od scoty-granturismo
a čo to znamen a 0,5 namiesto 5,5???
a čo snou zlá bude alebo jako????nastaviť treba???

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #4 od čenda
Pokud jsem to správně pochopil, 0,5 a 5,5 jsou hodnoty tlaku paliva v barech.
Takže ze všeho nejdřív by se to asi mělo změřit...

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #5 od temprař
máš 2.0 8V ( 83 kW ) anebo 2.0 16V ( 107 kW ) . Nemohlo by to třeba být i snímačem otáček ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #6 od scoty-granturismo
MAM 2,0 16V - 103KW mm to by som nepovedal niedke bude chyba v palivovom systéme ale kde???

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #7 od scoty-granturismo
a ešte neviem či vám to pomôže ale na palivomery mi ukazuje jednu paličku paliva to je cca nejakých 4 až 5 litrou benzínu a auto sa chova ako keby tam nič nebolo vôbec nejde,skáče jak jeblé,,,,,neviete čo tomu je?? :?:

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #8 od MagicMisel

a ešte neviem či vám to pomôže ale na palivomery mi ukazuje jednu paličku paliva to je cca nejakých 4 až 5 litrou benzínu a auto sa chova ako keby tam nič nebolo vôbec nejde,skáče jak jeblé,,,,,neviete čo tomu je?? :?:


tak to by mohlo byt to čerpadlo ne!!!taky sem mel takovy problemy!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #9 od scoty-granturismo

a ešte neviem či vám to pomôže ale na palivomery mi ukazuje jednu paličku paliva to je cca nejakých 4 až 5 litrou benzínu a auto sa chova ako keby tam nič nebolo vôbec nejde,skáče jak jeblé,,,,,neviete čo tomu je?? :?:


tak to by mohlo byt to čerpadlo ne!!!taky sem mel takovy problemy!


dobre ale ako to spraviť pozreť alebo čo teda robiť,,viete nie každý je mechanik ako repa :wink:

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #10 od Shovel
Delalo me to neco podobneho, mohlo za to cidlo teploty nasavaneho vzduchu, pac kdyz se motor zahral tak bylo vsechno v pohode a zlobilo to jen kdyz bylo chladneji....

Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #11 od scoty-granturismo

Delalo me to neco podobneho, mohlo za to cidlo teploty nasavaneho vzduchu, pac kdyz se motor zahral tak bylo vsechno v pohode a zlobilo to jen kdyz bylo chladneji....


OK,a ked sa ti zahreje už ti to nerobi???
:!:

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #12 od scoty-granturismo
A KDE NAJDEM TO CIDLO TEPLOTY NASAVANEHO VZDUCHU????

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #13 od Shovel
Ne, kdyz se to zahralo tak uz bylo vse ok. Ja to mam na vstrikovaci jednotce, ale mam 1.4 a myslim ze tam je to jine... :?

Fiat Tipo 1.4 i.e. AGT, r.v. 1991, najeto přes 145 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #14 od jirkaR

A KDE NAJDEM TO CIDLO TEPLOTY NASAVANEHO VZDUCHU????




takže mám stejný motor je to jednoduchý i to měření máš knížku jak na to? čidlo teploty na jdeš jakoby na hlavě sání je tam asi 19 mozaznej klíč v orig. hnědej konektor je vedle toho kov trubička tuším že do map senzoru zkus to proměřit za studena i za tepla jestli to změní hodnoty nejlepší fénem

to samé udělej na čidlu teploty vody to nemiusíš ani vyndávat jen potom zahřeješ motor ale myslím že čidla to nebudou

může to být víc věcí sytič který se málo otvírá nebo ucpanej palivovej filtr
a ještě zkus takový test to dělalo mě do 4000 ot to škubalo dej tam volnoběh zapni ventilátor vyhřívání skla stěrače světla a pak problikni dálkou tak zjistíš jestli nemáš oxidaci na kabelech

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #15 od scoty-granturismo
jirkaR - no stým el. testom som to nejako nepochopil??a ako zistím či mám správny tlak v palivovom systeme???už mám filer palivový no vý len ho treba namontovať

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.837 sekund
Powered by Kunena fórum