Problém se řazením
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Za klouby jsem dal 30 kč za jeden. A není až zase takový problém to dopasovat. Délka je v pohodě. měřil jsem to od středu kloubu a trefil jsem se na milimetr. Jinak se to dá udělat tak, že koupíš kloub se závitem a se čroubem. Pak uřízněš starý, nabaříč tam čroub a můžeč si ten nový kloun seřizovat jak je libo. Jen to musíš zajistit matkou aby se neprotáčel. Druhá konec normálně našroubuješ jak tam byl ten starý. Ale na to jsem neměl čas a normálně to navařil. Jen musíš dávat pozor na tu rozteč a natočení kloubu. Klouby by měly být rovnoběžně. Na měření mi stačilo obyč ocelové pravítko.
To Charles:
Musel jsem sundat těleso sání abych měl více místa a dělal jsem to zeshora. Ze spoda není šance se tam dostat
Hodinu jsem měnil klouby, a asi 3 jem ležel na motoru a sundával táhla.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Petr1978: Kde jsi koupil ty kouby za takovou lidovku : Když jsem sháněl kloub na Matesa, tak to byl problém a když se sehnal, tak za něj chtěli (ty zmetci zlodějský) 213,- Kč a byl to fakt obyč kloub, možná stejnej jako je tady na táhlech
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
proč táhlo ? já si myslim, že to musí jít vyměnit
To Petr1978: Kde jsi koupil ty kouby za takovou lidovku : Když jsem sháněl kloub na Matesa, tak to byl problém a když se sehnal, tak za něj chtěli (ty zmetci zlodějský) 213,- Kč a byl to fakt obyč kloub, možná stejnej jako je tady na táhlech
Někde výš jsem napsal www adresu. Na te adrese je katalog kloubů, a taky prodejní místa. Některá prodejní místa mají i zásilkovou službu
Jinak já jsem nakupoval u ADIP v Ostravě u Makra.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zdravím všechny....před chvílí jsem přijel domů a během poslední jízdy jsem dvakrát stál a musel jsem spravovat normálně jsem se rozjel na křižovatce, dám dvojku a jen pustim spojku spadla mi řadíčka úplně do rohu, no mohl jsem si s ni hejbat na všechny strany jako s vocasem, ale dvojka tam byla pořád...začal jsem laborovat nad zakvaltovanou převodovkou
No nakonec jsem otevřel kapotu a hledal a hledal...nakonec jsem šel po táhlech řazení a našel vypadlé táhlo na převodovce (bylo to které převádí pohybem klacku jestli bude se řadit jednička, trojka nebo pětka)...no tak jsem ho zasunul zpět na tu hlavici a pokračoval jsem v cestě, ale stalo se to po několikrát zařazení zase
Tak bych se chtěl zeptat, jestli je na tom táhle nějaký silonový futro nebo nebo pojistka, jak to tam je upevněný, aby to nevypadávalo :
Prosím moc o radu, nechci pořád stát a spravovat
Nedávno jsem měnil celé servořízení ale měl jsem vytažený motor kvuli opravě.na tom servu(kde jsou tahla a cepy je takový domecek a na nem drzí pres segerovku a takový krycí gumový kloboucek plechový kríž který volí rychlosti.je mozné ze jsi ztratil tu segerovku a nebo jsi zlomil ten domecek je totiž z hlíny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jde tedy vyměnit jen ten kloub a nebo se musí celý táhlo :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže se to s tim vyskakováním zhoršuje, teď už jezdim stylem řazení jednička vyočit a hned za 3....dvojak jinak vyskočí Jedná se o to spodní táhlo co je pod tou dvojící nahoře na převodovce
Jde tedy vyměnit jen ten kloub a nebo se musí celý táhlo :
Na všech táhlech jsou klouby. Určitě jde vyměnit jen kloub, nedávno jsem to měl rozebrané a vytažené všechny táhla
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...klouby vydrží, vždy se to vydře v tom domku čepu, takže kup celý táhlo, na tom nic nevymyslíš a budeš se s tím... a výsledek 0.
No jo celý táhlo, ale jak se dostanu abych ho vyměnil, to leda shodit sání a lehnout na motor, zespoda asi těžko, když nemám rampu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.