asi vadný potenciometr
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zkusil sem prostříkat všechny možný kontakty v okolí vstřikovací jednotky kontaktolem, a asi na týden všechny problémy zmizly. Poté se problém se škubáním vrátil, ale aspoň mi od ty doby nevylítl volnoběh:)
Také si myslím, že to bude spíš tim potenciometrem, že je kus jeho dráhy v háji. Kdyby byl krokomotor v tahu, tak by se nereguloval volnoběh podle teploty, a to jde v pohodě.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám pocit že to hluché místo jak píšeš má na svědomí sytič.Dělá to jako když plyn.pedál má vůli na lanku,ale jen tak 1cm?Jestli jo tak to mám taky a je to normální
Ne tak jsem to nemyslel, jako pedál reaguje dobře, tak vůle ten 1cm tam je, ale prostě když ho sešlápnu tak do 1/3 kroku, tak to nejede, spíš naopak na volnoběh to ale nedělá, jen když to je zatížený
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No před chvílí jsem přijel domů a když jsem tipo nastartoval po dvou dnech stání, všechno pěkně omrzlý, tak jsem měl otáčky asi 2200 ale jak se to ohřálo tak na 60 (3 čárky na digi teploměru) tak jsem je měl asi tak 1100 - 1200 ....nevim jestli je to dobrý, ale jinak i teplý mi to celkem poskakovalo a to hluchý místo na plynovym pedálu mám teď taky, není možný, že to je jen tou zimou : nebo se mám začít bát o potenciometr či krokomotorek :
no tak to je dost 2200 to jsem snad nikdy neměl
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No před chvílí jsem přijel domů a když jsem tipo nastartoval po dvou dnech stání, všechno pěkně omrzlý, tak jsem měl otáčky asi 2200 ale jak se to ohřálo tak na 60 (3 čárky na digi teploměru) tak jsem je měl asi tak 1100 - 1200 ....nevim jestli je to dobrý, ale jinak i teplý mi to celkem poskakovalo a to hluchý místo na plynovym pedálu mám teď taky, není možný, že to je jen tou zimou : nebo se mám začít bát o potenciometr či krokomotorek :
no tak to je dost 2200 to jsem snad nikdy neměl
No já právě taky ne ale nějak jsem se tomu moc nedivil, páč fakt to bylo fest všechno omrzlý, jsem se nemohl pomalu ani dovnitř dostat, jsem měl přiepenou gumu na dveřích
Ale jak se to ohřálo, bylo to všechno normální....navíc jsem měl strach, že mi to nechytne, nevim jak je na tom totiž baterka...ale chytlo to krásně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prvně bych asi proměřil krokomotorek - nevím co jsi měřil a co ne?? Doporučuju přečíst vlákno krokomotorek a jeho vliv na spotřebu - tam jsme to s Tomem009 tuším, hodně řešili. Je tam popis jak co měřit a co naměřit. Jinak plynulost nejlépe zjistíš, když odpojíš kabel a napojíš tam 9V baterku, uvidíš, jestli krokomotorek jede plynule či ne.
našel jsem to vlákono tak tady link
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...orek+vliv+spot%F8ebu
Přepolováním baterky zase zajede. Z baterky tam 12 V nedávej, je tam víc, ať to neodpálíš - rozebírat a čistit prý většinou moc nepomáhá - ono je to docela dobře utěsněný, nemělo by se tam až tak nic moc dostat.
Co se týče cukání, to mi dělalo taky za studena na 1 a 2 fest skoky, výměna čidla teploty vody, měněný i čidlo nasávaného vzduchu to vyřešila. Nevím, které z toho má větší vliv, každopádně čidlo vzduchu mělo u mě ukrutnej vliv na výkon.
Krokomotorek plní funkci sytiče a odpojení přívodu benzínu při volnoběhu
potenciometr snímá polohu klapky, podle toho, jak šlapeš na pedál a jak je klapka natočená. Sice ty dvě věci spolu souvisí, ale nemyslím si, že by poťák zcela ovlivňoval funkci krokomotorku, jak jsi psal- ale to je můj názor co jsem vysledoval.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak když odpojíš krokáč - konektor, dáš klíčky do polohy jedna a pak ten konekor připojíš, tak taky přestaví polohu klapky i když je připojenej poťák. Tak má správně fungovat, je to funkce toho elektrického sytiče - za studena ti více pootevře klapku, aby tam šlo více vzduchu a řj tam dává více benálu. Je to prakticky přesně naopak než u karbece, kde se ti to uzavře a benál jde spodním přívodem. Tak snad jsem ti nezamotal hlavu ještě víc.
To, že ti krokáč vyjede a už nejde zpět je správné, protože jakmile máš studené auto, tak ti právě přestavuje tu klapku . tedy zůstává vysunutej do té doby, než se ti ohřeje motor. když je motor zahřátej, tak přes ten poťák a všechna čidla jsoucí do řj se nastavuje optimálné úhel naklonění té klapky i v souvislosti s polohou plyn. pedálu atp. pak už to začíná být zajímavé Takže proto se ti nevrací zpět, když máš vše zapojené a studené. Když odpojíč poťák, tak se možná vrací, asi řj nemá údaj o poloze klapky, tak ho vrátí - tohle je ale jen moje teorie, co jsem tak pozoroval tu činost toho. Tak to ber jako inspiraci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.