Termostat
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2. Já mám sice 1,6 ie ale myslím si, že topení je tam řešeno určitě stejně, taky mě mátlo, že to topilo dobře a hned a to jsem tam měl špatnej termostat, takže to je asi řešeno trošku jinak, ale nepovím ti jak. Každopádně to, že ti to dobře topí neznamená, že termostat je OK.
3.Kontorla jestli je špatnej termostat s jistotou poznáš tak, jak jsem psal o příspěvek výše.
4.Co se týče toho sytiče, tak pokud se motor dostatečně neohřeje, tak prostě auto si přikrmuje víc, než je zdrávo No a to je tím, že termostat je otevřenej a motor se neohřeje jak má (voda běhá ve velkém okruh přes chladič).
Takže to zkontroluj a poznáš to i na spotřebě, po výměně toho termostatu
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No já právě kdysi koupil tahle neorigo. a za rok to bylo to saméTake mam 1,4ie 1991,a 87c mi to ukazuje cca po5km,mam tam neorig.termostat,ktery tam pracuje 3.rokem a bez problemu
Tyhle auta na to fakt trpěj... Ale u termostatu je to v pohodě ten je vymněněnej za hodinu, ale co třeba u spojky tam je asi lepší si připlatiit?!? Říkám to pro to že mě asi čeká.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Termostat Vern jsem tam loni kupoval do Una, funguje dobře, takže jestli bude třeba, koupím ho i do Tipa.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Jo a výměna byla za 10 minut práce + půl hodiny vylévání a plnění chladiciho systému. Podmázl jsem těsnění trochou silikonu (neutrálního) a zadělal dva šrouby...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moze bit problem v tom ze termostat sa pri vareni otvoril naplno-tj.pri 60 C sa otvoril na skoro 1 cm??nemal bi sa otvorit az pri 90-100 C???dikes
Podle mě jo.
Cromu neznám, ale jaksi obecně - termostat by obvykle měl začít otevírat až nad 80 °C (řekněme 83 - 85 °C). Spínač ventilátoru jednorychlostní (se 2 kolíky) spíná obvykle kolem 92 °C, dvourychlostní (s 3 kolíky) 90 a 95 °C.
Ber to ale jen jako orientační hodnoty, opravdu nevím, jak přesně to je u Cromy.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.