vysoké volnoběžné otáčky

Více
16 roků 5 měsíců zpět #46 od Augustin
Jeste k tomu tesnicimu papiru.
Maji tam:
tl.1mm 152CZK (rozmer 1050x750mm)
tl.0,5mm 83CZK (rozmer stejny jako vyse, jinak ten mam doma).
pak dale i tensi, ale to jste nechteli (0,2mm, 0,3mm)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #47 od aaa_najn
mam 1.4ie 200k km no a davnejsie bol problem s riadiacimi jednotkami (normalna +LPG), nechcelo tahat na lpg, tak sme sa hrali s kablami dotahovali, prepajkovavali kontakty no a sme omylom vymenili konektory ktore sa nachadzaju v okoli striekovacej jednotky (netusim co to, len jeden je hnedy a druhy ?) . Auto malo vysoke otacky ..odhadujem tak ako v 1. prispevku 3000ot, pravdepodobne ani vobec nechladilo motor alebo co lebo teplota nad 90 C, mozno tak 100-105, a po zastaveni voda z nadrzky na chladiacu kvap. vytiekla. Tak sme hladali pricinu a konektory vymenili ako maju byt. No lenze pozorujem ze motor blbne nadalej, na benzin sem tam pridam (naprazdno) plyn na podlahu a spravi baaaf (trosku nabehnu otacky a hned klesne), startuje na vysoke otacky alebo kede mam na LPG, tak startuje na kludne otacky, ale po urcitom case na volnobeh su vysoke a kvapalina vytecie po zastaveni a teplota motora velka.... co to mozee byt?
technici nevedia a ja spolu s kolegom sa s tym hram :-/ .. ,?

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #48 od Augustin
Pocitej s tim, ze kdyz mas plyn, tak budes mit vzdycky vyssi teplotu vody nez u BA, protoze plyn ma vyssi vyhrevnost.
Co se tyce te vody, tak bych se podival na termostat, zda dobre otevira, protoze to vypada, ze asi ne, jeste se mrkni, zda to nemas zavzdusnene.
Bacha at nevyvaris, poskodil by sis hlavu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #49 od aaa_najn

Pocitej s tim, ze kdyz mas plyn, tak budes mit vzdycky vyssi teplotu vody nez u BA, protoze plyn ma vyssi vyhrevnost.
Co se tyce te vody, tak bych se podival na termostat, zda dobre otevira, protoze to vypada, ze asi ne, jeste se mrkni, zda to nemas zavzdusnene.
Bacha at nevyvaris, poskodil by sis hlavu.


mno termostat pozrem podla prirucky kde je :-D
zavzdusnene, no sem tam to bubloce- dnu v aute niekde pod palubkou v strednom ovladacom paneli (ale neviem ci interierova vzduchotechnika je spojena s motorovym chladenim)..
no vyvarit, stale dolievam mno... ale ked su aj vyssie otacky aj vyssia teplota tak to nebude len termostat.. asi

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #50 od Charles
To s tim plynem a otáčkami je při přepnutí z LPG na BA normální, mě to zase při přepnutí z plg na benzín schcípalo a chvíli škubalo, ale po chvíli se to ustálí... měl jsem auto na plyn a pokud si rozděláš sací parohy a to kolem, tak zjistíš, že je uvnitř takovej povlak a to je pěkná mrcha. To se usazuje všude kde to projde, jelikož ten plyn není čistej, ale pančujou to vodou a bůh ví čim ještě, pak to zalepuje svíčky, kanálky a podobně :evil: Auto nejede jak by mělo a může se chovat různě...Jinak svíčky na autě jsem vyndával každé dva měsíce a musel jsem je šroubovákem vyčistit, byly zalepené bílym kamenem, to bylo poznat na horších startech a občas mi to chytilo a jelo jen na 3 válce...Osobě se mi taky jednou stalo, že jsem v zimě nabral plyn a ten byl tak plnej vody, že mi zamrzlo přívodní potrubí, pak jsem si hrál s letlampou, aby to povolilo :lol:

