bílý kouř
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 4 měsíců zpět #31
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: bílý kouř
tak ted koukam a mas recht, ale ja kupoval na lamcii deltu za 600 a na ne nemam ted pristup. bylo to tusim APM dily
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #32
od Tom
A nebo jestli bys chtěl tak 850kč nový LPR Italy
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Odpověděl Tom pro téma Re: bílý kouř
Heleď jeden válec mám je starší ale dobrej jestli chceš dej mi adresu nechám ti ho zadara jen zaplatíš poštovný.
Nechce se mi ho vyhazovat do šrotu a tobě by posloužil.
A nebo jestli bys chtěl tak 850kč nový LPR Italy
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 4 měsíců zpět #33
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: bílý kouř
Určitě to nemá valný smysl opravovat pokud je vydřený. Lepší je koupit nový nebo dát starší v dobrém stavu.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #34
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
poděkování Tomovi,který poslal válec,už je vše vyměněno.v posilovači byla stará brzdovka,už je vypumpovaná.při odvzdušňování jsem zjistil pěkně zapečené destičky-očištěno rozchozeno.co se týče brzd je vše ok.myslel jsem si že to vyřešilo můj prastarý problém s občasným hopsáním,nízkýma otáčkama a takovým tím že přidáš plyn a auto začne chcípat.omyl, ten problém je stále zde,ale zjistil jsem že když odpojím a hned zapojím baterku auto se chová úplně skvěle ,drží otáčky ,táhne,žádný škubání.pak někam přijedu vypnu motor a u dalšího startu už to poznám jak budou nízký otáčky přijdou i ostatní neduhy(ale taky ne vždy )dřív jsem si myslel že to souvisí s teplotou že motor schládne na urč. teplotu a pak to blbne,ale teď vím že když vypnu a zapnu baterii auto se okamžitě bude chovat úplně normálně.pro mě úplná záhada.řídící jednotku i digiplex mám měněnej z jinýho auta který jezdilo bez problémů.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #35
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: bílý kouř
A sakra dalsi.Pockej chvilinku Vali neco vyzkousi a jestli to pomuze tak poreferuje.Jinak cvicne promer cidlo teploty motoru a cidlo teploty vzduchu a koukni jestli chodi krokac na vstriku a somozrejme potenciometr.Muzes taky zkusit startnout bez pripojeneho cidla teploty motoru jak se bude chovat.
Odpojenim baterie se smazou docasne ulozene korekce cidel rj se dostava do stavu nastavenych ve vyrobe.Po ujeti nekolika kilometru se korekce zpet nastavi na upravene hodnoty ziskane jizdou.
Jelikoz digiplex sice ridi zapalovani ale nema docasnou pamet pro korekce tak bych si dovolil vyloucit vse kolem zapalovani a vrhnul bych se na vstrik a vsechno kolem.Tlak paliva a mechanicke problemy na vstriku to taky nebudou neb by se to chovalo stejne po odpojeni baterie.Takze nam zustavaji teploty a potenciometr.To jen tak na okraj aby se pochopilo proc doporucuji promerit tyto cidla(uvadim jen proto aby me zas nekdo nenapadl ze nevysvetluji duvody proc a naco).
Radek
Odpojenim baterie se smazou docasne ulozene korekce cidel rj se dostava do stavu nastavenych ve vyrobe.Po ujeti nekolika kilometru se korekce zpet nastavi na upravene hodnoty ziskane jizdou.
Jelikoz digiplex sice ridi zapalovani ale nema docasnou pamet pro korekce tak bych si dovolil vyloucit vse kolem zapalovani a vrhnul bych se na vstrik a vsechno kolem.Tlak paliva a mechanicke problemy na vstriku to taky nebudou neb by se to chovalo stejne po odpojeni baterie.Takze nam zustavaji teploty a potenciometr.To jen tak na okraj aby se pochopilo proc doporucuji promerit tyto cidla(uvadim jen proto aby me zas nekdo nenapadl ze nevysvetluji duvody proc a naco).
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #36
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: bílý kouř
já bych cvčně odpojil čidlo teploty vzduchu cvo to udělá
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #37
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: bílý kouř
mám celou stříkačku ze 100%funkčního auta, čidla a všechny tyhle věci kolem vyzkoušeny nebo vyměněny.jediný co jsem neměnil je to čidlo otáček na převodovce a indučka.je právě divný že po resetu to auto je úplně supr a ne chvilku,věřim že kdybych s ním jel 1000km tak pojede furt dobře.ale když několikrát vypnu motor tak s každým dalším startem je to horší asi.asi teplota na to nějakej vliv mít bude protože v zimě takový problémy nemívám.včera jsem jel do města po resetu no problem ,když jsem jel zpátky zkušebně jsem to startnul jak pudou otáčky a dobrý tak jsem odjel,cestou jsme se ještě stavili v obchodě,žena šla nakoupit tak jsem to nechal nakopnutý abych nemusel zase resetovat a zjistil jsem že mi každejch asi 10vteřin sepne ventilátor.přitom teplota bych neřek nijak vysoká ,ručička těsně za 90°C
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #38
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: bílý kouř
to že čidlo ukazuje dobré hodnoty neznamená že je ok ted mě to pěkně vypeklo
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.064 sekund