Termostat
Fiat Tempra 1.6 SW-ie/56kW/vyr.1992 OHC-3.4.2007 som ju pohladil naposledy,odviezli si ju na slovensko..,Fiat Croma 2.0 i.e S-DOHC.r.v.94/7.max.som este neskusal,az po kontrole v servyse..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No nevim, jaky mas ten termostat, ale jeden konstrukcne spatny jsem mel i ja, byl to nejaky neorigo. Tam se totiz na tom miste, kde doseda uzaver do sedla nenachazela zadna polymerni zatka (na tom uzaveru). Takze dosedal kov na kov. Prakticky dochazelo k tomu, ze to netesnilo. Original BEHR co tam mam, je konstrukcne jiny (gumovy uzavera doseda do kovoveho sedla), po vymene jsem tam dal ten BEHR a slape to jako hodinky.tak moj novy termostat je vyrobok ,,TRISCAN,,teraz som to bol znova pozriet,ale je to to iste,aj novy termostat po nastar tovani sa zacala ohrievat hadica veduca do chladica zhruba pri tom momente co sa pohla rucicka na palubke z 50 C,neviem co to predavaju za smejdy,aj podla mna bi sa mal otvarat az pri 85-90 C,nezda sa mi to...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Posli mi prosim ty fota na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. moc dikPoklepat můžeš, ale bude to na kulový, není tam planžeta jak na škodovce (i když na některých modelech asi ano, vyndá se jen vnitřek stejný jako na škodovce, ale to bude asi spíš výjimka). Standardní termostat má uvnitř váleček ze kterého je vytlačovaná osička, ta otvírá klapku a v té je problém, je totiž z perforovaného plechu zataveného do jekéhosi gumového těsnění a to se časem rozsype a umožňuje vlastně téměř volné protíkání. Pokud by někdo chtěl, mám to nafocený...
Jo a výměna byla za 10 minut práce + půl hodiny vylévání a plnění chladiciho systému. Podmázl jsem těsnění trochou silikonu (neutrálního) a zadělal dva šrouby...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.