více oleje v motoru je to problém?
16 roků 3 měsíců zpět #1
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
více oleje v motoru je to problém? vytvořil uživatel jirkaR
Hoj jsme řešili s Valim jestli vadí když je v motoru víc oleje nebo ne? Oba říkáme že vadí ale Vali říká že to vadí dost já říkám že jen kvůli katu . Tak kde je pravda nevíte ??
Díkes
Díkes
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #2
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
No sice se to netýká Fiata ale já nyní minulej tejden měnil olej v Ibize a do 1.4 motoru se vleze 3.2 ltr a já tam nalil asi o dva deci více a jezdím bez problému....
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #3
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
Podle mne, je to otazka pro zaneseni nejen katu, ale i LS. Dale by vetsi mnozstvi oleje mohl zpusobit vyssi zatizeni olejoveho cerpadla, mazani,...olej se vytlacuje do pracovniho prostoru (svicky, ventily). Tot muj nazor, nic se nesmi prehanet.
2Temprar: to nepoznas po tydnu, to je dlouhodobejsi zalezitost
2Temprar: to nepoznas po tydnu, to je dlouhodobejsi zalezitost
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #4
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
já tam nalil asi o 0,5 litru víc
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #5
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
v coupe mám z jistých důvodů skoro o 2cm přes horní rysku... a není problém..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #6
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
ok to jsem potřeboval vědět nechám to tam ona ta měrka není 100 procentní
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 3 měsíců zpět #7
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
co nas ucili na ucnaku tak to tomu motoru skodi,bo pri vysokych tockach muze dojit k poskozeni jak kliky tak bloku
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #8
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
tak asi záleží kolik navíc ne? jinak proč jsem to založil dnes jsem problikával tak jsme dolil 0,75 l ale je to dost přes moji rysku protože mi měrka nefakčí - je možný už jse mi to i stalo že to čidlo reaguje i na 0.2 dcl?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #9
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
já zas mám tolik oleje, protože nechci oddělat motor , když se odleje sací koš...Zatím nebyl čas do vany vevařit přepážky aby se tak nedělo...holt hodně dobrej podvozek a polozávodní gumy dokážou v zatáčce dlouho vydržet..jenže odleje se olej a je po srandě...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 3 měsíců zpět #10
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
tak to urcite odpust, nevadilo by tak 0,2 ale 0,75 bych si ja neriskl. a jak si tak vzpominam tak sme i v dilne nekolikrat upousteli kdyz sme dali na majitele kterej rekl ze tam ma byt 5 ltr a jak sme to nalili tak to bylo moc. pul ltr sme odpustily
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #11
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
o tak je tam navíc 0,5 myslím
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 3 měsíců zpět #12
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
jo honzo to si myslim ze to mas kvuli tomu,ale to staci mit olej porad na horni rysce. jak jsem se ted ptal tak by se velkymy razy do hladimy oleje mohlo stat to ze by ta klika mohla prasknout
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #13
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
otázka taky když je psáno 5.2 jestli je to střed nebo max
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 706
16 roků 3 měsíců zpět #14
od Tomas-Oaza
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
tak ja se do papiru nekoukam, naliju po vrch,nastartuju aby se nalil filtr a pak to omerim a doleju zas po vrch
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #15
od doomik
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Odpověděl doomik pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
Myslim si, ze prilis vysokou hladinou zmenis ostrik oleje na valec a asi to nebude to nejlepsi.
Vyrobci asi vedi proc uvadi min a max ne?
Chtelo by to mit mazani na principu suche vany, zasobnik oleje nahore, dole cerpadlo, nahore cerpadlo a vsechno mazat tlakem a je po starostech ne?
Vyrobci asi vedi proc uvadi min a max ne?
Chtelo by to mit mazani na principu suche vany, zasobnik oleje nahore, dole cerpadlo, nahore cerpadlo a vsechno mazat tlakem a je po starostech ne?
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.518 sekund