Pánové, kolikrát vám otočí, než chytne?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mam dva Fiaty Tipo 1,4. Jeden s karburatorom a bez katalyzatoru - dovoz z Talianska -ten chyti este sa len dotknem kluciku zapalovania. Druhy 1,4iE - tam je to presne, ako popisuju viaceri. Pretoci 5x motorom a potom naskoci. Je to ale normalne, lebo zakladna jednotka pocita impulty zo snimaca hornej uvrate. Po napocitani 10 impulzov - 5 otacok motora povoli zapalovacej jednotke vyprodukovat vysoke napatie Takze preto to opozdenie pri startovani.
ten karbec ti chyta aj v mrazoch na drc? aku tam mas baterku (Ah)
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo jinak sytič často využívám když jedu v pomalu se posunující koloně..potáhnu trochu sytič a nemusím šlapat na plyn
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bateriu mam Baner 57 Ah, motorovy olej obycajny castrol 15W40, zapalovacie sviecky NGK a najazdenych 160 000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tvůj příspěvek mě zaujal nejvíc, protože jak jsem napsal točí to jako ďábel. Díky. tím se to vysvětluje.Mam dva Fiaty Tipo 1,4. Jeden s karburatorom a bez katalyzatoru - dovoz z Talianska -ten chyti este sa len dotknem kluciku zapalovania. Druhy 1,4iE - tam je to presne, ako popisuju viaceri. Pretoci 5x motorom a potom naskoci. Je to ale normalne, lebo zakladna jednotka pocita impulty zo snimaca hornej uvrate. Po napocitani 10 impulzov - 5 otacok motora povoli zapalovacej jednotke vyprodukovat vysoke napatie Takze preto to opozdenie pri startovani.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- User_69
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.