-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Prosba o pomoc, motor nechyta.
Prosba o pomoc, motor nechyta.
17 roků 10 měsíců zpět #16
od petr1978
Horní Úvrať znamená, že je píst ve své nejvižší poloze.
Na víku klikovky z boku kde je řemenice by měly být znečky určující HÚ a na řemenicy také. Pokud je všechno správně, tak musí být značky na sobě a píst v nejvižší poloze. Hovořím o 1. oístu.
Taky dávej pozor na nastavení vašky. Má také své značky horní úvratě a pokud je píst v horní úvrati, musí seděz i zaška(y) na vačkovém hřídeli. Taky musíš dávat pozor aby jsi neotočil poháněcí kolo vačky nabo pohon na klikovém hřídeli.
Po složení si proměř kompresní tlak. Normální je 900 - 1200 Kpa.
V knize "Jak na to" tady na servru je to clkem dost dobře popsáno.
Jestli jsou tyto dvě věci O.K. tak by to mělo šlapat.
Tak hodně štěstí.
PS. Pokud dáš do motoru adetivovaný olej a máš tam hodně karbonu, můžeš zničit motor.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #17
od Max-el
tak ted mi to auto chytlo a doslova. Zacal mi doutnat motor a rychle sem na to musel vylejt 2litry vody abych to uhasil. Ted tu vodu mam uplne vsude i ve vstrikovani.
pak by moje snizovani hlavy pomoci flexy prislo vnivec
nic proti, ale připomínáš mi jednu pohádku... PAT A MAT
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #18
od Argento
no tak sme to tak nejak nastavili. Ale porad z motoru slysime takovy divny zvuky. Vypada to jako kdyz do sebe lehce narazi ventili s pistem. Ale kdyz to mame nastaveny jak by to byt udajne melo tak to dela silenej rachot..kdyz pak od oka snizujeme pist vic a vic dolu lepsi se to a ted naposledy i to bylo tichy jen kdyz se pak daly otacky nad 3tis tak to zacalo znovu. Ja myslel ze se ta frekvence ma jen zvysovat,tak nevim proc to borel ted delalo az pri otackach...pak nam zklouznul rozvodak a je to vite kde..
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #19
od Argento
jo a max-ely..v necem mas pravdu..delame to ve dvou:) bracha (scarto) a ja:)
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #20
od paldous
tak jako for na silvestra toto tema beru, prave sem si uvedomi ze si z nas asi delas srandu...kdo by byl takovej blazen ze by delal takovy vjeci se svym motorem ktere tu popisujes? vid> Ale porad z motoru slysime takovy divny zvuky. Vypada to jako kdyz do sebe lehce narazi ventili s pistem.... >vzdyt to je takovej blabol,to by zadnej motorista neudelal ani s trabantem,ne to se svym milovanym Fiatem... jinak PF 2007 vsem Fiatistum
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #21
od Argento
kez by to byl debilni for..bohuzel..co mam jako delat? kdyz to proste nastavim podle tech znacek tak to silene chroupe..takze to musime dat o neco zpet..jedno sme vychytali polohu ke to bylo tichy,ale zklouznul remen. Ted se do toho nemuzu trefit. Proc to tak kravne pri nastveni podle znacek nemam sajna..jestli uz maj vuli ventili nebo jestli se trochu posrali pri tom prvnim sklouznuti rozvodaku kdo vi..ale pekne me to uz sere. Snad tu muzu byt lehce sprostej.
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #22
od mt-tuning
co takto pouzit flexu
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #23
od Argento
kdyby to vyresila proc ne..ale nevim jak stim zitra odjedu..nemate nekdo zkusenosti s motorem ve kterym by fakt do sebe ventili s pisty trochu vrazeli? jak to presne zni? kdyz to totiz nahodim tak je to celkem v pohode..ale po nejakejch (jak kdy) 10 s se to zacne horsit a kdyz to necham porad vetsi a vetsi rachot..prece kdyz motor toci na volnobech 1000 otacek za min tak za tech 10 s se musi xkrat protocit..proc to blbne az po relativne delsi dobe a zhorsuje se to..??
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #24
od mt-tuning
ja vazne pocujem nieco taketo prvykrat v zivote, nastavovat casovanie od oka, znizovat hlavu flexou, niekolkokrat po sebe rozvodak dole ....
Ako az je toto seriozna vec tak:
- ja by tebou rozrobim hlavu a skontrolujem, ci su neni poohybane ventily, to je pricinou klepani a divneho chodu motoru..
