vysoké volnoběžné otáčky
Maji tam:
tl.1mm 152CZK (rozmer 1050x750mm)
tl.0,5mm 83CZK (rozmer stejny jako vyse, jinak ten mam doma).
pak dale i tensi, ale to jste nechteli (0,2mm, 0,3mm)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
technici nevedia a ja spolu s kolegom sa s tym hram :-/ .. ,?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co se tyce te vody, tak bych se podival na termostat, zda dobre otevira, protoze to vypada, ze asi ne, jeste se mrkni, zda to nemas zavzdusnene.
Bacha at nevyvaris, poskodil by sis hlavu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pocitej s tim, ze kdyz mas plyn, tak budes mit vzdycky vyssi teplotu vody nez u BA, protoze plyn ma vyssi vyhrevnost.
Co se tyce te vody, tak bych se podival na termostat, zda dobre otevira, protoze to vypada, ze asi ne, jeste se mrkni, zda to nemas zavzdusnene.
Bacha at nevyvaris, poskodil by sis hlavu.
mno termostat pozrem podla prirucky kde je
zavzdusnene, no sem tam to bubloce- dnu v aute niekde pod palubkou v strednom ovladacom paneli (ale neviem ci interierova vzduchotechnika je spojena s motorovym chladenim)..
no vyvarit, stale dolievam mno... ale ked su aj vyssie otacky aj vyssia teplota tak to nebude len termostat.. asi
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak s tou teplotou to není tak docela pravda, sice plyn hoří za vyšší teploty, ale i tak pokud vše šlape jak má, auto musí držet 90° +- 2°, jinak bys měl pořád zapnutej větrák na sahaře Ono se jen auto dříve ohřeje na provozní teplotu (v zimě dříve topí) a dříve otevře termostat
btw. jen jedna technická, kdy jsi odkaloval vzplynovač a kontroloval správné nastavení směsi :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a ta kontrola, co ja viem, asi nikdy aspon nie ja, auto chodilo ku jednemu co montuje LPG a tak mozno on pozeral, ale ked sme pri tom, co tam treba skontrolovat?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kontrolu LPG bys měl provádět jednou ročně a nebo podle najetých km.Kontrolu dělá ten kdo většinou montuje LPG,kontroluje se těsnost, odkalování, lpg filtr výměna,a popřípadě výměna membrán záleží jak ti to jezdí na lpg kolik žere jaký volnoběh.
spotrebu neviem odhadovad, ja to tipo mam len chvilu.
membrany sa menili davnejsie, ale otec nastavoval tam nieco lebo neslo dobre...
ale s tym LPG asi pojdeme do servisu, nech sa pozrie na tie otacky aj ked tak nech vymeni filter ten sa asi nemenil.
no v chladiacej nadobke mam vodu napr presne na cely objem tej nadoby (hrdlo je volne). Ked tak zastavim tak vytecie polka nadrze, co je este stale viac ako MIN,... tak voda mu je prebytocna, a aj napriek tomu mu je teplo ?
EDIT kuknite na teplotu pri LPG
dostal som echo ze moze byt poskodeny termostat, tesnenie pod hlavou, alebo kamen na 4tom valci (vodu tam dolieval hocijaku ) img90.imageshack.us/img90/3752/84224075wh3.jpg ..pri benzine ide niekde 1mm pred 90C
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.