FIAT TIPO 2,0 i.e. GRANTURISMO - trhá motor
napíšu můj problém, kterje tu určitě v historii je..
zhruba před 4my lety tipo začlo pocukávat, za studena byl velkej problém se rozjet bez přískoku vpřed., za tepla to bylo lešpí, ale furt oblast do 3000 odpovídala chování hodně navačkovanýmu motoru, takže cukání a nervozita , že začátečník by měl velkej problém, zkušenější řidič by s emusel trochu víc učit..byl problém zajet na volnoběh s ezařazenou 2jkou k nám do ulice (běžně nebyl problém)
. po vyzkoušení všemožnejch přípravků na vyčištění palivovýho systému , vyčištění všech čidel atd.. se auto strčilo do servisu- tam otevřeli nádrž, a zjistily, že v ní je dá se říct písek a podobnej bordel.. následovalo vyčištění nádrže , montáž novýho palivovýho filtru a čerpadla z 1.6ky (od tý doby už jsme se servisákem o dost chytřejší..)
cukání neustalo, ale zmírnilo se , jezdilo se rok, kdy cukání zas bylo neúnosné- a tak se zkoušeli odpojovat čidla a zkoumal chod motoru... po odpojení čidla teploty nasávaného vzduchu se motor zklidnil (a tak se objednalo nové čidlo teploty vzduchu za bratru 2500kč)a jel bez problémů..po namontování čidla teploty přišlo zkalmání ..stále stejnej problém.Tak se jezdilo bez čidla teploty nasávaného vzduchu a za pomoci servisáka se zkoušelo měnit kde co - snímač polohy škrtící klapky, lambda sonda čidlo teploty atd.. a stále bez výsledku
jednoho zimního odpoledne jsme zkusili odpojit lambdu.. motor měl problém udržet volnoběh, ale jel bez problémů..co mě znepokojovalo byl fakt, že z vejfuku na volnoběh lítá nespálenej benzín... a tak s elembda připojila a objednala se nová.. po výměně za novou nic.. a tak s ejezdilo dál do léta , kdy se auto dalo do sevrisu, na který byla v rádiu reklama..proč to nezkusit.. druhej den volal tehcnik, že tam je slabá benzínová pumpa, a že je možná načatej regulátor tlaku paliva , (6000 a 7500kč) tak jsme nechali vyměnit palivovou pumpu, ale regulátor tlaku jsme nechali (přece 2.5b oproti 3b není zas takovej rozdíl) - auto jelo jak nový, technik ještě připomenul ten regulátor a my jeli domů..
od výměny palivový pumpy tipo jezdí jak z praku , z jara jsme vyměnil i regulátor tlaku paliva, sic ene za origo, ale svojí funkci plní..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten ventil se otevre pri dosazeni provozni teploty a pomaha prisavat kyslik do spalin a tim zlepsuje hodnoty CO a NOx prochazeji katalyzatorem. Je to soucast system ekologictejsiho spalovani.potreboval by som zistiť čo je toto za ventil????
Tak to je alespon u meho auta, je to napojeno takovou trubkovou spiralou na vyfuk - pred katalyzator.
Vice informaci se muzes precist z jedne semestralni prace
envi.upce.cz/pisprace/prezencni.html je to soubor s nazvem "Vliv emisí v automobilové dopravě na životní prostředí a způsoby jejich snižování" na str. 11-12.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tady máš popis jeho funkce a dalších čidel a věcí v palivový soustavě
www.fiatcoupe.ic.cz/manual.rar
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pesně tak. Když jsem startoval svou Tempru tak otáčky vyletěli při studeném motoru až někdy ke 1800 otáčkám a pak pomalu padali na 1400. níž to nešlo.Ten ventil se otevre pri dosazeni provozni teploty a pomaha prisavat kyslik do spalin a tim zlepsuje hodnoty CO a NOx prochazeji katalyzatorem. Je to soucast system ekologictejsiho spalovani.
Tak to je alespon u meho auta, je to napojeno takovou trubkovou spiralou na vyfuk - pred katalyzator.
Vice informaci se muzes precist z jedne semestralni prace
envi.upce.cz/pisprace/prezencni.html je to soubor s nazvem "Vliv emisí v automobilové dopravě na životní prostředí a způsoby jejich snižování" na str. 11-12.
Byl jsem z toho zoufalý,protože 1800 otáček není pro studený motor moc dobrý. A volnoběh při zahřátém motoru byl 1100 ot. Jednoho dne mi to nedalo a tak jsem studený motor nastartoval - otáčky to samý a tak jsem postupně odpojoval a připojoval všelijaký konektory v motorovém prostoru.
Narazil jsem i na tento ventil a jakmile sem odpojil ten konektor,tak mi motor držel volnoběh asi 550 - 600 otáček.
Tak jsem jeden čas jezdil z odpojeným konektorem ale časem mne přestalo bavit každý ráno držet studený motor pod plynem aby mi to nechcíplo. držel jsem to sice na těch 1000 otáčkách ale prostě mne to přestalo bavit. Tak jsem jednou ten ventil odpojil od hadic,a pustil se do čištění. Byl jsem z toho v šoku,kolik tam bylo bordelu.
Celý jsem ho rozdělal a vyčistil. Pak jsem ho složil a namontoval na svý místo. Připojil sem konektor a studený motor nastartoval. Otáčky se pěkně drželi na 1000 otáčkách a volnoběh tak na těch 700 otáčkách.
od té doby i spotřeba klesla.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- scoty-granturismo
- Autor tématu
- Offline
diki za ten popis v rar,,,,
jiriR
aha jasne okej a teda dobre je to vyčistiť???
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je takzvaný sytič měl jsem ho rozdělaný je v něm dost bordelu
se sytičem to má pramálo společnýho.. totiž kdžy se otevř etak spíš směs ochudí
vliv tohodle ventilu na výkon a jízdní projev je roven 0... ted pokud to nehoupe od 1200do cca 3000 , na který umí ty otáčky zvednout...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.