více oleje v motoru je to problém?
16 roků 3 měsíců zpět #31
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
Jo no vidíš, to máš pravdu. Vycházel sem z tdska, kde je turbo vzadu. Hmmm :
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 424
16 roků 3 měsíců zpět #32
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Odpověděl scherer012 pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
ja by som povedal, že väčšie množstvo oleja urobí to, že tlak unikne cez guferá a potom sa motor rozsíka na všetky strany
robili to škodovky a žigulíky.......
robili to škodovky a žigulíky.......
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #33
od Honza
to bych netvrdil...při mým množství oleje pod autem ani loužička a olej nikde nesákne..
jinak u některých motorů se i klika při otáčení ponořuje do oleje, a nepraská ,jediná negativní věc je ta že se zpěnuje olej-v případě soutěžních motorů se taková klika upraví tak že se zmenší vývažky(tzv knife-edge) a celý povrch s evyleští,tím s ezmenší odpor kliky připonořování do olejové náplně...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
ja by som povedal, že väčšie množstvo oleja urobí to, že tlak unikne cez guferá a potom sa motor rozsíka na všetky strany
robili to škodovky a žigulíky.......
to bych netvrdil...při mým množství oleje pod autem ani loužička a olej nikde nesákne..
jinak u některých motorů se i klika při otáčení ponořuje do oleje, a nepraská ,jediná negativní věc je ta že se zpěnuje olej-v případě soutěžních motorů se taková klika upraví tak že se zmenší vývažky(tzv knife-edge) a celý povrch s evyleští,tím s ezmenší odpor kliky připonořování do olejové náplně...
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #34
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
a nemá škodovka odvěktrávané jen víko ventilů , ale kliku ne ? to co tu píšete o tlaku je blbost , není kde by se zvýšil , vše je odvětráváno.a samo odvětrávání kliková skříně má funkci že separuje olej.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #35
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
Toome to je zbytecne.Tady je ukazka kam to vede pokud se prelije doopravdy o dost.Vim ze se tady psalo o 0.5l.Takhle to vypada po preliti o 3l.A tdi ma taky odvetrani.Takze je otazka kolik je mista mezi hladinou a valcem.
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4260
Radek
dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4260
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #36
od TooM-As
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Odpověděl TooM-As pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
no 3L je opravdu dost no
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #37
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
tak ta hláška nakonec - kdo maže né vždy jede je na místě
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #38
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
no tka odlil 4 dcl tak snad to je akorát
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #39
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: více oleje v motoru je to problém?
jo a ještě takovou perličko dnes jsem vypouštěl olej z 1.6 bylo tam jen 2litry a nikdo ho prý 100 000 km neměnil byla to hnědá kaše jenom dolívali a svíčky měli taky 100 000 ale ty zkolabovali je to neuvěřitelné co ty mototry vydrží
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.404 sekund