Prosba o pomoc, motor nechyta.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od Argento
Vsechny zdravim, mam zavaznej problem a budu strasne rad za kazdou asi i nedobrou radu protoze sem fakt z toho nestastnej. Melili sme tesneni pod olejovou vanou a dali tam novej olej od agipu F.1 super motoroil. Puvodne nejakej mogul. Do cca 35l benzinu sem nalil dva stp pripravky jeden na procisteni injektoru a druhy na ventili..sice sem si az pak vsimnul ze je na 16 a vice ventilovy,ale snad to tak neva. Ujel sem 20 km a najednou velkej piskot z motoru. Dal sem spojku a chciplo to. Piskot byl preskakovani rozvodaku pres ozubeny kolo vacky. Palil se le byl dotazenej spravne a porad stejne. baterka s tim uz otocit nechtela.. pri roztahova na volnobeh ma 200 otacek a chcipne to. Na plyn to slo tehce do otacek,ale chudak remen. Sundali sme rozvodak a zkusili otocit na neutral motorem golou. Ani zaboha. Vacka to samy. Nastavili sme horni a dolni uvrat,na vacce zarez nahore a na klikovce dole..snad to tak ma byt. Jedine tak de s motorem otocit pomerne lehce. Jo olej zadnej taky neubyl. Zkouseli sme to startovat pres druhy auto,baterka s tim otaci i jednolivi kola se tocili,ale bylo to takovy pomalejsi a nechytlo to..jenom toceni baterky. Pri roztahovani zas piskal remen ale ted uz to na plny nereagovalo vubec a tak to pri tak nizkej otackach chciplo.. To bylo ai po hodine co nam to prvne kikslo. Dnes druhej den sme to roztahovali zase..pri 40 km sem pustil spojku na trojku..zhasnul digital,asi po 15 s naskocil ale motor vubec..otacky byly asi 2tis,pri plynu de slyset jen hluboky slaby huceni ale jinak nic. Ani kdyz sem opakovane poustel spojku tak nebyl zadnej zaber..zadny poskoceni auta jak to ma bezne delat..jen otacky vyskocili..pri spojce zase slezli..hluk zadnej..nemame potuhy co s tim je..zadrenej motor na co to vypadalo vcera to asi nebude kdyz ted se otaci,ale nic sme s tim az na tu vcku nedelali. Sme mysleli ze ty dva pripravky mohli uvolnil karbon z ventilu nebo mozna ten olej,ale ted nevim. Rozdelovac jiskru hazel, nevim jestli nemuze byt moc preplnenej valec ze to svicka nezapali nebo jestli motor nedela spatne ukony ze zapaluje kdyz nema co a benzin dava jindy. Jo benzin do vstrikovani de,kdyz sme vcera sundali airbox po tom roztahovani tak bylo cely hodne i s tim tesneni od benzinu. Jediny co me ted napada jestli nemuzou byt pokriveny ventili..ze se prvne srazili,ze rozvodak preskocil nejak zahadne nebo ja uz fakt nevim. Pls poradte nekdo. Druhyho nutne potrebuju auto:)

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od Max-el
no, tak po tom, co si mi řekl po ICQ zkontroluj nastavení rozvoďáku (jestli se otvírají správný venitly pro příslušnej válec. A taky bych dal nový rozvody, protože tyhle asi budou od oleje, když se protáčí a jsou utažený

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od paldous
no tak podle toho co sem si precet bych to videl na vymenu motoru,fakt si mu uz dal co proto, mozna bych jeste videl posledni sanci v dukladnem sestelovani rozvodu v KVALITNIM srvisu

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od Argento
no zitra se pujdem na to podivat..dneska celej den vyspavam kocovinu. Ale moc se mi nechce do vymeny motoru..pak by moje snizovani hlavy pomoci flexy prislo vnivec :)

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od paldous
no jo,holt dobrej majstr ten se pozna hned :)

