jaké svíčky
svíčky nepálej v?dycky, ale jen v určitých jízdních re?imech.
Poté
dochází k zvý?ení účinnosti.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
opodstatnění dvě svíčky na válec. Pak jsou dvě lo?iska odkud prohořívá směs.
Teoreticky je prohořívání 2x rychlej?í a tím vět?í výkon motoru. Normálně se to
dělá u vět?ích obsahů, proto?e tam jedna svíčka nestačí.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
letadel je zdvojené zapalování
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty slavný tuningový Brisky do věčných lovi??, studený auto pořád po?kubávalo, a
kdy? jsem chtěl ty svíčky povolit - mají men?í ?estihran, tak se mi u jedný
smekl klíč a byl čas udělat izolátoru pá- pá. Vytočenej jsem asi s dvouma kilama
v kapse vyrazil do města a první nač jsem narazil byly NGK za pří?erných 98,- za
kus. Tak jsem to oběhnul a domů se vrátil s obyčejnými Brisky v ceně 32,- kč za
kousek, namontoval je tam a hle - po?kubávání zmizelo. Byl jsem to projet a
celkově to bě?í nějak pravidelněji a mě připadá ?e líp.
Tak bych ka?dýmu přál
aby ře?ení bylo tak levný a rychlý.
Tuningový svíčky u? nechci.
[smilie=bluecolorz5_pdt_15.gif]
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty tzv ''tuningový'' svíčky s kruhovým jiskři?těm od brisku. Kdy? jsem je
dal do auta a jel to projet, tak se mi to zdálo takový neslaný nemastný a teď v
zimě mi to občas chodí jen na 3 válce. Jediný co se suběktivně zlep?ílo je
chod motoru na volnoběh. Je to takový klidněj?í, ale to je asi tak v?echno.. Na
ja?e zkusim jiný.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jsem se kdysi ptal, ale debata se zvrhla na jiné téma,proto se je?tě chci jednou
zeptat.
Mám Tipo 1,6 z roku 1991 s karburátorem, motor 159 A3.000 (podle mne
motor z Tempry). Má někdo to samé? Jaké pou?íváte svíčky. Já mám NGK 19 BPR7 E,
předtím Autolite Optima 3923 a nejsem spokojený ani s jedněma.
Doporučte mi
něco. Díky
vlhas
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
U? jsem se kdysi ptal, ale debata se zvrhla na jiné
téma,proto se je?tě chci jednou zeptat.
Mám Tipo 1,6 z roku 1991 s
karburátorem, motor 159 A3.000 (podle mne motor z Tempry). Má někdo to samé?
Jaké pou?íváte svíčky. Já mám NGK 19 BPR7 E, předtím Autolite Optima 3923 a
nejsem spokojený ani s jedněma.
Doporučte mi něco.
Díky
Sice namám stejný motor jako ty ale mám NGK a
jsem spokojený. Jen jsem zvět?il odtrh svíčky z 0.8 na 0,9. Měl jsem spoustu
jiných svíček, ale NGK se osvědili nejlépe. Okam?itě mi spadla spotřeba a taky
emise. Měl jsem Brisk s kruhovým jiskři?těm, ale ka?dou chvilku jsem je musel
čistit. Pak jsem vyzkou?el originál Marelli a taky nic moc. Dal bych tam Denso
IRIDIUM POWER, bohu?el na můj motor se nevyrábí:-(Kamarád je má v Bravu a je
nadmíru spokojen. Spotřeba mu klesla o litr a na výkonu to poznal okam?itě.Jedna
stojí cca 600, ale prý to stojí zato:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kup CHAMPION jsou tam v prvovýbavě. mám 1,4 taky sU? jsem se kdysi ptal, ale debata se zvrhla na jiné
téma,proto se je?tě chci jednou zeptat.
Mám Tipo 1,6 z roku 1991 s
karburátorem, motor 159 A3.000 (podle mne motor z Tempry). Má někdo to samé?
Jaké pou?íváte svíčky. Já mám NGK 19 BPR7 E, předtím Autolite Optima 3923 a
nejsem spokojený ani s jedněma.
Doporučte mi něco.
Díky
karbecem z tempry
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
měl ?ampiony, pak to blblo, tka jsem tam dal první volbu - brisky a ty jezdí dva
a půl roku bez problémů, jsou to obyč jednobody, ?ádná exotika...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak dej potom vědět jak jsi dopadl, já mů?u říct ?e tamTaky mám v autě ty tzv ''tuningový'' svíčky s
kruhovým jiskři?těm od brisku. Kdy? jsem je dal do auta a jel to projet, tak se
mi to zdálo takový neslaný nemastný a teď v zimě mi to občas chodí jen na 3
válce. Jediný co se suběktivně zlep?ílo je chod motoru na volnoběh. Je to
takový klidněj?í, ale to je asi tak v?echno.. Na ja?e zkusim
jiný.
mám ty nejobyčejněj?í brisky a auto líp chytá a jde ochotnějc za plynem, za sto
dvacet kaček tolik ?těstí. Ty tuningový teď jiskřej někde v kontejneru. U? bych
to nikdy nekoupil. Taky mi to na ně chodilo v zimě na tři válce.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
rozostup kontaktov 0,8 mm a nemám problém. Keď som mal Tipo 1,6 DOHC 149C2.046
tak som tam mal NGK BPR-7ES a bez problémov.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kilo za kus nedám, u? proto abych pak náhodou nezjistil ?e není ?ádná změna k
lep?ímu, to u? se mi stalo. A na tyhle tuctový brisky to jede zatím asi nejlíp -
tak?e těch 15%. Tady jsem toti? Bosch viděl okolo 95 kaček, mohl bych to
zkusit v Polsku, ale a? tam budu mít cestu. Měl jsem tam i Championy. Taky nic
extra.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám tam dát studenější L14Y? Jaký odtrh je asi tak nejlepší? díky Fiataci.
tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.