vysoké volnoběžné otáčky

Více
16 roků 5 měsíců zpět #31 od Augustin
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #32 od Augustin
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #33 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vysoké volnoběžné otáčky
To Charles:No vydis.Nebylo se ceho bat.Se spravnym naradim a znalosti co kam prilozit a jak to zmerit to jde samo.Napeti na vinutich motorku by melo byt v poradku.Predpokladam ze to bude napeti baterie pres nejake proudove ochrany.Jinak pokud bys nekdy potreboval zmerit,ktery smer je zrovna zapnut tak bys musel merak pripojit paraelne k civce a na te na ktere by jsi zmeril napeti tak ta by byla zrovna sepnuta(jednotka vlastne uzemnuje jednu stranu civky aby pres ni tekl proud.
To cidlo teploty jsi asi nemel odpojene kdyz se to stalo ze?
Takze zavada asi standart. Fiat ktery prosel rukama ceskeho kutila nebo vodou.Po rozebrani konektoru a zpetnem slozeni uz bez problemu.Tady bych ti poradil jednu malickost zajdi do nejakeho odchodu kup normalni cesky kontox a vsechny konektory prostrikej.Tim se zbavis nejakeho dalsiho prekvapeni.
Jinak ktery ze ten senzor je u tebe pro jednotku.Trefil jsem se?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #34 od Charles

To Charles:
To cidlo teploty jsi asi nemel odpojene kdyz se to stalo ze?
Takze zavada asi standart. Fiat ktery prosel rukama ceskeho kutila nebo vodou.Po rozebrani konektoru a zpetnem slozeni uz bez problemu.Tady bych ti poradil jednu malickost zajdi do nejakeho odchodu kup normalni cesky kontox a vsechny konektory prostrikej.Tim se zbavis nejakeho dalsiho prekvapeni.
Jinak ktery ze ten senzor je u tebe pro jednotku.Trefil jsem se?


Ne všechny čidla byly zapojeny.... jinak jsem zjistil, že čidlo teploty vody co je v sacích parohách (ano je pro ŘJ a trefil jsi se) je potřeba pro motor pouze pokud je studenej, jak je ohřeje na 70°C tak s ním už není pracováno a může být klidně odpojené, ale za studena po jeho odpojení motor zdechne
:P jinak ta elektrika ne tom autě stojí za H**** a není to že bych projel vodou, jelikož několik dní před tim problémem nepršelo :idea: Jinak co se týče kontoxu, tak pokud myslíš ten černý prej se žlutym obdélníčkem a zelenym nápisem "kontaktol" používám už nějakou dobu, vždycky když hejbu nějak s konektorama tak to prostříkávám :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #35 od Charles

Charlie, no vidis a ani to nebolelo. Podle mne byla bota na tom krokaci. :wink:


celkem to bolelo, ruce mám zase dorvaný a co padalo hnusných slov :oops:
to asi nebyl krokáč, jelikož chodil bez sebemenších problémů, ani volnoběh nekolísal prostě nic :!: ale prostě stále se nestačim divit, myslel jsem si že mě už nic nepřekvapí a ejhle, zase něco :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #36 od Charles
hele jen tak mimo, nevíte jak se jmenuje a kde sehnat v metráži ten speciální papír, co z něj se dá vystříhat těsnění ? já to potřebuju koupit a nějaký si udělat, jelikož na tento motor se kromě těsnění pod hlavu, víka ventilů a vanu nevyráběj :( a nechce se mi tak dávat silikon, protože ho nemám tam rád :idea:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #37 od TooM-As

hele jen tak mimo, nevíte jak se jmenuje a kde sehnat v metráži ten speciální papír, co z něj se dá vystříhat těsnění ? já to potřebuju koupit a nějaký si udělat, jelikož na tento motor se kromě těsnění pod hlavu, víka ventilů a vanu nevyráběj :( a nechce se mi tak dávat silikon, protože ho nemám tam rád :idea:

no jak jsem ti psal já , na mojí staré dvouvačce se jmi to taky stalo . vyndal jsem krokáč zjisitl že je v pohodě dal jsem ho zpátky a zas to chodilo .. a taky 3000 otáček . Jinak těsnění myslíš pod rozdělovačem to trojůhelníkový se 3ma dírama pro šroub ? můžu ti ho nechat vyrobit . Sám jsem si nechával dělat 2 na starou hlavu. silikon tam nedávej , zasekneš si rozdělovačem vačku a odrbeš rozvoďák , stalo se mi to vím co říkám.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #38 od Charles
nevim co tam je za těsnění, ale asi tohle co píšeš, ono mi to teče pod tim tělem se kterym jde točit...právě že pokud seženu papír, tak si to bez problému vystříhám....ale nevim právě, jak se to jmenuje a kde to koupit :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #39 od alain
Jinak se to jmenuje klingerit to se používá hodně na těsnění.

A sehnat to třeba tady:

www.euroregin.cz/prezentace/liberecky/ja...rma=274&cn=11657

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #40 od Augustin
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #41 od Charles
To Augustin: do srazu to určitě počká, a pokud bys mi byl ochoten ho koupit, bylo by to fajn, já bych se nebál si z toho vystříhat i těsnění pod domky vaček a pod ventilový víka....jelikož pod víka bych sehnal, ale za 75Kč kus a za tolik bych teda mohl mít ten m2 :) a sílu bych nechal na tobě.....domluvíme se kdyžtak na ICQ, jak to provedeme ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #42 od Augustin
---

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #43 od Charles

Jinak vystrikat si muzes vis co ... :D


OMG překlep a hned se toho chytnete jako h**** košile :D

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #44 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: vysoké volnoběžné otáčky
TO Charles:Ne myslim opravdu Kontox s oznacenim 5 urcenym pro slaboproud. Ten s oznacenim 10 je pro silnoproud.Koupit treba zde vltava2000.cz/tsnova/goodsdetail.asp?str...D=$00000BB2$00000001
Rozdil proti ostatnim cisticum a mazacum jr v tom ze obsahuje tusim nejaky slaby roztok kyseliny dusicne,krom ostatnich konzervacnich latek,ktera narusi stare nanosy na zlatych a jinych konektorech a tim vlastne kontakty vycisti.Jen pozor necistit s nim snimace natoceni klapy tam by to moc dobre nedopadlo.
Jinak ja jsem nemyslel ze jsi ty projel vodou ale ze predesly majitel mel tu smulu ze bydlel v zatopove zone:roll:.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #45 od Charles
já co mám tento Kontaktol, tak je to taky český výrobek a jsem spokojen s ním, po nastříkání na zaoxidovaný povrch zabublá a krásně se to vyčistí, vyzkoušel jsem to na měděném spoji, kterej byl celej zelnej od měděnky a po aplikaci kontoxu byl krásně blýskavej ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum