1.6DOHC, pomozte odhalit pár záhad

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od Jenda
Zdravím kolegové,tak se vám můžu konečně pochlubyt.Zakoupil sem další vozítko do mého vozového parku.Je to 1.6DOHC ,digitál ,r.v.89 Plně věřím,že s vaší osvěčenou pomocí to bude jezdit jak má.Znáte to,koupíte auto a není nikdy bez menšího problému.Tenhle krasavec jich pár má,ale i přes ně sem s koupí spokojen.


No první problém kterým bych chtěl začít:když ho přišlápnu,tak se začne dusit(nechce se mu do otáček,hrozně línej)Pak se to trochu rozhejbe a jede.Když vyhodím na neutrál,tak se po vteřině rozsvítí vstřik. S Charlesem sme na tom už trochu bádali a odhad je na čidlo teploty nasáv.vzduchu.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od hovi
s tou leností bych to viděl asi na špatný předstih, či možná stré svíčky , skus na to kouknout. a to rozsvicení kontolky že to dělá jen když hodíš neutrál , to bych řek, že možná bude to čidlo nsávaného vzducu , ale skus to trošku rozvédst , jestli to jako dělá když jedeš a pak dáš při jízdě neutrál a nebo když zastavíš a dáš neutrál , nebo jak a kdy se to konkretně oběví

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od Charles
No Jenda mi povídal, že mu ta kontrolka svítí i při jízdě když motor trochu víc vytočí a pak povolí plyn a na ten neutál no.....poradil jsem mu ať vybliká chyby z jednotky a pak bude vědět kam šáhnout, a s výměnou svíček nikdy nic člověk nezkazí ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od hovi
no vyblikat chyby je samozdřejmě nejlepší a nejrychlejší řešení :oops: na to sem nějak úplně zapoměl

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Dresik
To určitě ne..stejně tak s výměnou filtrů...Pokud si chce auto nechat, tak se ta investice neztratí..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Charles
Takže jen pro informaci ostatních, Jenda natočil video vyblikání, protože mu to nic neřeklo, poslal mi to a hned jsem poznal chybu s číslem 23 což je čidlo teploty nasávaného vzduchu...bude muset dělat repas jako já dneska ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Jenda
Zdravím kolegáčci.Tak sem provedl první testy s mím repasovaným čidlem teploty nasávaného vzduchu.Test je pozitivní! Vstřik už se vůbec nerosvítí,otáčky 1000 zůstali a malinko je to poznat i na výkonu.A co víc,začal mi fungovat ekonoměr jak má.Dříve se rozsvítila kontrolka Power jak mile se překročilo 2500 otáček at sem to lechtal či na to šlapal.Ted se rozvítí oranžovej POWER jen když na to šlápnu a to v jakých koliv otáčkách nad 2500 ot/min. A pro kontrolu sem udělal ještě samodiagnostiku a ta je v pořádku,nehlásí žádnou chybu.Heuréka :D

Musím poděkovat Charlesovi že mi řekl jak se samodiagnostika dělá.

Ještě vím,že mě čeká výměna termostatu,kabelů a svíček.Pak by ten můj poklad měl začít fungovat jak má. :wink:



1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od petr1978
No určitě bych to neviděl na čidlo teploty, svítilo by pořád. Spíš bych se soustředil na lambdu, bude zasraná a nestíhá reagovat v nizkých otáčkách za nízkého proudění spalin.
Měl jsem přesně totéž. Při volnoběhu mi svítila kontrolka vstřiku a dokonce to chcípalo na křižovatce. Po zvýšení otáček kontrolka zhasla. Na chvíli pomohlo nalít čistič na vstřikovací systémy a na to nějaký lepší benzín, ale jakmile jsem to tam přestal lít po pár kilometrech to dělalo zase. Po výměně lambdy to bylo O.K. :)
Další problém bych viděl v tom špatém rozjezdu. Máš asi moc bohatou směs, nebo taky ti může téct olej do spalování a to může být taky příčina proč lamda je zanesená. Bohužel lambda čistit nejde, říká se tomu otrava Lambdy :( Problém je v tom, že když vyměníš lambdu, bude po 5000 km zasraná zase :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Jenda
Motor de dobře,při rozjezdu to necuká ani nechcípá když stojím.Ani olej nejde přes sání.Měl sem to rozebraný až po stříkačku a po oleji v sání ani stopa.Kontrolka už se za jízdy nerosvítí,ani při stání.

Když to třeba na 3 lochtám a malinko přišlápnu,tak je cejtit záběr a když sešlápnu plyn naplno,tak jako kdybych za sebou táhnul ještě jedno auto.
Prostě se zadusí.Motor by chtěl do otáček,ale něco mu vadí.
Jinak zvuk motoru je ok,žádný klepání,nic.Jen malinko ale malinko sou slyšet sací ventyly,což bych taky potřeboval změřit.Dneska sem zajel na emise,jestli by mi seřídili stroboskopem předstih,ale on říkal že tam jde nastavit jen na nulu a pak už si to řídí jednotka.Že předstih má nějakou toleranci a řídící jednotka to dožene

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Jenda
Tak dneska sem koupil svíce,vzduch. filtr,kabely ke svícím a k cívce,palivovej filtr.

Dal sem tam svíce,kabely,vzduch. filtr,ale žádnou změnu sem nezaznamenal.
Mám ještě podezření na sací ventily,přecijen sou slyšet.

Ale chtěl bych se vás zeptat,kde se nachází palivovej filtr?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Jenda
Zajímalo by mě co to je a kčemu to slouží. :idea:


1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od hovi

Tak dneska sem koupil svíce,vzduch. filtr,kabely ke svícím a k cívce,palivovej filtr.

Dal sem tam svíce,kabely,vzduch. filtr,ale žádnou změnu sem nezaznamenal.
Mám ještě podezření na sací ventily,přecijen sou slyšet.

Ale chtěl bych se vás zeptat,kde se nachází palivovej filtr?


pod autem vzatu před nápravou - na pravé straně pod takovym plastovim krytem

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Augustin

Jenda napsal: Zajímalo by mě co to je a kčemu to slouží. :idea:

No reknu Ti s tim motorem by si mel neco udelat. Tady mas nejakou predlohu :wink:
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9204

K tomu dotazu. Je to filtr pro EGR system. Podivej se zespodu je tam otvor.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od hovi
tak to je malinkatý tozdil :lol: moc pěkne :wink:

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od Vali
No jo Augi si umyl motor, tak se musel pochlubit, ale musím uznat - slušná práce :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.553 sekund
Powered by Kunena fórum