Jinak s tou teplotou to není tak docela pravda, sice plyn hoří za vyšší teploty, ale i tak pokud vše šlape jak má, auto musí držet 90° +- 2°, jinak bys měl pořád zapnutej větrák na sahaře :idea: Ono se jen auto dříve ohřeje na provozní teplotu (v zimě dříve topí) a dříve otevře termostat ;)

btw. jen jedna technická, kdy jsi odkaloval vzplynovač a kontroloval správné nastavení směsi :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #51 od aaa_najn
charlesi: no tak skusim sa pokukat aj po tej usadenine.
a ta kontrola, co ja viem, asi nikdy :-D aspon nie ja, auto chodilo ku jednemu co montuje LPG a tak mozno on pozeral, ale ked sme pri tom, co tam treba skontrolovat?

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #52 od alain
Kontrolu LPG bys měl provádět jednou ročně a nebo podle najetých km.Kontrolu dělá ten kdo většinou montuje LPG,kontroluje se těsnost, odkalování, lpg filtr výměna,a popřípadě výměna membrán záleží jak ti to jezdí na lpg kolik žere jaký volnoběh.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #53 od aaa_najn

Kontrolu LPG bys měl provádět jednou ročně a nebo podle najetých km.Kontrolu dělá ten kdo většinou montuje LPG,kontroluje se těsnost, odkalování, lpg filtr výměna,a popřípadě výměna membrán záleží jak ti to jezdí na lpg kolik žere jaký volnoběh.


spotrebu neviem odhadovad, ja to tipo mam len chvilu.
membrany sa menili davnejsie, ale otec nastavoval tam nieco lebo neslo dobre...
ale s tym LPG asi pojdeme do servisu, nech sa pozrie na tie otacky aj ked tak nech vymeni filter ten sa asi nemenil.

no v chladiacej nadobke mam vodu napr presne na cely objem tej nadoby (hrdlo je volne). Ked tak zastavim tak vytecie polka nadrze, co je este stale viac ako MIN,... tak voda mu je prebytocna, a aj napriek tomu mu je teplo ?




EDIT kuknite na teplotu pri LPG

dostal som echo ze moze byt poskodeny termostat, tesnenie pod hlavou, alebo kamen na 4tom valci (vodu tam dolieval hocijaku :evil: ) img90.imageshack.us/img90/3752/84224075wh3.jpg ..pri benzine ide niekde 1mm pred 90C

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #54 od stiglitz
Tak jsem to tu pročetl, popíšu svoje nejnovější poznatky. Ráno příjdu k autu, natočím a tři tisíce na volnoběh. Jak se ohříval motor, klesalo to, a dopracoval jsem se na patnáct set, ale to už jsem byl ve fabrice, takže jsem teď jel asi patnáct kiláků, abych to prohřál. Auto se s teplým motorem chovalo celkem normálně ke konci, ale když jsem přidal, a pak zase ubral tak byl volnoběh jednou patnáct set, pak devět set, jednou už mi to takhle dělalo, rozebral jsem tehdy krokomotorek a nic, absolutně nic nezjistil. Ráno, jak to bylo studený to dělalo tohle" dva tisíce, skok na dvě vteřiny na devět set - a zase - dva tisíce - devět set - dva tisíce... Uplně samo to takhle skákalo. No a aby toho nebylo málo, tak jsem zkusil vypnout světla a ventilátor a ejhle - otáčky vylítly nahoru. Tak jsem zase rozsvítil a zapnul větrák, a otáčky klesly. Dobré, že? Jinak to ale po nastartování jde trhaně do otáček, jakoby na tři válce, ne plynule. Já se podělám z toho auta.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #55 od stiglitz
Možná mimo mísu, co udělají zaoxidovaný konektory na lambda sondě?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.431 sekund
Powered by Kunena fórum