bílý kouř
16 roků 4 měsíců zpět #1
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
tak jsem onehdá vyměnil čidlo vody a ejhle se mi spravil volnoběh,auto neškubalo tak jsem si říkal i ty kabrňáku jeden.jenže to trvalo tak tejden ,volnoběh zase v pr... zase to skáče občas a ještě mi to začalo čadit-z výfuku hustej bílej dým.jednou se mi dokonce stalo že přijedu k baráku vypnu klíček a motor ještě blafal ,pak to chcíplo škubavě a z pod kapoty se mi vyvalil taky takovej oblak bílého kouře
já už jsem definitivně ztratil víru a tipo pude z baráku jen bych ho trochu potřeboval zprovoznit aby dojelo důstojně na vrakoviště
já už jsem definitivně ztratil víru a tipo pude z baráku jen bych ho trochu potřeboval zprovoznit aby dojelo důstojně na vrakoviště
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #2
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: bílý kouř
Kdyz vypnes klicek tak motor blafat nemuze.Snad jen kdyby ti netesnil vstrikovaci ventil(predpokladam ze oznaceni v tvem podpisu je spravne)nez se odtlakuje palivove potrubi.
Bily kour hmm.Kolikpak ti ukazuje teplomer na palubce.Bily husty kour jak tu nedavno Charlee spravne poznamenal je nemrznouci smes z chlazeni.Takze se ti dostava do valcu,tz tesneni pod hlavou jinak se nema jak dostat do valce(nepredpokladam praskle sani to jsem jeste nemel to poteseni videt).
Takze si zkontroluj kolik tam mas vody a jestli vni neni olej a jestli nebubla pri nastartovanem motoru nebo nejsou natlakovane hadice od chlazeni.
To auto za to nemuze.Je to jen stroj ktery treba sem tam opravovat.
Radek
Bily kour hmm.Kolikpak ti ukazuje teplomer na palubce.Bily husty kour jak tu nedavno Charlee spravne poznamenal je nemrznouci smes z chlazeni.Takze se ti dostava do valcu,tz tesneni pod hlavou jinak se nema jak dostat do valce(nepredpokladam praskle sani to jsem jeste nemel to poteseni videt).
Takze si zkontroluj kolik tam mas vody a jestli vni neni olej a jestli nebubla pri nastartovanem motoru nebo nejsou natlakovane hadice od chlazeni.
To auto za to nemuze.Je to jen stroj ktery treba sem tam opravovat.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #3
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: bílý kouř
a na víčku od oleje není bílá emulze se podívej
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #4
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: bílý kouř
Tak nějak jak píše RS, už jsem to tu psal, pokud jde bílej kouř, je to jasné a motor bere vodu...buď ti fouklo těsnění pod hlavou (nejpravděpodobnější závada) nebo máš prasklou hlavu (ten horší případ)....ale v žádném případě se u benzína nemůže stát jako u dieselu, aby náhodou blafal po vypnutí zapalování, nebo teda jsem to ještě nikdy neslyšel...u diesela je to možné a i na vlastní oči jsem to viděl v práci u zetoru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #5
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
ono je to celý nějak v pr...
v chladiči je vody furt stejně,tak nevim,to stím blafáním to je fakt,přece nejsem blázen trvalo to asi jen 2 vteřiny než to povypnutí chcíplo a ten kouř se vyvalil jak jsou parohy napojený na motor.no nic méně teď jsem do toho zase čučel nastartoval jsem a už to nečadilo sice to pořád ztrácí voln.ot
skoro ke chcípnutí pak je zas nabere trochu a tak dokola chrchlá.
ovšem všim jsem si jak jsou podtlakový hadičky v té spojce do sebe napojeny to bylo vlhké.tak jsem je rozdělal a byly plné vody,ten malej filtřík pod digiplexem taky.tak jsem to vyfoukal dal dohromady a paráda,volnoběh v poho motor předl jako kotě,ale jen asi 5 min.pak to zas kuckalo.rozdělal jsem ty hadičky a zase voda.jo ještě se mi asi podařilo rozesrat posilovač brzd asi jak jsem rozdělával ty hadičky,prostě teď to brzdí ale větší silou jako bez posilovače,taky pedál se víc propadne až se trochu setmí a děti půjdou spát chci se někde v koutku vyplakat [smilie=bluecolorz5_pdt_07.gif]
v chladiči je vody furt stejně,tak nevim,to stím blafáním to je fakt,přece nejsem blázen trvalo to asi jen 2 vteřiny než to povypnutí chcíplo a ten kouř se vyvalil jak jsou parohy napojený na motor.no nic méně teď jsem do toho zase čučel nastartoval jsem a už to nečadilo sice to pořád ztrácí voln.ot
skoro ke chcípnutí pak je zas nabere trochu a tak dokola chrchlá.
