Výměna 5. stupně převodovky benzín za 5 z diesela?
Nezkoušeli jste někdo přehodit pětku z diesela do benzínu?
Myslím tím jen pátý převodový stupně. Štve mě, že musím motor pěkně vytáčet abych se dostal alespoň na 130 Km/h. Mám při takové rychlosti otáčky kolem 4000, což se nadá dlouho udržet po dálnici.
Nebo jsem přemyšlel, že by se dala přehodit převodovka celá,jen by to asi dobře netahalo na ostatní stupně. Taky nevím jesli jsou ty převodovky kompaktibilní.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano na delší cestu po dálnici je to nepohodlný. Ale na okreskách si neztěžuji..
Ale jelikož většinou jezdím delší trasy a teď jedu na dovču...
Přístí víkend (tenhle to asi nestihnu) to budu zkoušet. Takže řeknu poznatky.
Jediné čeho se bojím, aby pak při přeřazení ze 4 na 5 nebyl moc velkej schod..ale snad to nebude tak znatelné..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vyměnil sem pětku a je to znát. Původně sem chtěl dát pětku z TD, ale bál sem se právě toho "schodu" mezi 4-5, tak sem dal jen pětku z Lancie 1.6HF.
Práce na hoďku. Zvhledem k tomu, že ten schod v mém případě není tolik znát kuchnu to ještě jednou a hodím tam pětku z toho TD.
Mohlo by to být ještě lepší...
Foto jako důkaz. Ty dvě fotky jsou vystřižené z videa z mobilu, hrozná kvalita, ale dělal sem to narychlo ještě hned ten večer.
Je to dost znát do 120..
Před úpravou při 140km/h:
Po úpravě při 140km/h:
Po úpravě při 100km/h:
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
paráda konečně se někdo odhodlal k takovémuhle kousku. Teď už jen dát dohromady tabulku z převodovýma poměrama všech koleček který tam jdou nacpat a můžem si skládat svoje převodovky.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.
to jezdíš jako důchodce na 5 55km
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď by měla klesnout i spotřeba a zvýšit se maximálka...A ta moje origo převodovka bude určitě stejná jako na Tipu 1.6 jednovačce.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak příbližně ale bez roblémů se pohybuju i po městě na 5q , nemusím při výjezdu potom řadit , jen šplápnu na plyn. Nepotřebuju pokaždý cejtit to extrémní zrychlení mého 2.0 . jinak samozřejmě když mam chuť ak si podřadím a šlápnu tomu stejně byto ale chtělo 3.0 V6 turbo. lae zpět ke kolečkům.paráda konečně se někdo odhodlal k takovémuhle kousku. Teď už jen dát dohromady tabulku z převodovýma poměrama všech koleček který tam jdou nacpat a můžem si skládat svoje převodovky.
btw. na 2.0 mám při 140km/h také 400ot/min a auto je stále celkem pružné (přes město jezdím 55km/h na 5. qalt bez problémů 1200ot) takže by to možná trošku jiný kolečka taky sneslo.
to jezdíš jako důchodce na 5 55km
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi vým kteou krytku myslíš, pod ní jsou schovené všecny křevodová kolečka ? není dělaný podobně jako u simsonu ?Určitě..převodovka se dolů dávat nemusí. Na výměnu pětky je potřeba sundat jen kolo u řidiče a tu krytku převodovky, co čumí do podběhu. Samotná výměna není tak složitá, mění se dvě kola, ale v jednom jsou takové titěrné pružinky válečky a to je vopruz, to tam naskládat, aby to nevyskákalo..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.