Problém se řazením
16 roků 10 měsíců zpět #31
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Ještě dotaz, kolik asi tak stojí jedno táhlo : přemýšlím že bych koupil všechny a vyměnil to, když už v tom jednou budu....mám obavy aby se mi to nestalo třeba za měsic s jinym
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #32
od mk-tec
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Problém se řazením
...měnil jsem to asi před 3 měsícama a myslím, že to bylo v průměru okolo 500 za jedno, některý víc, jiné míň.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #33
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Sakra to je peněz za kus železa
Doufám, že za ty prachy je to komplet, jen to tam namontovat
Doufám, že za ty prachy je to komplet, jen to tam namontovat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #34
od mk-tec
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Problém se řazením
...taky mi málem vyskočli oči z důlku, když mi řekli cenu. Ale co bych pro něj neudělal, když ho skládám v novotě... Jo, tyčky jen přišroubuješ.
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #35
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
takže jak to tak počítám, tak výměna táhel řazení je polžka 3000,- Kč a to teda není zrovna málo, asi budu muset ještě chvíli jezdit stylem řazení 1 a hned 3 .... protože to je jaksi pro mě momentálně hodně peněz
Kdyby šly vyměnit jen klouby, tak by to bylo asi tak o milion procent lacinější
Kdyby šly vyměnit jen klouby, tak by to bylo asi tak o milion procent lacinější
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #36
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Problém se řazením
ti to říkám od začátku že to chce vyměnit všechny jsem je měnil udělal jsem jedno a za týden vypadlo druhý
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #37
od petr1978
Jedno táhlo tě stojí 500 kč. Dva klouby 60 kč. Jen si to zkus porovnat. Nehledě na to, že když odejde kloub jeden, je jisté že brzo ti kleknou i ostatní. Táhla máš 3 a 3x 500 je 1500 kč. Kdežto 3x60 je pouhých 180 kč. Uříznutí a navaření dvou kloubů je otázka půl hodiny. Práce s rozebráním je stejná jako by jsou dával nové táhla, jen ta cena opravy je nesrovnatelná.
Stejně si musíš udělat prostor a sundat sání aby jsi se dostal na včechny klouby. Táhla jdou vytáhnout všechny, jen ten prostor.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Problém se řazením
...klouby vydrží, vždy se to vydře v tom domku čepu, takže kup celý táhlo, na tom nic nevymyslíš a budeš se s tím... a výsledek 0.
Jedno táhlo tě stojí 500 kč. Dva klouby 60 kč. Jen si to zkus porovnat. Nehledě na to, že když odejde kloub jeden, je jisté že brzo ti kleknou i ostatní. Táhla máš 3 a 3x 500 je 1500 kč. Kdežto 3x60 je pouhých 180 kč. Uříznutí a navaření dvou kloubů je otázka půl hodiny. Práce s rozebráním je stejná jako by jsou dával nové táhla, jen ta cena opravy je nesrovnatelná.
Stejně si musíš udělat prostor a sundat sání aby jsi se dostal na včechny klouby. Táhla jdou vytáhnout všechny, jen ten prostor.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #38
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Problém se řazením
Jo nad tim jsem taky přemýšlel, ale nevím právě jaký ty klouby to jsou abych je koupil a jak vůbec jsou připevněný k těm táhlům sice jako se nebojim vyměnit jen klouby, ale zase nemám svářečku, abych to mohl navařit
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.366 sekund