ovšem všim jsem si jak jsou podtlakový hadičky v té spojce do sebe napojeny to bylo vlhké.tak jsem je rozdělal a byly plné vody,ten malej filtřík pod digiplexem taky.tak jsem to vyfoukal dal dohromady a paráda,volnoběh v poho motor předl jako kotě,ale jen asi 5 min.pak to zas kuckalo.rozdělal jsem ty hadičky a zase voda.jo ještě se mi asi podařilo rozesrat posilovač brzd asi jak jsem rozdělával ty hadičky,prostě teď to brzdí ale větší silou jako bez posilovače,taky pedál se víc propadne až se trochu setmí a děti půjdou spát chci se někde v koutku vyplakat [smilie=bluecolorz5_pdt_07.gif]
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #6
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: bílý kouř
no mě se hohle stalo na škodovce po vypnutí kličku jako by to ještě chvíli běželo a jak to startuje? koukni na to víčko oleje , jestli je ze spoda nějakej bordel
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #7
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
na víčku jen stopy oleje.startuje to dobře a když jsou suché ty hadičky tak úplně na drb.v těch hadičkách bude zřejmě zakopán onen pověstný pes,má to z toho kolena sát vodu : asi ne co
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #8
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: bílý kouř
Jestli jsem te pochopil spravne tak je to hadicka k digiplexu?Pokud ano tak je to podtlak a to by se mohlo chovat timto zpusobem.Napojeni parohu rikas napojeni sani na hlavu?Pokud ano tak tam bude asi potreba dat tesneni.Muze to tamtudy prisavat.Odkud se ti tam sbira voda je mi zahadou.Leda ze bys mel recilkulaci vyparu z nadrze pripojenou na tuto hadicku a ten filtr plny vody pak by tam urcita moznost byla.
Jinak nedostatek informaci pro dalsi rady.
Kazdopadne motor by mohl bezet po vypnuti klice jen za dvou podminek a to ze mas netesny vstrikovaci ventil jak jsem psal vyse a prehraty motor=dofazi k samozapalu.
Radek
Jinak nedostatek informaci pro dalsi rady.
Kazdopadne motor by mohl bezet po vypnuti klice jen za dvou podminek a to ze mas netesny vstrikovaci ventil jak jsem psal vyse a prehraty motor=dofazi k samozapalu.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #9
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: bílý kouř
Emm,k samozápalu dochází u mě. sice s motorem 1.6Dohc,ale dělá mi to co jsem si seřídil předstih podle svého. . No jinak ten bílej kouř,kdyby to bylo těsnění,tak je to pára bez vůně oleje,pára jak známo se rychle vytrácí v ovzduší,to bys poznal.Pokud je to tak bílej kouř co se nevytrácí a smrdí po oleji,tak je to olej ve velkém množství.Píšeš,že si vyměnil,rozpojil konektor atd. říkáš že to na 5 min přestalo blbnout,tak soudím,dě problém bude někde u toho.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #10
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
asi jsem plácal 5/9tak se to pokusím nějak upřesnit.už mi to nekouří,ale to neznamená že se to nezopakuje.ten kouř z parohů mi začadil jen když to blafalo po vypnutým klíčku jinak to nedělá.voda v těch hadičkách se dostane až do filtříku pod digiplexem,manipulací s hadičkama mi nějak odešel posilovač.po vyfoukání vody z hadiček a filtru se vše zdá být ok ,ale jen cca 5min pak je v nich zase voda.jak to má vlastně fungovat,u mě to vypadá jako by to tahalo vodu ze sání do digiplexu a posilovače.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #11
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: bílý kouř
A odkad by se ti ta voda v sani vzala?Je to uzavreny a tesny okruh(musi byt)jinak by ti to nebrzdilo a nefungovala by korekce na podtlak.
Pokud ti nefunguje posilovac brzd tak tam mas netesnost.Muze byt na podtlakovem valci treba nebo na hadickach.Zkus pripojit hadicku od podtlaku brzd primo na sani jestli ti to zacne fungovat posilovac.Pokud ne zkontroluj hadicku od posilovace.Pokud je tesna tak ti to prisava na posilovaci.Voda odkud se bere doopravdy nevim jen kdyz si to tak vybavuji tak ten filtrik je nejnizsi misto pod tim teckem tak pokud to taha od nekud vodu tak se bude sbirat tam.
Z digiplexu nema odkud teda pokud ho nemas plny vody.
Radek
Pokud ti nefunguje posilovac brzd tak tam mas netesnost.Muze byt na podtlakovem valci treba nebo na hadickach.Zkus pripojit hadicku od podtlaku brzd primo na sani jestli ti to zacne fungovat posilovac.Pokud ne zkontroluj hadicku od posilovace.Pokud je tesna tak ti to prisava na posilovaci.Voda odkud se bere doopravdy nevim jen kdyz si to tak vybavuji tak ten filtrik je nejnizsi misto pod tim teckem tak pokud to taha od nekud vodu tak se bude sbirat tam.
Z digiplexu nema odkud teda pokud ho nemas plny vody.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #12
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
zatím díky v sobotu se na to podivám
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #13
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: bílý kouř
No chpali zapomínáte, že voda jde taky do kolena sání a je tam těsnění mezi hlavou a kolenem sání. Mě osobně ruplo a strácela se mi voda vev velkém. Ale Bery psal, že voda mu nemizí, tyk bych to tipoval na vodu v nádrži. Mohl někde nabrat šmejd benzín a pak jsou takové problémy. Zkusil bych nalít do nádrže litr lihu a na to normálně benzín. Líh by měl spolehlivě navázat vodu a dát ji do spalovaní. A taky nebrat na neověřených benzínkách
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #14
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
beru jen na shell
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #15
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: bílý kouř
To petr1978:Nezapominame psal jsem mu to na zacatku.Jenze je tam jeden dosti podstatny problem,ktery brani teto teotrii.Jak voda v benzinu tak i jakkoliv poskozene sani to delat nemuzou a to z jednoho prosteho duvodu.Jak u benzinu tak i u sani by to teklo pouze za provozu motoru a to tam je podtlak takze kazda pripadna voda je vtazena do motoru.Ty hadicky jsou taky v podtlaku (jinak by nefungoval posilovac)takze nemaji jak extrahovat tu vodu z sani.
Radek
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.475 sekund