Studený klepe
Je pravděpodobné, že se ti při těch mrazech včas nenatáhne do mazacích částí a pak ti to klepe. Klapající ventil není tak výrazný, pokud by se ti pravidelně nepotkával s pístem při extrémně nízké vůli. To se mi ale jeví dost nepravděpodobné, protože i v takovém extrému je tam ještě dost místa. Mám sníženou hlavu o mm a vůle tam nebyla žádná. Pak mi klepal ventil o píst.. Předpokládám, že konstrukce motoru je podobné.
To klepání vidím na špatně mazaný pístní čep vlivem oleje s vysokou viskozitou za nízkých teplot. Tyhle motory jsou na to dost náchylné.
To klepání mi dělalo taky a měl jsem ta polosysntetiku. Nalil jsem plnou hned potom co jsem to zjistil, a je to v pohodě.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
leju tak 10W40. jako první olej jsem tam dal magnatec od castrolu ale když jsem zjistil že ho to žere tak tam leju zatím jen mogul.
no tak 2000 jsem ho zajížděl na 10W 40 paramo potom castrol magnetic a ted zase paramo ,jinak olej vůbec nedolévám
a motor je v super kondici jenom to cvakaní, klepání
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
leju tak 10W40. jako první olej jsem tam dal magnatec od castrolu ale když jsem zjistil že ho to žere tak tam leju zatím jen mogul.
To klidně muže být tím že jsi změnil olej. Mogul je dost adetivivaný.
Když jsem ho nalil do motoru po GO, udělalo mi to totéž. Rychle jsem to vylil a nalil plnou od mogulu a je klid. Mogul mám 5 L za 600 kš plnou syntetiku + filtr
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
leju tak 10W40. jako první olej jsem tam dal magnatec od castrolu ale když jsem zjistil že ho to žere tak tam leju zatím jen mogul.
To klidně muže být tím že jsi změnil olej. Mogul je dost adetivivaný.
Když jsem ho nalil do motoru po GO, udělalo mi to totéž. Rychle jsem to vylil a nalil plnou od mogulu a je klid. Mogul mám 5 L za 600 kš plnou syntetiku + filtr
tak asi záleží na typu oleje paramo a mogul už je jedno to samý já používám paramo 10W 40 speed nebo tak nějak dal jsem za něj asi 900
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takže na spodku jsem nic neobvyklého neoběvil. takže se pustím do vršku. zítra vrátím vanu a začnu dělat ventily.a potom pouze laborovat s olejema.
no já jsem to nikdy nenašel navíc to dělá hrozně nepravidelně tobě to dělá pořád?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takže na spodku jsem nic neobvyklého neoběvil. takže se pustím do vršku. zítra vrátím vanu a začnu dělat ventily.a potom pouze laborovat s olejema.
no já jsem to nikdy nenašel navíc to dělá hrozně nepravidelně tobě to dělá pořád?
no zezačátku jsem to nepozoroval , ale postupně jsem si toho všímal víc a víc. uvidím co zítra uvidím (hezké slovní spojení) až rozdělám hlavu. Každopádně když o tom teď přemýšlím je docela možný že se to klepání začalo stupňovat po tom co jsem začal dolévat ten mogul. Předtím tam byl castrol magantec a jediný co jem pozoroval je že ho to žralo.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takže na spodku jsem nic neobvyklého neoběvil. takže se pustím do vršku. zítra vrátím vanu a začnu dělat ventily.a potom pouze laborovat s olejema.
no já jsem to nikdy nenašel navíc to dělá hrozně nepravidelně tobě to dělá pořád?
no zezačátku jsem to nepozoroval , ale postupně jsem si toho všímal víc a víc. uvidím co zítra uvidím (hezké slovní spojení) až rozdělám hlavu. Každopádně když o tom teď přemýšlím je docela možný že se to klepání začalo stupňovat po tom co jsem začal dolévat ten mogul. Předtím tam byl castrol magantec a jediný co jem pozoroval je že ho to žralo.
Zbytečně to budeš rozebírat. Budě tě to stát spoustu peněz (hlavně těsnění), budeš muset vytahovat písty, rozebírat a vytahovat pístní čepy, a navíc budeš muset vyměnit pístní kroužky. Jakmile dáš staré a trochu je potočíš, nebudou už nikdy těsnit. To co klepe je určitě pístní čep (oko ojnice nahoře). Dej tam syntetiku+filtr. Syntetika je řídčí a proteče všude. Teď mám Mogul 5W40 a klepání přestalo. Castrol je stejný jako Valvoline. Ulpívá na stěnách válce a jde do spalování. Když ho tam neliješ od novoty, tak ten motor žere olej. I to už se mi stalo když jsem do motoru nalil Valvoline. Zase to vyřešil Mogul. No nestalose tojennám, ale znám spoustulidí se stejným problémem.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.