více oleje v motoru je to problém?

Více
16 roků 3 měsíců zpět #31 od Dresik
Jo no vidíš, to máš pravdu. Vycházel sem z tdska, kde je turbo vzadu. Hmmm :?:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #32 od scherer012
ja by som povedal, že väčšie množstvo oleja urobí to, že tlak unikne cez guferá a potom sa motor rozsíka na všetky strany :roll:
robili to škodovky a žigulíky....... :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #33 od Honza

ja by som povedal, že väčšie množstvo oleja urobí to, že tlak unikne cez guferá a potom sa motor rozsíka na všetky strany :roll:
robili to škodovky a žigulíky....... :D


to bych netvrdil...při mým množství oleje pod autem ani loužička a olej nikde nesákne..

jinak u některých motorů se i klika při otáčení ponořuje do oleje, a nepraská ,jediná negativní věc je ta že se zpěnuje olej-v případě soutěžních motorů se taková klika upraví tak že se zmenší vývažky(tzv knife-edge) a celý povrch s evyleští,tím s ezmenší odpor kliky připonořování do olejové náplně...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #34 od TooM-As
a nemá škodovka odvěktrávané jen víko ventilů , ale kliku ne ? to co tu píšete o tlaku je blbost , není kde by se zvýšil , vše je odvětráváno.a samo odvětrávání kliková skříně má funkci že separuje olej.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #35 od rs
Toome to je zbytecne.Tady je ukazka kam to vede pokud se prelije doopravdy o dost.Vim ze se tady psalo o 0.5l.Takhle to vypada po preliti o 3l.A tdi ma taky odvetrani.Takze je otazka kolik je mista mezi hladinou a valcem.
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4260

Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #36 od TooM-As
no 3L je opravdu dost no :-D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #37 od jirkaR
tak ta hláška nakonec - kdo maže né vždy jede je na místě :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #38 od jirkaR
no tka odlil 4 dcl tak snad to je akorát

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #39 od jirkaR
jo a ještě takovou perličko dnes jsem vypouštěl olej z 1.6 bylo tam jen 2litry a nikdo ho prý 100 000 km neměnil byla to hnědá kaše jenom dolívali a svíčky měli taky 100 000 ale ty zkolabovali je to neuvěřitelné co ty mototry vydrží

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.404 sekund
Powered by Kunena fórum