-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
jaké svíčky
jaké svíčky
12 roků 6 měsíců zpět #31
od tipo160
a co brisky L15yc nebo L14YC?
tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #32
od cembrit
Doporučuju podívat se na co to auto jezdilo připadne doporučení výrobce a držet se podobných hodnot kdysi mi řekl někdo že je buřt jakou svíčku dáš ze to pojede na všechno není pravda největší omyl v životě v servisu sme měli eskorta a ten jezdil jen na svíčky motorkraft na nic jinyýho ostatně i jiný fordy to tak většinou maj i kdyz se mu tam dali bosch nebo beru,brisk se stejnejma hodnotama tak proste nejel to jen tak bokem k problematice svíček
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #33
od Charles
samozřejmě to tak je, každá svíčka se chová jinak i když má být stejná...
já, u italů, mám nejlepší zkušenost s NGK, sice svíčky z japonska, ale za mě jiné do itala nedávat...zkoušel jsem champion, brisk, beru a vůbec, vždycky byl nějaký problém - hlavně horší starty (studené nebo teplé). Ještě Bosch by se dalo, tam to taky docela fungovalo.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #34
od Charles
tipo160 napsal: Mam tipo 1,4 karbur. r.v 1989 mám tam svíčky brisk L15YC jsou uplně bílý je to asi moc teplá svíčka? Odtrh je 0,8mm.
Mám tam dát studenější L14Y? Jaký odtrh je asi tak nejlepší? díky Fiataci.
Bílé svíce značí chudou směs, bacha na to, aby ti taky neodešlo těsnění pod hlavou nebo tak. Jinak já u klasických svíček dávám 0,7mm...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #35
od tipo160
Chuda směs co s tím mam dělat? v karburátoru povolit šroubek směsi?
tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #36
od cembrit
no přesně tak akorad koukej na to aby sis nerozkopl emise coz v domacich podminkach nezjistis a hlavne jak s nim hnes tak okamzite zvysis nebo snizis volnobeh a v ten moment musis presne vedet jakym smerem mas serizovat nekde sem videl perfektni poucku na serizovani karburátoru v domácích podmínkách zkusim pohledat
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #37
od cembrit
Tak sem našel podle toho sem seřizoval tu svoji mrchu
¨
Seřizování běhu naprázdno (volnoběhu) se má provádět po celkové kontrole motoru včetně elektrického zařízení. Nejdříve je nutno ohřát motor na provozní teplotu. Samotné seřízení se provádí manipulací se stavěcím šroubem dorazu škrticí klapky a šroubem bohatosti směsi. Po spuštění teplého motoru se poněkud přitáhne stavěcí šroub, aby se ustálil chod motoru ve vyšších otáčkách. Potom se povolováním nebo přitahováním šroubu bohatosti směsi vyhledají nejvyšší otáčky motoru. Tím se nastaví správné seřízení pro danou polohu stavěcího šroubu. Jsou-li otáčky příliš vysoké, povolí se stavěcí šroub a opět se nastaví odpovídající poloha šroubu bohatosti. Tento cyklus se opakuje, až se dosáhne potřebných volnoběžných otáček. Je nutné dodržovat zásadu, že manipulace s oběma šrouby je vzájemně závislá, tj. začíná se vždy stavěcím šroubem a končí se šroubem bohatosti směsi. Správné seřízení je možno ihned zkontrolovat prudkým přidáním plynu. Motor nesmí zhasnout ani při prudkém přidání, ani při ubrání plynu. Na volnoběžné otáčky musí běžet pravidelně.
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 6 měsíců zpět #38
od tipo160
Tak jsem to pošteloval zkusil otočit o jednu otačku povolit hned byl větší volnoběh a klidnější běh motoru. Dřive to tak divně flusalo do vyfuku jen malo ale tak divně. Jednou jsem zkusil d´át na svíčkách větší odtrh a byl klid,ale ted nic. Motor ma už 185tis, asi už je chudak unavenej r.v.1989 tuzex.
tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět - 12 roků 5 měsíců zpět #39
od cembrit
tomu nevěř moje tempra ma 189000 nalitano a motor je dobrej všechny problémy praměnej z toho karburátoru co tam máš pravděpodobně mas weber 32/34tlde nebo nějakou jeho mutaci on to není špatnej karbec akorát to taliáni posrali v jeho složitosti a komplikovanosti jestli si to někdy měl rozebraný tak víš o čem píšu měl sem stejně starýho favorita a je to neporovnatelný tomu bylo ukradený že někde přisával falesnej vzduch pořad běžel slušne a až teprv když mě prdla přiruba pod karbecem tak dělal problémy .tohle to stačí někde miniaturní netěsnost a s volnoběhem končíš díky tomu úchylnýmu systému co tam italové vymysleli
pul roku sem se s nim sral než sem přišel na to jak ho pořádně seřídit a co na něj platí a nejhorší je že to skoro nikdo neumí seřídit nikdo neví co s tim nikdo to neviděl takže experimentuješ
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Poslední změna: 12 roků 5 měsíců zpět uživatelem
cembrit.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět - 12 roků 5 měsíců zpět #40
od tipo160
Zdar tak si myslím že to je taky o benzínu co se prodavá to je hnus fialovej! někdy to klepe jako blázen a jindy tahne jako das. taková 98 to je pro fiata to pravý a nezapře že je z Italie jako Ferrari. Takovej Fiat 128 ten mel napsaný že muže jezdit na 98-100okt. to bylo auto.
tipo 1,4 karbur. 1989 tuzex
Poslední změna: 12 roků 5 měsíců zpět uživatelem
tipo160.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #41
od cembrit
benzin tu byl vzdycky problem hlavne kvalita mam za barakem par kilaku hranice s polskem a odtamtud se na přejet i do němec takže když jedu na nakup do polska nebo německa tak si vzdycky natankuju a ani polskej benzin není špatnej když tankujes u orlenu kdysi mozna byl ale ted je o 3kc na litru levnejsi a auto jede lip nez na leckterej ceskej a nemci uz vubec tam je kvalita nejlepsi pripadas si jak kdyby ti vymenili auto a je za stejny prachy co tady.hlavnim problemem je to ze kdyz nekde vyhmatnou benzinku kde to svihaj vsim moznym tak je proste nechaj fungovat dal pod nejakou malou pokutou treba nemci to okamzite zaviraj v zitave zmenila benzinka za rok majitele 4x a kdyz sem se ptal nemcu proc tak rikali ze scheise benzin aber jetzt gut. a jeden priklad za vsechny kontakt tank u nas prisli na to ze v benzin rezou vodou kdyz si natankoval tak ti v tom normalne oddelovali vrstvy vody nebo co to bylo a vysledek? zverejneno ze nejaka benzinka ma spatnej benzin udelali bububu a jede se dal jako kdyby se nechumelilo lidi si dal nicej motory cerpadla vstriky cerpadlar se smeje a ty jen platis a není páka ho prinutit delat to poradne a co se tyce shelu tak sem slysel ze ty si prej rafinujou benzin sami ale neverim tomu uz vidim nekoho i takovej kolos jak si sam rafinuje benzin a nebo vyvyjí benzin kde na cely nadrzi usetris litr paliva kdyz rozumnou jizdou tech litru usetris nekolik.podle me stojej vsichni u cesky rafinerky v jedny řade za sebou a benzin je jen jeden v odpovidajici kvalite a co se s nim deje dal nikdo nevi od shelu maximalne vylezou s kyblem aditiv na cisternu spllouchnou to tam a hura dem prodavat shell fual save o dve kacky draz
neverim ze nekdo neco dela pro zakaznika vse je orientovany na zisk a ten nebudes mit nikdy poctivym prodejem tak to v tyhle bohem zapomenuty zemi je
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #42
od crusy
Mám tu tyto svíčky...BOSCH: FR7DC+, dát je tam??
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #43
od cembrit
Dej to tam není to daleko od předepsanejch já mam taky trošku jinačí a prospělo to autu předevčírem bylo na technický a emise parádní obsah CO-0.15% obsah HC,ppm-77 CO2-13.5 na volnoběhu a na středních to bylo CO-0,28% HCppm-61 CO2-14,3 mam karbec a najeto 190000 před výměnu svíček sem měl CO-1,89 takže nadlimit
o ppm ani nemluvě
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #44
od crusy
Tak mám i WR7DC+..Jen tak jsem je projel měrkama a maj všechny o 0,1mm méně než udává výrobce.Takže tyto mají 0,7mm.Mi napadá, je lepší se řídit podle toho co udává výrobce svíček nebo vozu?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
12 roků 5 měsíců zpět #45
od cembrit
Serid podle vyrobce vozu je to kvuli spravnymu horeni zapalovaci jiskry kdyz je doskok mensi takdochazi k prurazu driv nez je potreba k zapaleni smesi a problemum s tim spojenych muzu nekde pokud je zajem vystrachat prubeh zapalovaci jiskry de tam krasne videt proc
je potreba mit dobre serizeny svice
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
jaké svíčky
Vygenerováno za 0.518 sekund