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #25
od Argento
to sem mel vcera cely dole. a co sme se koukali..vypaalo to v poho..jen dost zapraseny,tak sme to ocistili a ted sme zkoncili tady. Muzete mi nekdo rict kde ma byt presne znacka na kole klikove hridele pro klinovy remen? nemame 34 vorech abych to sundal a podival se na to mensi kolo pod tim kde ma byt nejaka dalsi znacka. Nebo jak se to nastavuje podle setrvacniku? na nem je jeden zarez a kdyz sundam tu malou krytku tak tam sou videt tri. takze kde ma byt? sme ho davali na ten prostredni.
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #26
od Argento
kdyz sme meli poprve ..tehdy..hlavu dole a nastavovali uvrat tak sme to delali podle znacky na kole kliove hridele pro klinovy remen..tu sme dali do nejvyssi polohy a vacku tez. ale kdyz je ta znacka nejvys tak pist neni..je niz asi o jeden a pul cm. ale slo to bez problemu. nevim jestli se predemnou do toho nekdo nestval a nejak to nerozhasil,pac ted to podle znacek nejde..kdyz je to ted nastaveny vacka podle znacky na zadnim krytu a klikova hridel podle setrvacniku na tom prvnim zarezu na tom pruhledu tak to toci,ale nechytne. a v teto siruaci je pist v nejvyssi poloze. Vizualne ozkouseno. a chytne to pouze tehdy kdyz je pist o neco niz..a kdyz nam preskocil klinak tak nevim jak presne ma byt niz..a kdyz to nastavim podle znacky remenice klikoveho hridele pro klinovy remen tak, ze znacka je v nejvyssi poloze, tak to chytne,drzi to otacky v norme ale porad je tam slyset to divne cvakani. Dale sem posouval remenici porad o trosku niz,pak sem nastartoval a bezelo to tak jak ma,ale povolil se mi remen,zaclo to chrcet a vypli sme to. Ale podle knizky i vasich rad kdy ma byt pist v nejvyssi mozne poloze to proste nechytne..kdyz byla vacka dole tocili sme sni a ventili vyjizdeli a zajizdeli v poradku a nebyly poskozeny. Nejedna se o silvestovksy vtipek, ale bohuzel o krutou realitu kdy potrebujeme zitra odjed do prahy. Pls..porad te nam..na horach je zima. Kdyz to sprovoznime..slibuju svoji ucast na dalsim klubovim srazu
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #27
od mt-tuning
kuva, mna by zaujimalo, jak si to nastavil vtedy, ked si flexou znizil hlavu.... vtedy ti znacky sedeli a teraz nie....???? NA HORACH Z INTERNETOM A Z VERCAJCHOM NA OPRAVU MOTORA, TO SI TEDA FRAJER...VSETKA CEST. AK TI KRIVDIM SORRY, ALE STASTNY NOVY ROK 2007 :taxi:
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #28
od Argento
Diky bohu za plne vybavenou dilnu s chatou a za O2 internet:) ale uz se blizime..ted to bezelo 20 s potichu..do vecera to snad stihnem
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #29
od Argento
jo a chcete slyset jak sem se do tutech potizi dostal? V lete mi upadl kryt rozvodaku..po ceste se mi ho tam nechtelo davat a pak em se k tomu uz nedostal..bez toho krytu to vypadalo celkem fesne
no a jak tu na horach snezilo a byla brecka asi se to navlhcilo a proto ta svine preskocila..takze pouceni..kazda hovadina v motoru je k necemu dobra
Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 10 měsíců zpět #30
od mt-tuning
PRECITAJ SI SVOJ PRISPEVOK OD ZACIATKU. VIDES NA SILVESTRA DO HOR MENIT TESNENIE POD VANOU??
A preskocenie remenu od brecky zo snehu je hovadina, este ked sa tam dostane nejaky kamen tak to zozerem. V nasej firme sa stavaju relly motory 16v a na ne sa nedavaju ziadne kryty na rozvody, relly sa jazdi jak na asfalte tak na sotoline a nikomu rozvody nepreskakuju. ak neveris chod na
www.cbradleymotorsport.co.uk
Ak si nikdy nemenil rozvodak, tak verim, alebo vadnou napinacou kladkou sa to moze zhupnut, ale nie snehom....
mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
Prosba o pomoc, motor nechyta.
Vygenerováno za 0.503 sekund