malý výkon
- vilímek petr
U vozidel s elektronickým zapalováním Digiplex, IAW
a Mono-Jetronic se předstih nastavovat nedá. Můžeme
ho jen kontrolovat. Jestliže dojde k poruše tohoto zapalování,
je nezbytné vyhledat odborný servis. Uspořádání
motoru viz strana 13
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Normalne rukou Povolit tri srouby desitkou klicem a pak otacet rukou.jakým nástrojem pootáčíte rozdělovačem,když seřizujete předstih :
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Augustine to jde u kteréhokoli motoru nebo jak to píšou v knížce že se neseřizuje?
Jneže mi s Augustinem máme systém řízení GM. Základní předstih se nastavuje pootočením rozdělovače.
Jinak předstih u ostatních systémů se dá posunout o pár stupňů taký. Jen se musí posunout čidlo polohy klikové hřídele. Už jsem to dělal. Musel jsem místo díly vypilovat drážku podélně s otéčením setrvačníku. Pak se dá v této drážce pohybovat čidlem a tím posouvat základní předstih.
Všechno jde když se chce
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1,6DOHC jsou vsechny GM.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
riesenie ponukali take ze sa ma pouzit o triedu hustejsi olej. :
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neprecital som sice cele vlakno, ale musim reagovat, nedavno som sa docital na jednej madarskej stranke o pricinach znizenia vykonu u motorov fiat, jedna sa o motory s hydraulickymi zdvihatkami, pri zvysenom uniku oleja na zdvihatkach zapricinene opotrebenim, alebo nevhodnym olejom sa rapidne znizi vykon motora a zvysi spotreba.
riesenie ponukali take ze sa ma pouzit o triedu hustejsi olej. :
Noj, ale mi tady na těch plečkách asi nikdo hydrailické zdvihátka nemáme.Nebo sepletu : To bych se fakt divil kdyb měl někdo na Tipu nebo na Tempře takový motor a byl originál 8O
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
moja poznamka smerovala k tomu ze to je jedna z pricin.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
niektore benzinove ale aj naftove fiaty ich uz mali aj v 90tich rokoch.
moja poznamka smerovala k tomu ze to je jedna z pricin.
To určitě máš pravdu. Jen nevím jestli se ty motory dávali do Tipa nebo Tempry.
Jsem opravoval auto a dlouho jsem kolem toho chodil. Nechtělo za studena nastratovat, čím chladněji tím hůř. Nakonec jsem se chytil tehdy pro mě nereálné chyby. Borec to to měl dolil olej kerý koupil někde v Tescu. Byl tak hustý (po smíchání ještě horší), že se nechtěli při statování doseřizovat vůle ventilů. Vyměnil jsem olej a běželo to jak má.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.