-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
boj se spotřebou
boj se spotřebou
16 roků 2 týdnů zpět #16
od Pavel Jandák
asi máte pravdu a bude v háji termostat.Bude tam po upravach pasovat ten z favorita?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #17
od oBzB
asi máte pravdu a bude v háji termostat.Bude tam po upravach pasovat ten z favorita?
Jo
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #18
od Pavel Jandák
Tak dneska ráno jsem změřil čidlo teploty nasávaného vzduchu.Teplota byla okolo 2 stupnu a naměřil jsem 5,6kohmu.Je to v pořádku?Díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #19
od michal_tipar
asi máte pravdu a bude v háji termostat.Bude tam po upravach pasovat ten z favorita?
Na 93ce na tuty nebude tam je jiný termostat, je to celé těleso ne jen vnitřek, a ještě máš dvě možnosti "krátký" a "dlouhý" na 93ce se dělali oba... Asi je lepší ho vyndat a podle něj koupit nový, stál kolem 300 tuším...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #20
od Pavel Jandák
Tak jsem sundal termostat abych se přesvědčil,jak to s nim vypadá a zjistil jsem,že termostat z favorita tam nedostanu.Musel by se koupit celý díl.Termostat byl ale zavřený,čemuž jsem se divil.Pokud se mi ohřívá voda současně v hadici topení a v hadici do chladiče,tak by přeci musel být otevřený.Dal jsem ho tedy do hrnce s vodou a ohřál ho na kamnech a čekal co se bude dít.Voda už byla celkem slušně horká a termostat se začal pomalu otevírat,až se uplně otevřel a voda za pár vteřin byla ve varu.takže si myslim,že termostat je ok a hlavně už byl nesjpíš jednou měněn,protože pod ním byl silikon a ne papírový tesnění a pochybuji,že by tam z výroby byl silikon.Termostat jsem dal tedy spátky a ohřál motor.Najednou ale hadice od topení byla za chvíli horká a hadice do chladiče studená.Tak nevím co se s tim stalo.Zpozoroval jsem ale,že termostat začne propouštět vodu do chadiče když je na budíku ručička na první čárce a to může být tak 70-80 stupnu.Propouštět ale začal o hodně dříve než předtím.Chci se tedy zeptat,zda je problém v čidle,které je na hlavě motoru nebo v čem?Toto čidlo ale nemá vliv na řízení motoru nebo ano?Díky moc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #21
od Pavel Jandák
Tak jsem provedl ještě proměření čidla teploty motoru a čidla nasávaného vzduchu.Čidlo teploty nasávaného vzduchu 1.756kohmu a čidlo teploty motoru 1.834kohmu.Takže čidla budou nejspíš v pořádku,ptz ve zde umístěném článku o proměření čidel se spíše,že hodnoty mají být stejné.Těch 80ohmu si myslim je zanedbatelná hodnota.Vážně už nevím v čem je chyba
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #22
od michal_tipar
tak asi zůstal termostat nějak zaseknutý, tím odděláním si to možná uvolnil, nejlepší oprava je rozebrat a složit - u počítačů to fungovalo na 100% u aut nevím
Já sem měl problém, že gumový těsnící kroužek kolem tělesa termostatu byl kompletně bez gumy, takže tím perforovaným plechem volně tekla voda a mísil se malý a velký okruh i při studeném motoru...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #23
od Pavel Jandák
Tak termostat se opravdu zasekává.Když jsem jel z práce,tak auto bylo ohřáté po 3km a ted to zase zlobí a ohřívá to oba okruhy.Snad to rozebrání pomůže.Jestli to teda vůbec půjde
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 2 týdnů zpět #24
od MaxMotoz
Tak termostat se opravdu zasekává.Když jsem jel z práce,tak auto bylo ohřáté po 3km a ted to zase zlobí a ohřívá to oba okruhy.Snad to rozebrání pomůže.Jestli to teda vůbec půjde
Koupil bych nový. Pokud už zlobí, tak to s ním lepší nebude. A montovat ho pořád sem a tam je docela otrava. Také sem ho pokoušel oživit a nezdařilo se. Koupil sem nový a motor je zahřáty po 3km a to nemám zimní sání teplého vzduchu od výfuku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #25
od Pavel Jandák
Lidi ještě se chci zeptat,jak je to s lambda sondou.Tu svoji jsem proměřil a na zásuvce vyhřívání mám 4ohmy.Potom jsem zkoušel při nastartovanym motoru měřit signál.Podle zde umístěného článku má hodnota oscilovat mezi 0.1-0.8 mně hodnota ale pořád pomalu stoupá od 0.6-0.7 a pomalu stoupala dál.Mám doma ještě jednu lambda sondu,která má na vyhřívácích kontaktech 3.5ohmu,tak nevím,jestli ta má je dobrá a nebo ji mám zkusit vyměnit.Díky moc
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 týden zpět #26
od michal_tipar
oscilovat znamená , že se tam střídá napětí cca 1V a cca 0,3V zhruba ve vteřinových intervalech (ty hodnoty střílím od pasu už si je nepamatuju) každopádně tam je důležité ta periodická změna, pokud ji lambda nedává je v háji. nejlíp se to měří ručičkovým voltmetrem, nebo nějakým lepším digitálem, šlupka za stovku z baumaxu nemusí žádnou oscilaci zaznamenat. Odpor vyhřívacího článku je naprosto irelevantní, nemá na funkci lambdy vliv, jen ji rychleji připraví do "provozního stavu" pak se stejně odpojí.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - benzín
-
boj se spotřebou
Vygenerováno za 0.399 sekund