asi vadný potenciometr
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to je divný s tím vstřikem - ale napadá mě jedině projít cestu palivové dodávky, jak je na tom palivovej filtr pak hadičky a nakonec teda čerpadlo. Dělá to jen při startu a pak už to jede v pohodě? Mě děal problémy regulátor tlaku paliva ale to mi haprovalo za tepla, sem tam stále ještě řeším. měnil jsem celej vstřik a sem tam mi to zase nechce chytit za studena na poprvé, když s tím delší dobu nejezdím. takže jsem z toho taky někdy celekm dost paf No hold s nenudím
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A že by to dělal přívod paliva se mi nezdá, to by snad blblo v celým spektru otáček a ne jen v jednom pásmu : Palivový filtr je skoro nový, a se startováním problémy nemám, chytá to bez problémů
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
páč v nádrži mam teť pod půlkou, no uvidíme celý to projdu uvidim co všechno najdu
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No před chvílí jsem přijel domů a když jsem tipo nastartoval po dvou dnech stání, všechno pěkně omrzlý, tak jsem měl otáčky asi 2200 ale jak se to ohřálo tak na 60 (3 čárky na digi teploměru) tak jsem je měl asi tak 1100 - 1200 ....nevim jestli je to dobrý, ale jinak i teplý mi to celkem poskakovalo a to hluchý místo na plynovym pedálu mám teď taky, není možný, že to je jen tou zimou : nebo se mám začít bát o potenciometr či krokomotorek :
no tak to je dost 2200 to jsem snad nikdy neměl
No já právě taky ne ale nějak jsem se tomu moc nedivil, páč fakt to bylo fest všechno omrzlý, jsem se nemohl pomalu ani dovnitř dostat, jsem měl přiepenou gumu na dveřích
Ale jak se to ohřálo, bylo to všechno normální....navíc jsem měl strach, že mi to nechytne, nevim jak je na tom totiž baterka...ale chytlo to krásně
no tak jsem dnes startoval při - 9 a otáčky max na 1500
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čidlo přestalo fungovat při 90°C a to byl ten problém.
Taky bych se mrknul na ukostření dole na motoru. To může taky dělat.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď za mě:
Já bych být tebou zkusil sehnat někde to měření potenciometru pomocí osciloskopu, abys viděl jak jsou na tom dráhy, případně kdyby v servise měli náhradní nebo bys měl možnost sehnat.
Průser je ten, že jak to vyměníš, někdy se to tváři v poho a pak se to projeví. Chtělo by to asi trochu více proměřit, se zkus s někým domluvit, kdo by byl slušnej a měl vybavení. Diagnostika ti stejně nic neřekne, já byl taky na diagnostice kdysi dávno(když jesm o autě nevěděl vůbec nic, ale od té doby nikdy) a řekli mi tak možná teplotu chladící kapaliny a na moje otázky mi nebyli schopni odpovědět . Byl to značkový servis Fiat. Tak tak no Pak jsem měnil všechny čidla, lambdu, termoš, jejich odpověd byla, asi nějaký hadičky nejspíš, možná máte někde prasklej výfuck. No hold odborníci - oni jsou výměnáři né opraváři.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.