vysoké volnoběžné otáčky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To cidlo teploty jsi asi nemel odpojene kdyz se to stalo ze?
Takze zavada asi standart. Fiat ktery prosel rukama ceskeho kutila nebo vodou.Po rozebrani konektoru a zpetnem slozeni uz bez problemu.Tady bych ti poradil jednu malickost zajdi do nejakeho odchodu kup normalni cesky kontox a vsechny konektory prostrikej.Tim se zbavis nejakeho dalsiho prekvapeni.
Jinak ktery ze ten senzor je u tebe pro jednotku.Trefil jsem se?
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Charles:
To cidlo teploty jsi asi nemel odpojene kdyz se to stalo ze?
Takze zavada asi standart. Fiat ktery prosel rukama ceskeho kutila nebo vodou.Po rozebrani konektoru a zpetnem slozeni uz bez problemu.Tady bych ti poradil jednu malickost zajdi do nejakeho odchodu kup normalni cesky kontox a vsechny konektory prostrikej.Tim se zbavis nejakeho dalsiho prekvapeni.
Jinak ktery ze ten senzor je u tebe pro jednotku.Trefil jsem se?
Ne všechny čidla byly zapojeny.... jinak jsem zjistil, že čidlo teploty vody co je v sacích parohách (ano je pro ŘJ a trefil jsi se) je potřeba pro motor pouze pokud je studenej, jak je ohřeje na 70°C tak s ním už není pracováno a může být klidně odpojené, ale za studena po jeho odpojení motor zdechne
jinak ta elektrika ne tom autě stojí za H**** a není to že bych projel vodou, jelikož několik dní před tim problémem nepršelo Jinak co se týče kontoxu, tak pokud myslíš ten černý prej se žlutym obdélníčkem a zelenym nápisem "kontaktol" používám už nějakou dobu, vždycky když hejbu nějak s konektorama tak to prostříkávám
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlie, no vidis a ani to nebolelo. Podle mne byla bota na tom krokaci.
celkem to bolelo, ruce mám zase dorvaný a co padalo hnusných slov
to asi nebyl krokáč, jelikož chodil bez sebemenších problémů, ani volnoběh nekolísal prostě nic ale prostě stále se nestačim divit, myslel jsem si že mě už nic nepřekvapí a ejhle, zase něco
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no jak jsem ti psal já , na mojí staré dvouvačce se jmi to taky stalo . vyndal jsem krokáč zjisitl že je v pohodě dal jsem ho zpátky a zas to chodilo .. a taky 3000 otáček . Jinak těsnění myslíš pod rozdělovačem to trojůhelníkový se 3ma dírama pro šroub ? můžu ti ho nechat vyrobit . Sám jsem si nechával dělat 2 na starou hlavu. silikon tam nedávej , zasekneš si rozdělovačem vačku a odrbeš rozvoďák , stalo se mi to vím co říkám.hele jen tak mimo, nevíte jak se jmenuje a kde sehnat v metráži ten speciální papír, co z něj se dá vystříhat těsnění ? já to potřebuju koupit a nějaký si udělat, jelikož na tento motor se kromě těsnění pod hlavu, víka ventilů a vanu nevyráběj a nechce se mi tak dávat silikon, protože ho nemám tam rád
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A sehnat to třeba tady:
www.euroregin.cz/prezentace/liberecky/ja...rma=274&cn=11657
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak vystrikat si muzes vis co ...
OMG překlep a hned se toho chytnete jako h**** košile
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Rozdil proti ostatnim cisticum a mazacum jr v tom ze obsahuje tusim nejaky slaby roztok kyseliny dusicne,krom ostatnich konzervacnich latek,ktera narusi stare nanosy na zlatych a jinych konektorech a tim vlastne kontakty vycisti.Jen pozor necistit s nim snimace natoceni klapy tam by to moc dobre nedopadlo.
Jinak ja jsem nemyslel ze jsi ty projel vodou ale ze predesly majitel mel tu smulu ze bydlel v zatopove zone:roll:.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.