Tipo 1.4 i.e jede na tři válce
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeste mne tak napada pokud by to nemelo byti vodou tak koukni na vacku neni-li sjeta na patricnem valci a spatne neotevira sani nebo nemas-li uz hoodne velkou vuli na ventilech.
Kazdopadne nejezdi z autem na tri valce.Konstrukteri tam ten 4 nedali ze srandy.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen takove doporuceni na konec.Odpojovat kable za provozu se doporucuje v rukavicich.Nekterym jedincum to sice dela dobre kdyz je to polechta,ale ja osobne mezi ne nepatrim.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak ta voda ve voleji a naopak je good na zkontrolování, ale taky se může stát že praskne jenom voda do válce a s olejem to nemá nic společnýho. V tom případě samozřejmě v nádobkách nic nepoznáš, nicméně budeš mít natlakovaný potrubí při nastartovanym motoru. Říká se tomu kamenné - nejde zmáčknout. V tom okamžiku máš jasno a zároveň vymalováno.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak mi poradil kámoš,odpojil jsem káblík od rozdělovače a dal ho na kostru,manželka mi zatočila a ona žádná jiskra nejiskřila.
ale startuje mi to normálně
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Normalne haze jiskru 1.5 cm dlouhou.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyby to lechtalo, tak by to až tak nevadilo, ale od auta to je mrda jako z děla. To neni jako vyzkoušet jiskru na fichtlovi
Já jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži, ještě teď mi běhá mráz po zádech když si na to vzpomenu jsem se takhle sklonil nad běžícím motorem, páč se mi nezdál ten chod a ejhle, odskočil jsem asi 2 metry od auta a posadil se na prdel to vám byla šlupka, 2 minuty jsem se sbíral a pak dalších 5 minut jsem byl jak opařenej Ale přišel jsem na příčinu nerovnoměrného chodu proseklej kabel Pěkně mi v tu chvíli zajiskřilo mezi rukama, už vim jak se cítí svíčka v autě
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak tosem nevěděl,já jsem to nechtěl držet v ruce,ale startuje to tak asi vydržělahele tos ho jako přímo přiložil na kostru ? pokud ano tak jsi to zkratoval a to je jasný žes tam jiskru vidět nemoh , jiskra přeskočí puze ve vzduchový mezeře , takže musíš ten káblík ke kostře pouze přiblížit. Takhle sis moh docela lehce odpálit cívku.
stačí na to ta rukavice : bojim bojim té kopačky
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.