Problém se řazením

Více
16 roků 11 měsíců zpět #16 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Jo mrknu na to zejra, musim si udělat čas...kdyžtak to ve škole zabalim a bude klid ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #17 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Problém se řazením
Na kolik přijdou ty dva klouby? Přesné spasování asi bude trochu pracnější, né? Nevím jak přesné to musí být, ale typnul bych, že délka musí být dost přesná.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #18 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Tak jsem se na to dneska koukal a zjistil jsem kde je problém :( takže mám ten kloub na táhle v háji....jde to táhlo vyndat z tý hlavičky a to by teda nemělo....ale je tam tak dementní přístup, že nevim jak bych to vyměnil, když jsem se tam ani nemohl dostat jen abych se na to podíval :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #19 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Problém se řazením
To Michal:
Za klouby jsem dal 30 kč za jeden. A není až zase takový problém to dopasovat. Délka je v pohodě. měřil jsem to od středu kloubu a trefil jsem se na milimetr. Jinak se to dá udělat tak, že koupíš kloub se závitem a se čroubem. Pak uřízněš starý, nabaříč tam čroub a můžeč si ten nový kloun seřizovat jak je libo. Jen to musíš zajistit matkou aby se neprotáčel. Druhá konec normálně našroubuješ jak tam byl ten starý. Ale na to jsem neměl čas a normálně to navařil. Jen musíš dávat pozor na tu rozteč a natočení kloubu. Klouby by měly být rovnoběžně. Na měření mi stačilo obyč ocelové pravítko.

To Charles:
Musel jsem sundat těleso sání abych měl více místa a dělal jsem to zeshora. Ze spoda není šance se tam dostat :(
Hodinu jsem měnil klouby, a asi 3 jem ležel na motoru a sundával táhla.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #20 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Problém se řazením
no je to trága a u 2.0 je to nářez naštěstí jsem to vyměnil když byl motor venku jinak podle mě potřebuješ nový celý táhlo

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #21 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
proč táhlo ? já si myslim, že to musí jít vyměnit :!:
To Petr1978: Kde jsi koupil ty kouby za takovou lidovku :?: Když jsem sháněl kloub na Matesa, tak to byl problém a když se sehnal, tak za něj chtěli (ty zmetci zlodějský) 213,- Kč a byl to fakt obyč kloub, možná stejnej jako je tady na táhlech

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #22 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: Problém se řazením
Tak to je cena za lidušku 8) Tak nějak sem si tu opravu představoval. Škoda, že jsem o tom nevěděl, když jsem táhlo vloni měnil, měl sem ho totiž ohlý před kloubem a to dost výrazně zhoršovalo už tak katastrofální řazení. Jo a přístup ani nevzpomínat, měnil sem to dolní a to je radost, potřebuješ na to ruku která má asi tak aspoň pět kloubů aby se tam dostala... :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #23 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Problém se řazením

proč táhlo ? já si myslim, že to musí jít vyměnit :!:
To Petr1978: Kde jsi koupil ty kouby za takovou lidovku :?: Když jsem sháněl kloub na Matesa, tak to byl problém a když se sehnal, tak za něj chtěli (ty zmetci zlodějský) 213,- Kč a byl to fakt obyč kloub, možná stejnej jako je tady na táhlech


Někde výš jsem napsal www adresu. Na te adrese je katalog kloubů, a taky prodejní místa. Některá prodejní místa mají i zásilkovou službu :)
Jinak já jsem nakupoval u ADIP v Ostravě u Makra.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #24 od Kukko
Odpověděl Kukko pro téma Re: Problém se řazením

Zdravím všechny....před chvílí jsem přijel domů a během poslední jízdy jsem dvakrát stál a musel jsem spravovat :( normálně jsem se rozjel na křižovatce, dám dvojku a jen pustim spojku spadla mi řadíčka úplně do rohu, no mohl jsem si s ni hejbat na všechny strany jako s vocasem, ale dvojka tam byla pořád...začal jsem laborovat nad zakvaltovanou převodovkou :evil:
No nakonec jsem otevřel kapotu a hledal a hledal...nakonec jsem šel po táhlech řazení a našel vypadlé táhlo na převodovce :evil: (bylo to které převádí pohybem klacku jestli bude se řadit jednička, trojka nebo pětka)...no tak jsem ho zasunul zpět na tu hlavici a pokračoval jsem v cestě, ale stalo se to po několikrát zařazení zase :!:
Tak bych se chtěl zeptat, jestli je na tom táhle nějaký silonový futro nebo nebo pojistka, jak to tam je upevněný, aby to nevypadávalo :?:
Prosím moc o radu, nechci pořád stát a spravovat :oops:



Nedávno jsem měnil celé servořízení ale měl jsem vytažený motor kvuli opravě.na tom servu(kde jsou tahla a cepy je takový domecek a na nem drzí pres segerovku a takový krycí gumový kloboucek plechový kríž který volí rychlosti.je mozné ze jsi ztratil tu segerovku a nebo jsi zlomil ten domecek je totiž z hlíny :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #25 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Takže se to s tim vyskakováním zhoršuje, teď už jezdim stylem řazení jednička vyočit a hned za 3....dvojak jinak vyskočí :evil: Jedná se o to spodní táhlo co je pod tou dvojící nahoře na převodovce :!:
Jde tedy vyměnit jen ten kloub a nebo se musí celý táhlo :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Problém se řazením
chtělo by to vidět ale já myslím že musíš celý táhlo

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Problém se řazením

Takže se to s tim vyskakováním zhoršuje, teď už jezdim stylem řazení jednička vyočit a hned za 3....dvojak jinak vyskočí :evil: Jedná se o to spodní táhlo co je pod tou dvojící nahoře na převodovce :!:
Jde tedy vyměnit jen ten kloub a nebo se musí celý táhlo :?:


Na všech táhlech jsou klouby. Určitě jde vyměnit jen kloub, nedávno jsem to měl rozebrané a vytažené všechny táhla :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #28 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Problém se řazením
...klouby vydrží, vždy se to vydře v tom domku čepu, takže kup celý táhlo, na tom nic nevymyslíš a budeš se s tím... a výsledek 0.

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #29 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením

...klouby vydrží, vždy se to vydře v tom domku čepu, takže kup celý táhlo, na tom nic nevymyslíš a budeš se s tím... a výsledek 0.


No jo celý táhlo, ale jak se dostanu abych ho vyměnil, to leda shodit sání a lehnout na motor, zespoda asi těžko, když nemám rampu :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #30 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Problém se řazením
no, je třeba si trochu udělat prostor. Ale když to uděláš, máš zas aspoň na 100.000 km, i víc, pokoj...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.569 sekund
Powered by Kunena fórum