Studený klepe
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo 2.0 8V . najeto ? to ti nepovím , ale po takovej pologenerálce (poskládali jsem jeden motor ze 2 , nový ložiska na kliku atd ) asi 10 000km .jakým stylem ? když je to studený tak tomu samozřejmě nedávam jelikož mě znervozňuje to klepání (v kabině teda skoro slyšet neni ) . a když je ohřátej tak jak kdy. Většinou na spotřebu, ale když naplnim nádrž tak nemám problám točit ho do 6.předpokládám že máš 2.0 8V - jak píšeš v podpise dole. Kolik máš najeto ? A jakým stylem jezdíš ?
jo a ještě žere olej přes gufera ventilů (na ty se zapomělo při GO, a olej pravidelně kontroluju a dolejvam ) budu je dělat teď o svátcích.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ventily si myslím že by tak neklepali. U mý Tempry co s ní jezdil otec nebyli ventily seřízeny 110000 km a neklepali.. Ani studený a ani teplý...
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
olej a jeho tlak je v pořádku , ihned po nastartování tlačí něco přes 3 bary n a volnoběh. po zahřátí 1- 1,5 baru na voloběh.mám pocit že ten motor je vylágrován . dost na ten 2.0 8V upozorňují.. Prý je tento motor na to vylágrování dost náchylný.Otec s ním jezdil opravdu jemně a mi s ním neměli problémy co se týče mechanické stránky ani při 230 000 km. Jen elektronika už zlobila.. Když se po studeném startu objevuje klepání a kontrolka mazání odmítá zhasnout tak je motor vylágrován. Nebo když kontrolka mazání zhasíná později. Mrkni na to za jakou chvíli Ti zhasne po studeným startu. Ale ty ho máš po polo generálce jak píšeš.
Ventily si myslím že by tak neklepali. U mý Tempry co s ní jezdil otec nebyli ventily seřízeny 110000 km a neklepali.. Ani studený a ani teplý...
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6i DGT(149.C2.046)
Fiat Tipo 2,0i.e.
Fiat Tipo 1,4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano,tyto motory mají poddimenzovaný uložení klikový hřídeleak je moľný, ľe jsi přo GO motoru zapoměl na ventily, to je jedna z prvních věcí, co se dělá.Teda apon ty gufery Smějící .Táta mel taky 2,0 8v a v závěji mu dal kouř, a kdyľ dostali kola asfalt.tak to začalo klepat jak sviňa.Teplý to nedělalo nic!!! Nakonec to byla klika!
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak je možný, že jsi přo GO motoru zapoměl na ventily, to je jedna z prvních věcí, co se dělá.Teda apon ty gufery .Táta mel taky 2,0 8v a v závěji mu dal kouř, a když dostali kola asfalt.tak to začalo klepat jak sviňa.Teplý to nedělalo nic!!! Nakonec to byla klika!
motor se dělal kvůli klice né kvůli hlavě ale to je teď vedlejší. původní byla KO. dala se tam jiná klika jako nová bez výbrusu , nový lágry atd.
jo a když jsem motor dával do auta odrbali se zuby z novýho rozvoďáku (to tady taky nebudene rozebírat) a potkal se jeden ventil . ventil jsme vzali z druhý hlavy , zabrousili ale už jsem nezkontrolovali vůli... (taky neni nebudem probírat proč).
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano,tyto motory mají poddimenzovaný uložení klikový hřídeleak je moľný, ľe jsi přo GO motoru zapoměl na ventily, to je jedna z prvních věcí, co se dělá.Teda apon ty gufery Smějící .Táta mel taky 2,0 8v a v závěji mu dal kouř, a kdyľ dostali kola asfalt.tak to začalo klepat jak sviňa.Teplý to nedělalo nic!!! Nakonec to byla klika!
poddimenzovaný ? 5x uložená klika ? promiň ale stará co byla špatná se ubrousila o 0.4 mm u ojnice ale uložení bylo bez chyby...
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano,tyto motory mají poddimenzovaný uložení klikový hřídeleak je moľný, ľe jsi přo GO motoru zapoměl na ventily, to je jedna z prvních věcí, co se dělá.Teda apon ty gufery Smějící .Táta mel taky 2,0 8v a v závěji mu dal kouř, a kdyľ dostali kola asfalt.tak to začalo klepat jak sviňa.Teplý to nedělalo nic!!! Nakonec to byla klika!
co to je za kec?
tyhle spodky motorů (repsektive klikovky) vydržej s minimálníma úpravama i 900-1000PS v přeplňovaný verzi ...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v to já doufám .. ta samá klika je použita i v 16V turbo v coupé ne ?Ano,tyto motory mají poddimenzovaný uložení klikový hřídeleak je moľný, ľe jsi přo GO motoru zapoměl na ventily, to je jedna z prvních věcí, co se dělá.Teda apon ty gufery Smějící .Táta mel taky 2,0 8v a v závěji mu dal kouř, a kdyľ dostali kola asfalt.tak to začalo klepat jak sviňa.Teplý to nedělalo nic!!! Nakonec to byla klika!
co to je za kec?
tyhle spodky motorů (repsektive klikovky) vydržej s minimálníma úpravama i 900-1000PS v přeplňovaný verzi ...
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.