více oleje v motoru je to problém?

Více
16 roků 3 měsíců zpět #16 od rs
To Jirka:
Ciste z principu funkce motoru se ti zvedne tlak pod pisty.A tady je otazka kde to povoli neboli ten tlak utece.Nekdo tu nedavno psal o 1.4 kde mu olej tlacilo do sani.To je moznost kudima to muze utect.Takze to projde spalovacim procesem a ucpe ti to cat.Tipo se nemusi mazat jako dvoutakt :lol:
0.75l pres to je tak min 1.5cm nad rysku a to uz by nemuselo delat tomu motoru dobre.O problemu s mazanim 2.0 vim a souhlasim z nazorem ze by se olej mel drzet mezi stredem horni ryskou pak by nemel byt problem.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #17 od michal_tipar

Dale by vetsi mnozstvi oleje mohl zpusobit vyssi zatizeni olejoveho cerpadla, mazani,...olej se vytlacuje do pracovniho prostoru (svicky, ventily). Tot muj nazor, nic se nesmi prehanet.

Neřekl bych. že vyšší hladina oleje víc zatíží čerpadlo, jelikož je to zubovka tej nevadí skoro nic (snad jen změna viskozity oleje) a olej se tlačí nahoru do motoru a pak stéká dolů do vany netlačí se to proti hladině, takže nepřekonává větší hydrostatický tlak (tady by spíš mělo být oleostatický :lol: )

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #18 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma olej
nedávno jsem v chytré knize četl že by se olej neměl přelívat, protože se pak nestačí spalovat a zlikviduje kat. jak je to u ropáků tam ale nepíšou :?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #19 od jirkaR
no tak kat už nevlastím ale když to bliklo tak jsem tam nalil 0,75 měrka nefakčí takže tam bude cca 0,5 l navíc

ale koukám že to je tady tak 50 na 50 tak abych odpustil tak 2dcl a všicni budou spokojení :D

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #20 od TooM-As

jak jsem se ted ptal tak by se velkymy razy do hladimy oleje mohlo stat to ze by ta klika mohla prasknout

to je ale jenom žert ne ? pochopím že lidský tělo nevydrží dopad na vodní ve velký rychlosti. ale aby se klika rozmlátila o olej ? nevěřím chci důkaz.

Ciste z principu funkce motoru se ti zvedne tlak pod pisty

radku , zapomínáš na odvětrání klikové skříně.

já v nalití víc oleje taky nevidím problém.

a když jsme u toho pánové , zezadu na vaně je malý imbus k čemu je ? je to na přesné změření hladiny oleje ?

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #21 od rs
Ne Toome nazapomnel mam to tam napsano.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #22 od Tomas-Oaza
no jedna praskla klika se obevila uz na kappe u nas na klubu, zkus napsat levimu , jeho kamos ji mel v aute a nevedeli proc se to stalo. ja osobne ji taky nevidel,ale jak sme se o tom bavili dnes v praci tak i pred lety coz si pamatuju tak na prage V3S vyletela z bloku ojnice,a prej to bylo taky tim ze mel hafo oleje v motoru

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #23 od rs
Jo na V3S jsme na vojne taky nechali ojnici za sebou na ceste.Podle vojenskych odborniku ridic pretocil motor.Nevim jak sedel jsem v predu a jeli jsme obrovskou maximalni rychlosti 55km\h.
A pak mi jeste vypadla ojnice z Formana na volnobeh.K tomu se uz radsi nevyjadroval nikdo.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #24 od Tomas-Oaza
jo jo V3S umi pretocit motor kdyz ji pridas na ceradle a nebo potom viz prispevek o umrtnosti vlivem turba(coz praga nema) ale umrit umi stejne

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #25 od TooM-As
no nevím .. já každopádně asi toho oleje trochu přidám stejně jako honza.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #26 od Dresik
ten imbus na vaně mám myslím taky na mém 2.0. Hádám, že by to mohla být záslepka pro odvod oleje z turba, který je veden právě do vany. A vycházím z toho, že vany jsou stejné jak pro atmosféru, tak pro turbínu.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #27 od rs
Taky bych rek.
Vidis Toome zas mas nad cim premyslet.Dalsi reinternace tveho motoru bude v turbu.Co ty na to?Vyvod na olej uz mas.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #28 od mt-tuning
vice oleje nevadi...
jedine co sa stane je to, ze ked je este olej husty a nezohriaty tak sa vytlaca smerom hore a vali ho von cez odvetravanie kluky do sania..
zavodne auta ktore maju suche vane a pridavne olejove nadrze pouzivaju zachytavac prebytocneho oleja... to je napojene od odvetravania kluky a zachytava olej a do sania ide iba vzduch.. /setri to zasranie sania od oleja/
ja som tiez v tipe udrzoval tak cm nad riskou...
ta diera kde je imbus.. niesom isty ci hovorime o tej istej ale 16v maju na nej
napojenu kontrolku signalizacie nizkej hladiny oleja na check panel..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #29 od TooM-As
mario - nemluvíme :D . čídlo hladiny oleje je u plejovýho čerpadla. Tenhle imbus je přímo na vaně a směžuje dozadu do auto.

radku - neprozrazuj tu moje další plány :lol: :lol:

dresíku - proč by ale byla umístěná vzadu když turbo je před motorem ? trochu zbytečné myslím.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #30 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma olej
já mám pro změnu na mojí 1,7 vzadu na olejové vaně navařený asi 8cm kousek trubky o8mm zaslepené hadičkou a zaboha nemůžu přijít na to proč to tam je :?: a k čemu? žeby to byla olejová vana z 1,9td (přepad od turba)?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.512 sekund
Powered by Kunena fórum