více oleje v motoru je to problém?
Ciste z principu funkce motoru se ti zvedne tlak pod pisty.A tady je otazka kde to povoli neboli ten tlak utece.Nekdo tu nedavno psal o 1.4 kde mu olej tlacilo do sani.To je moznost kudima to muze utect.Takze to projde spalovacim procesem a ucpe ti to cat.Tipo se nemusi mazat jako dvoutakt
0.75l pres to je tak min 1.5cm nad rysku a to uz by nemuselo delat tomu motoru dobre.O problemu s mazanim 2.0 vim a souhlasim z nazorem ze by se olej mel drzet mezi stredem horni ryskou pak by nemel byt problem.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Neřekl bych. že vyšší hladina oleje víc zatíží čerpadlo, jelikož je to zubovka tej nevadí skoro nic (snad jen změna viskozity oleje) a olej se tlačí nahoru do motoru a pak stéká dolů do vany netlačí se to proti hladině, takže nepřekonává větší hydrostatický tlak (tady by spíš mělo být oleostatický )Dale by vetsi mnozstvi oleje mohl zpusobit vyssi zatizeni olejoveho cerpadla, mazani,...olej se vytlacuje do pracovniho prostoru (svicky, ventily). Tot muj nazor, nic se nesmi prehanet.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale koukám že to je tady tak 50 na 50 tak abych odpustil tak 2dcl a všicni budou spokojení
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je ale jenom žert ne ? pochopím že lidský tělo nevydrží dopad na vodní ve velký rychlosti. ale aby se klika rozmlátila o olej ? nevěřím chci důkaz.jak jsem se ted ptal tak by se velkymy razy do hladimy oleje mohlo stat to ze by ta klika mohla prasknout
radku , zapomínáš na odvětrání klikové skříně.Ciste z principu funkce motoru se ti zvedne tlak pod pisty
já v nalití víc oleje taky nevidím problém.
a když jsme u toho pánové , zezadu na vaně je malý imbus k čemu je ? je to na přesné změření hladiny oleje ?
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A pak mi jeste vypadla ojnice z Formana na volnobeh.K tomu se uz radsi nevyjadroval nikdo.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vidis Toome zas mas nad cim premyslet.Dalsi reinternace tveho motoru bude v turbu.Co ty na to?Vyvod na olej uz mas.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jedine co sa stane je to, ze ked je este olej husty a nezohriaty tak sa vytlaca smerom hore a vali ho von cez odvetravanie kluky do sania..
zavodne auta ktore maju suche vane a pridavne olejove nadrze pouzivaju zachytavac prebytocneho oleja... to je napojene od odvetravania kluky a zachytava olej a do sania ide iba vzduch.. /setri to zasranie sania od oleja/
ja som tiez v tipe udrzoval tak cm nad riskou...
ta diera kde je imbus.. niesom isty ci hovorime o tej istej ale 16v maju na nej
napojenu kontrolku signalizacie nizkej hladiny oleja na check panel..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
radku - neprozrazuj tu moje další plány
dresíku - proč by ale byla umístěná vzadu když turbo je před motorem ? trochu zbytečné myslím.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.