Prosba o pomoc, motor nechyta.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #31 od Argento
no vydedukoval sem to z toho ze kdyz o kikslo tak rozvodak byl porad dotazenej stejne takze se nemohl jen tak povolit a zase dotahnout. jinak v tutom moc zkusenosti nemam..

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #32 od paldous
dobre,tak ted poslouchej a sprav to jak ti napisi: sundej remenicu na klikovce pro klinovej remen-pises ze nemas orech,tak to povol majzlem a sekacem nebo nejak,to pude, pak nastav podle znacky na remenici pro ozubenej remen uvrat prvniho valce-musi se ti prekryvat znacky na remenici a na bloku motoru, dale pak nastav remenici na ozubenej remen na hlave valcu, pak to vsechno prekontroluj popripade si to zvyrazni barvou-dej si do kelimku trochu barvy ze spreju, pak az to budes mit tak to vsechno dej do hromady,nastav ti znacky jeste jednou,nasad rozvodovej remen, prekontroluj znacky, PORADNE dotahni napinaci kladku a muzes to nakopnout.....ted to uz pude, dale pak nevim jestli mas elektroniku nebo karbec,jestli karbec tak muzes jeste jemne doladit predstih jeho pootacenim,ale ti mas podle toho ze mas 1.6 ie injection,cize uz kdyz to zmontujes podle navodu a dotahnes napinaci kladku tak se ti to po 10 sekundach nemuze zase rozhasit.....a uz nas netahej za nos...

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #33 od mt-tuning

dobre,tak ted poslouchej a sprav to jak ti napisi: sundej remenicu na klikovce pro klinovej remen-pises ze nemas orech,tak to povol majzlem a sekacem nebo nejak,to pude, pak nastav podle znacky na remenici pro ozubenej remen uvrat prvniho valce-musi se ti prekryvat znacky na remenici a na bloku motoru, dale pak nastav remenici na ozubenej remen na hlave valcu, pak to vsechno prekontroluj popripade si to zvyrazni barvou-dej si do kelimku trochu barvy ze spreju, pak az to budes mit tak to vsechno dej do hromady,nastav ti znacky jeste jednou,nasad rozvodovej remen, prekontroluj znacky, PORADNE dotahni napinaci kladku a muzes to nakopnout.....ted to uz pude, dale pak nevim jestli mas elektroniku nebo karbec,jestli karbec tak muzes jeste jemne doladit predstih jeho pootacenim,ale ti mas podle toho ze mas 1.6 ie injection,cize uz kdyz to zmontujes podle navodu a dotahnes napinaci kladku tak se ti to po 10 sekundach nemuze zase rozhasit.....a uz nas netahej za nos...



jednoducho, krasne a vystizne

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #34 od Argento
kdyz je to nastaveny na ty horni uvrate nemuze to klepat kvuli prilis utazeny hlave? prvne sme ji malo dotahli a netesnilo to tak sme pro jistotu si na to ted vzali celkem slusnou paku. Sice sme i menili tesneni ale po mesici je slusne zalisovany. Nekde da se rict nepoznam po prejeti zadnej schod. A ne ze mi napisete ze bych musel mit silu jak blbec nebo tak neco..a jak mi pises abych to nastavil tak to mam udelany podle setrvacniku..a i to pisou v knizce a to nechytne nebo jednou to chytlo na 200 otacek a na plyn se to uhasi. Kdyz to posunem jinam de to,ale klepe..a nechci slyset nic o zadnejch forech..ale je zajmavy ze v ty horni uvrati to proste nechytne a kdyz to posunem at uz o jeden cm nebo 6 cm tak to svaka porad stejne. Tak mi pls nekdo reknete ze to na tu horni uvrat nechyta.

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #35 od Argento
a jeste neco..kdyby byla spatna hlava motoru s ventilama tak mi nerikejte ze to bude nadherne drzet 1000 otacek pri studenym motoru a reagovat na plyn..jen to proste debilne cvaka..co tu hlavu jen o ctvrt otacky povolit? Ted je to na doraz..sroub uz dal nesel..ale aby to takhle slo tak to nesmi byt v horni uvrati. :?

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #36 od Argento
tak zavada odstranena..spadl mi svim zpusobem kamen ze srdce..zadny ventili,pisty ani nic podobnyho..1.6. motor je drzak..uz ze zoufalstvi sme odpojili klinovej remen,nastartovali a zvuk ustal. Pak sme vyndali alternator a pri otoceni sme uslyseli ty samy zvuky. Sou vysypany loziska v alternatoru,ale jakej bynec to nadelalo byste neverili..S tim asi i souvisi ze se mi vcera zacala rozsvicovat kontrolka dobijeni. Nemysleli sme si to ze by to mohl delat,jelikoz sem ho pred dvouma mesicema menil,mel vymeneny loziska a uhliky. No nevydrzel zas az tak dlouho. Diky za vsechny mozny rady i tech typu : vidim to na vymenu motoru atd. :D hodne stesti fiatkum

Fiat Tempra 2.0 Digital. Najeto přes 210tis km. Spotřeba 10l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.388 sekund
Powered by Kunena fórum