vysoké volnoběžné otáčky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
krokomotorek se pravdepodobne zasekava. Zkontroluj jej.
no zkoušel jsem to a byl slyšet jak jezdí, kdyžtak ho zítra zkusim vyměnit...ale že to udělalo z ničeho nic, prostě včera to udělalo a dneska to pokračuje
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To co pises, ze cidla nehlasi chybu, znamena, ze si vyblikaval chyby?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na fotce je vidět, že byl urvanej...ale problém bude přece jen asi jinde, protože další dva jsem zkusil a výsledek se nedostavil, volnoběh je stále skoro 3000ot.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
možem sa zapojiť panove a kde najdem ten krokomer a jak vyblikam chyby s riadiacej jednotky??hm???nechápem...
to jsem ti vysvětlil po ICQ
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten krokáč se bude vysouvat v závislosti na teplotě motoru. Podle toho bude nastavovat chod..Není špatné teplotní čidlo?
No dobře, to je jasný, ale proč by byl otevřenej stále naplno a že by odešlo čidlo z ničeho nic a jednotka neblikala chybu ? nevim co dál, zejtra mám zase práci a to sjem se chtěl učit, ale musim to auto oprvit jinak se nemám jak dostat domů a do školy na zkoušky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze zkus doopravdy premerit teplotni senzor motoru.Nemusi byt v haji ale muze kecat treba takova hezka hodnota -30°C by udelala take svoje.Zkus misto senzoru pripojit tak 200ohmova odpor co to udela.
Druha moznost je v kabelazi.Nepletu-li se tak ten motorek je 4 vodicovy ze?Pokud ano tak existuje moznost ze se poskodila kabelaz.Jelikoz motor by mel miti dva vinuti jedno pro smer ven a druhe pro smer dovnitr.V tvem pripade smer dovnitr je nefunkcni tak to zkus premerit do ridici jednotky.Svorky na ridici jednotce jeden smer svorky C3,C4 na konektor serva A,B-druhy smer C5,C6 na konektor serva C,D.Zkus to zmerit jestli to budes merit s pripojenym servem tak by mel byt odpor 40-70 ohmu.
No pak jeste existuje moznost ze jak se to urvalo a servo se snazilo zavrit a dostalo se do krajni pozice slo vlastne napajeni do pretizeni a odporoucel se vykonovy tranzistor v jednotce i kdyz ma pro tento pripad ochranu ktera si hlida odber do serva(podobne jsem kdysi opravoval Lancii deltu shodou okolnosti ze stejnym motorem),tak se vlastne i zjistuje ze je servo v krajni poloze.Je jen otazka co to udela kdyz chce snizit otacky a porad nechteji jit dolu.Jestli treba nezaponene na ochrany ta delta taky nejak odesla.Ale tolik smuly snad nemas.
Jeste mne napada sice jsi psal ze jsi kontroloval hadicky,ale prace jen neprisava to nekde.I kdyz ted nato myslim on by ten motor asi byl zavreny jak by se jednotka snazila snizit otacky tak tudy asi cesta nevede.
No preji ti hodne stesti v hledani.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dufam ze to charlesovi pomohne a nebude sa vyhrazat podpalenim tipa....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.