Pánové, kolikrát vám otočí, než chytne?

Více
16 roků 8 měsíců zpět #16 od stiglitz
Startér nevím, nevím ale točí to jako svi..! Jak už jsem napsal je to za tepla i studena stejný, pětkrát, šestkrát otočí, a to mám černý auto a v létě je pod kapotou takovejch padesát. Léto, zima, všechno stejný. Akorát v zimě se můžu vlivem teplot dostat do krííííííííííííííze! :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #17 od Charles
No tak mě to taky tak 6krát otočí než chytí, a to mám nový svíce i kabely....ale pořád to jde, protože naše fábka točí dýl něž chytí :!: a je to fungl nový auto :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #18 od majster
kazdy mate iny motor, a na tom zalezi, ci je to karburator, alebo injektor, a aj na rozdelovaci, ci je mechanicky, alebo riadeny elektronicky, inac sa chova kazdy druh.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #19 od michal
No mě to chytne ihned tak říkajíc na první škrt a to i za mrazu -9 a za tepla ani nesliším startér připadá mi to jako kdybych zmáčknul vypínač u el.kompresoru a to mám tipo 1.9 D naj. přes 253000, podle mího záleží na tlacích a správném načasování celého elektrického systému :lol:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
16 roků 8 měsíců zpět #20 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma točí to tak akorát
Nám to točí tak 3x-4x než to chytne, ale ten zvuk je jak když odchází baterka, však ji taky kupuju novou, snad se ty starty potom zlepší. Svíce mám nové.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #21 od Raven
Zdravím, pracuju v mototechně která je pod záštitou Bosche, a být váma tak bych neřešil nějaké svíčky nebo kabely, to je zbytečnost. Skutečnost je jiná. Já byl minulý týden právě na školení Bosche a na tohle jsem se náhodou zeptal, bo mám ve svém Típku baterii Bosch a zajímalo mě, proč mi stará baterka DETA nastartovala za studena v zimě na dvě otočení kliky a novej Bosch startuje tak na čtyři na pět. Vtip je v tom že nejde ani tak o kapacitu baterky tzn. třeba 45Ah jako o její startovací proud, který čím je vyšší tím rychleji to nastartuje. Takže baterka 12V/45Ah která má 450A startovací proud nastartuje hůř než baterka která má 12V/45Ah a startovací proud 530A. Nevím, nemám to vyzkoušené ale takhle mi to bylo vysvětleno zástupcem Bosche...tak přeju příjemn přejetí zimy a nelamte si zbytečně hlavu, dokud startuje tak je dobrý :lol:

Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #22 od Dresik
Ano tak to je!! Také mám teď baterku do strejdy boshe a je tam startovací proud napsán.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #23 od jamk1
Mam dva Fiaty Tipo 1,4. Jeden s karburatorom a bez katalyzatoru - dovoz z Talianska -ten chyti este sa len dotknem kluciku zapalovania. Druhy 1,4iE - tam je to presne, ako popisuju viaceri. Pretoci 5x motorom a potom naskoci. Je to ale normalne, lebo zakladna jednotka pocita impulty zo snimaca hornej uvrate. Po napocitani 10 impulzov - 5 otacok motora povoli zapalovacej jednotke vyprodukovat vysoke napatie Takze preto to opozdenie pri startovani.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od drto

Mam dva Fiaty Tipo 1,4. Jeden s karburatorom a bez katalyzatoru - dovoz z Talianska -ten chyti este sa len dotknem kluciku zapalovania. Druhy 1,4iE - tam je to presne, ako popisuju viaceri. Pretoci 5x motorom a potom naskoci. Je to ale normalne, lebo zakladna jednotka pocita impulty zo snimaca hornej uvrate. Po napocitani 10 impulzov - 5 otacok motora povoli zapalovacej jednotke vyprodukovat vysoke napatie Takze preto to opozdenie pri startovani.


ten karbec ti chyta aj v mrazoch na drc? aku tam mas baterku (Ah)

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #25 od Weka
Mě taky chytá karbec v klidu..stačí potáhnout sytič,trochu prošlápnout plyn a chytne i v -10 8)
jo jinak sytič často využívám když jedu v pomalu se posunující koloně..potáhnu trochu sytič a nemusím šlapat na plyn :D

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #26 od jamk1
Mne chyta karburatorove Tipo aj v tychto mrazoch -10 stupnov na potocenie klucikom okamzite. Nez idem starovat - zoslapnem 3 az 4 krat pedal plynu rychlo az na podlahu, aby akceleracna pumpicka sterkla benzin do sania, vytiahnem sytic, pootocim klucikom, prave, co sa motor pootoci a uz bezi.
Bateriu mam Baner 57 Ah, motorovy olej obycajny castrol 15W40, zapalovacie sviecky NGK a najazdenych 160 000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #27 od stiglitz

Mam dva Fiaty Tipo 1,4. Jeden s karburatorom a bez katalyzatoru - dovoz z Talianska -ten chyti este sa len dotknem kluciku zapalovania. Druhy 1,4iE - tam je to presne, ako popisuju viaceri. Pretoci 5x motorom a potom naskoci. Je to ale normalne, lebo zakladna jednotka pocita impulty zo snimaca hornej uvrate. Po napocitani 10 impulzov - 5 otacok motora povoli zapalovacej jednotke vyprodukovat vysoke napatie Takze preto to opozdenie pri startovani.

Tvůj příspěvek mě zaujal nejvíc, protože jak jsem napsal točí to jako ďábel. Díky. tím se to vysvětluje.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • User_69
16 roků 8 měsíců zpět #28 od User_69
Odpověděl User_69 pro téma to se mi nezdá
No nevím, nevím, jak je to s tím počítáním, mě to někdy nastartuje na 3x, někdy až po pátém protočení motoru. (ranní starty v těchto dnech tedy něco málo pod 0)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #29 od stiglitz
Mě pravě vždycky stejně, ať je krásně, mrzne nebo se čerti ženěj...

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #30 od jirkaR
no ted to taky nemám nic moc mám tam momentálně 40A v 2.0

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.522 sekund
Powered by Kunena fórum