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od Argento
tak po rozebrani motoru sme zjistili ze jak sme prenastavovali uvrat tak sme ji dali opacne. Tak asi proto motor nechytal. Je ale celej ve vnitr zaprasenej od oleje a i svicky to asi odnesly,takze doufam ze kdyz to dukladne vycistime a zas sestavime ze to pojede. Videtelne zadny znamky poskozeni jak pistu tak ventilu sme nenasli.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od paldous
tak to potom mozno do toho druhyho stihnes....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od Argento
tak mam takovej mensi problem..dalsi..kdyz nastavim uvrat na klikovce,aby pisty byly spravne tak prvni a ctvrtej sou skoro az na hore a druhej a treti hodne dole..kdyz sme hlavu sundavali minule jeste pred flexou tak taky prvni a ctvrtej byly nahore,ale nebyl mezi nimy takvej vyskovej rozdil. To sme si to minule oznacili..tedka po nastaveni podle zarezu to neodpovida tomu jak to bylo minule..minule byl vykovej rozdil mezi prvnim a druhym cca 2 cm..tedka je temer dvojnasobnej..kdyz tak mam foto..pls poradte jak to ma u 1.6ky byt. Nerad bych to nastavil od oka a pak se znova dockal nejedouciho motoru.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od paldous
no uz ze zakladniho principu prace spalovacich motoru je jasny ze pisty NEMUZOU byt v rovnaky vysce kdyz mas dolni nebo naopak horni uvrat,nastavuj to podle krajniho pistu-1. myslim ze to tak je i v manualu Jak na to-nastaveni rozvodu, pro jistotu si to precti a koukni se na obrazky,melo by to tam bejt i nakresleny

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od Argento
ale kdyz podle knizky dam prvni pist valce do nejvyssi polohy..to se tam pise tak mi nesedi znacky. Znacka na klikovce je asi 5 cm posunuta. Kdyz to dam podle znacek prvni pist sjede pomerne dost dolu. Takze nevim podle ceho to nastavit. To se to takto posunulo starim motoru?

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #11 od Argento
a vsim sem si na vacce ze jak ma ty trojhranky a na jedny strane sou hodne do spicky tak na dvou je slusne zakulacena. To se obrousila postupem casu jak tlaci na zdvihatka ventilu? P.S. vadi to moc?

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #12 od Max-el
motorům moc nerozumim, ale podle mě je vačka dost tvrdá na to, aby se chodem motoru viditelně obrousila... takže tím to nebude

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #13 od mt-tuning
s tou vackou je to divny, ale ked ti to slo predtym bez problemov....nemal by to byt problem ani teraz.

Si si isty, ze nie su ventily pokryvane?

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od Argento
Tak sme to uz smontovali a kdyz sem poprvy otocil klickem tak to chytlo uplne normalne a jelikoz sem nemel primontovany tahlo plynu, tak bracha rucne u vsrikovani trochu pridal a okamzite to chciplo. Po dalsim pokusu o nahozeni baterka s motorem otaci, ale nechce chytnout. Kdyz sme znovu preopravili horni a dolni uvrat, tak pri startovani s plnym plynem to obcas melo 200-300 otacek, ale jako by to bezelo jen na nektery valce. Skoro mi to prijde jako by se zase mijely ventily. Muzete poradit jak tu uvrat nastavit? Nastavujem to podle zarezu na setrvacniku.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #15 od Argento
No tak sne tu uvrat zas prehodili takze ten prvni pist neni v ty nejvyssi poloze, protoze tak to nefunguje. A kdyz je tak o 1cm niz, tak ted mi to auto chytlo a doslova. :D Zacal mi doutnat motor a rychle sem na to musel vylejt 2litry vody abych to uhasil. Ted tu vodu mam uplne vsude i ve vstrikovani. Ja totiz zapomnel ze sem ten motor postrikal takovym odmastovacim sajrajtem, ktery obsahuje benzin. Ale jinak motor sel celkem slusne. :D Drzte palce na rano to to pujdu projet. P.S. ted du chlastat.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.502 sekund
Powered by Kunena fórum